Po jakim czasie uwzgledniona jest reklamacja ??

Data: 2015-05-24 07:39:25
Autor: Misiek
Po jakim czasie uwzgledniona jest reklamacja ??
Mam pytanie, po jakim czasie uwzgledniona jest reklamacja? Po 14 dniach czy po 30 dniach. ZĹ‚ozylem reklamacje na poczte polska, nie odpisuja juz 3 tygodnie, zadalem zadoscuczynienia w kwocie xxx. Czy jak nie odpisza w ciagu 14 czy 30 dni to czy maja obowiazek mi wyplacic pieniadze ??

Data: 2015-05-24 10:09:01
Autor: jureq
Dnia Sun, 24 May 2015 07:39:25 +0200, Misiek napisał(a):

[...]

Reklamacja czego? Tego, ze pani w okienku sie krzywo umiechnela? Chcesz konkretnej odpowiedzi - zadawaj konkretne pytania.

Data: 2015-05-24 13:46:22
Autor: Misiek
W dniu 2015-05-24 o 12:09, jureq pisze:
[...]

zaplacilem za przesylke ktora miala dojsc w ciagu 24 godzin - byla PILNA dlatego wybralem taka opcje(drogÄ…), doszla po 4 dniach i na tym stracilem

Data: 2015-05-24 10:48:23
Autor: witek
Misiek wrote:
[...]

Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji1) z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej

§ 9. 1. Operator pocztowy rozpatruje reklamację niezwłocznie i udziela odpowiedzi na reklamację w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

§ 14. Nieudzielenie przez operatora pocztowego odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w § 9 ust. 1, lub na odwołanie od reklamacji w terminie, o którym mowa w § 12 ust. 1, skutkuje uznaniem reklamacji.

poczytaj szczegĂłly. duzo tego nie ma. 4 strony.

w regulaminie poczty masz napisane ile dostaniesz odszkodowania. to jest z gory ustalone.

Data: 2015-05-24 18:34:00
Autor: Misiek
Po jakim czasie uwzgledniona jest reklamacja ??

w regulaminie poczty masz napisane ile dostaniesz odszkodowania. to jest
z gory ustalone.

Kurcze nie widze, widziałem że jak nie doręczy paczki to 10x krotnosc kwoty nadania, a jak jest dostarczona w pozniejszym terminie i przez to straciłem bardzo dużo pieniedzy to nei widze

Data: 2015-05-24 20:42:31
Autor: Nas
W dniu 24.05.2015 o 18:34, Misiek pisze:
Kurcze nie widze, widziałem że jak nie doręczy paczki to 10x krotnosc
kwoty nadania, a jak jest dostarczona w pozniejszym terminie i przez to
straciłem bardzo dużo pieniedzy to nei widze

Jak skorzystałeś z usługi o gwarantowanym terminie doręczenia to
dostaniesz odszkodowanie, a jak nie to nie dostaniesz bo termin jest
tylko deklarowany.

http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/wysylka/
http://www.pocztex.pl/pocztex/informacje-ogolne-2/#

Data: 2015-05-31 21:36:14
Autor: ±ćęłń󶼿
Po jakim czasie uwzgledniona jest reklamacja ??
Przy czym można zupełnie odsobno występować o zado¶ćuczynienie (przykładowo adresat może, a nie tylko nadawca).
Jaka¶ cezura czasowa jest - rok? dwa lata?
Ustawa prawo pocztowe?

-- -- -
Rozporz±dzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej
[...]
poczytaj szczególy.