Po jakim przebiegu w nowym aucie benzynowym można przejść na

Data: 2011-12-06 16:59:23
Autor: Gil
Po jakim przebiegu w nowym aucie benzynowym można przejść na
gaz?
Silnik 1,8. Chewrolet Cruze. Instalacja gazowa z salonu.
Mówią w salonie, że po 3-4 tys km. Czy to prawda.
Kolega twierdzi, że min to 8-10 tys km bo inaczej wóz bedzie "mulił"

Data: 2011-12-06 18:20:44
Autor: GW
Po jakim przebiegu w nowym aucie benzynowym można przejść na
olega twierdzi, że min to 8-10 tys km bo inaczej wóz bedzie "mulił"

prwda empiryczna potwierrdza tą teze

GW

Data: 2011-12-06 19:46:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Po jakim przebiegu w nowym aucie benz ynowym mo�na przej�� na
W dniu 2011-12-06 18:20, GW pisze:
olega twierdzi, �e min to 8-10 tys km bo inaczej w�z bedzie "muli�"

prwda empiryczna potwierrdza tďż˝ teze

GW

Kolina! Do lekcji matole!

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-06 23:14:56
Autor: gadacz
Po jakim przebiegu w nowym aucie benz ynowym mo�na przej�� na
W dniu 2011-12-06 18:20, GW pisze:
olega twierdzi, �e min to 8-10 tys km bo inaczej w�z bedzie "muli�"

prwda empiryczna potwierrdza tďż˝ teze

powiedz co palisz, bo ja chcę to samo ;)

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-12-07 08:37:42
Autor: Anetka.Młoda
Po jakim przebiegu w nowym aucie benzynowym mo?na przej?? na
prwda empiryczna potwierrdza t? teze

powiedz co palisz, bo ja chcę to samo ;)

wpier popraw kodowanie

Anetka

Data: 2011-12-07 09:46:39
Autor: Chris
Po jakim przebiegu w nowym aucie benzynowym mo�na przej�� na
gadacz nabazgrał(a):

Ale tylko 50gram .. :)

Data: 2011-12-07 09:33:00
Autor: Agent

Użytkownik " Gil" <gilboamountains@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jblhlb$sbc$1inews.gazeta.pl...
gaz?
Silnik 1,8. Chewrolet Cruze. Instalacja gazowa z salonu.
Mówią w salonie, że po 3-4 tys km. Czy to prawda.
Kolega twierdzi, że min to 8-10 tys km bo inaczej wóz bedzie "mulił"

Po 200 tys. można zacząć powoli przerzucać na gaz.

Data: 2011-12-07 09:45:34
Autor: Grejon
W dniu 2011-12-07 09:33, Agent pisze:

[...]

Coś ci się pomyliło, po 200 tys. to się na mineral zmienia :P

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-07 11:37:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-12-07 09:45, Grejon pisze:
[...]

I jakiekolwiek stuki zauważa się dopiero gdy coś odpadnie. ;)
A w ogóle, auta z autentycznymi 200kkm na blacie to już totalne rzęchy, zwłaszcza diesle z zachodu. Bo tyle to mają 15-latki. 5-latek nie ma prawa mieć więcej jak 40-60kkm. ;)

--
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=94613

Data: 2011-12-08 20:39:25
Autor: Adam Płaszczyca
Po jakim przebiegu w nowym aucie benzynowym można przejść na
Dnia Tue, 6 Dec 2011 16:59:23 +0000 (UTC), Gil napisał(a):

gaz?

Po 0,0km

--
     ___________ (R)

Data: 2011-12-09 11:07:46
Autor: Jakub Witkowski
Po jakim przebiegu w nowym aucie benzynowym można przejść na
Dnia Tue, 6 Dec 2011 16:59:23 +0000 (UTC), Gil napisał(a):

gaz?

Po 0,0km

Jednakowoż, warto sprawdzić czy na benzynie jest wszystko w normie
zanim zamontuje się gaz - taki wstępny warunek ;)

Data: 2011-12-09 19:34:52
Autor: user
W dniu 2011-12-06 17:59,  Gil pisze:
gaz?
Silnik 1,8. Chewrolet Cruze. Instalacja gazowa z salonu.
Mówią w salonie, że po 3-4 tys km. Czy to prawda.
Kolega twierdzi, że min to 8-10 tys km bo inaczej wóz bedzie "mulił"

Octavia 1,6. Na gazie od 7-go kilometra, aktualnie 60-tyś i jeździ a
instalka się już zwróciła ;)

Data: 2011-12-09 22:04:52
Autor: kogutek
user@domain.invalid napisał(a):
> [...]
> Kolega twierdzi, że min to 8-10 tys km bo inaczej wóz bedzie "mulił"

Octavia 1,6. Na gazie od 7-go kilometra, aktualnie 60-tyś i jeździ a
Jeździ, ale co to za jeżdżenie jak muli :) --

Data: 2011-12-09 23:09:51
Autor: Grejon
W dniu 2011-12-09 23:04, kogutek pisze:

Octavia 1,6. Na gazie od 7-go kilometra, aktualnie 60-tyś i jeździ a
instalka się już zwróciła ;)
Jeździ, ale co to za jeżdżenie jak muli :)

Coż, taki urok Octavii 1.6 ;)

Data: 2011-12-10 08:26:50
Autor: Karolek
W dniu 2011-12-09 23:09, Grejon pisze:
[...]

A co, 1.4 lepsza jest? :>

--
Karolek

Po jakim przebiegu w nowym aucie benzynowym można przejść na