Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Po jeździe nowym X-Trialem.

Po jeździe nowym X-Trialem.

Data: 2014-08-29 07:46:04
Autor: WW
Po jeździe nowym X-Trialem.
Witam

Miałem okazje pojeździć nowym Nissanem X-Trailem.
Samochód zupełnie odmienny od poprzednika. Miękkie linie, bardzo ładny w środku i sporo większy od poprzednika. Żonie się spodobał i poważnie brałem go pod uwagę
Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką, ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5 tysiąca obrotów – diesel!
Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
Mają większy silnik i stosują go w Muranie. Do tego skrzynia automatyczna dostępna tylko w wersji z napędem na jedna oś. Po co mi cross z napędem na jedną oś?
Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.


Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2014-08-29 09:08:13
Autor: AL
Po jeŸdzie nowym X-Trialem.
WW <wuwu0@vp.pl> Wrote in message:
Witam


Ale do œrodka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiœcie uzupe³niony sprê¿ark¹, ale nieradz¹cy sobie z t¹ mas¹. Samochód zaczyna jeŸdziæ powy¿ej 2,5 tysi¹ca obrotów – diesel!
Spalanie jak w starej terenówce z potê¿nym silnikiem.

wg materialow reklamowych producenta ma palic 6.4l/100km podobno.

Po co mi cross z napêdem na jedn¹ oœ?
Czy tylko mnie siê wydaje, ¿e coœ z tym nie tak?
Przecie¿ t¹ specyfikacje opracowali fachowcy.

raczej marketingowcy --
AL

Data: 2014-08-29 19:14:23
Autor: Cavallino
Po jeŸdzie nowym X-Trialem.

U¿ytkownik "AL" <al@stk.net.pl> napisa³ w wiadomoœci grup dyskusyjnych:ltp8sr$1cn$1@dont-email.me...
WW <wuwu0@vp.pl> Wrote in message:
Witam


Ale do œrodka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiœcie uzupe³niony sprê¿ark¹,
ale nieradz¹cy sobie z t¹ mas¹. Samochód zaczyna jeŸdziæ powy¿ej 2,5
tysi¹ca obrotów – diesel!
Spalanie jak w starej terenówce z potê¿nym silnikiem.

wg materialow reklamowych producenta ma palic 6.4l/100km podobno.

Akurat.
Tak jak Duster 1.5 dci pali poni¿ej 6 œrednio.
Niestety, na trasie faktycznie pali 8 przy 120 km/h, przy wy¿szych prêdkoœciach ju¿ ko³o 10 i wiêcej.

Data: 2014-08-29 11:43:19
Autor: Baczek
Po jeździe nowym X-Trialem.
W dniu 2014-08-29 07:46, WW pisze:
Witam

Miałem okazje pojeździć nowym Nissanem X-Trailem.
Samochód zupełnie odmienny od poprzednika. Miękkie linie, bardzo ładny w
środku i sporo większy od poprzednika. Żonie się spodobał i poważnie
brałem go pod uwagę
Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
tysiąca obrotów – diesel!
Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
Mają większy silnik i stosują go w Muranie. Do tego skrzynia
automatyczna dostępna tylko w wersji z napędem na jedna oś. Po co mi
cross z napędem na jedną oś?
Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.


Miałem okazje jeździć modelem z roku chyba 2011.
Dwu litrowy turbo doładowany diesel.
Zawoziłem znajomych około 300km w jedną stronę (z powrotem wracałem sam).
Przy kapeluszniczej jeździe, po dojechaniu na miejsce nie spaliłem więcej niż pół zbiornika. Podczas powrotu i jazdy dużo bardziej agresywnej ;) musiałem dotankować aby wrócić.
Podczas drogi powrotnej jechał za mną kierowca w VW A4 1,9. Dopytywał się przec CB, co za silnik siedzi w Xsie, ponieważ gdy zaczynałem przyspieszać przed wyprzedzaniem, to on mimo, że podobno miał chipa, nie dawał rady nadążać.

Przedtem jeździłem Hondą CR-V 2.0 benzyna. To chyba inna liga.
Nissan bardziej pasuje mi pod każdym względem.
Nissanem zrobiłem w sumie jakieś 4 tyś km, Hondą dużo więcej.

Oczywiście to moje jak najbardziej subiektywne odczucia.

Data: 2014-08-29 14:05:25
Autor: WW
Po je¼dzie nowym X-Trialem.
W dniu 2014-08-29 11:43, Baczek pisze:

Mia³em okazje je¼dziæ modelem z roku chyba 2011.

Nowy model jest zupe³nie inny. Nawet nie nawi±zuje do poprzednika.
Tylko nazwa ich ³±czy.
Tamten by³ prosty, kanciasty, ten ma miêkkie linie i wysmakowane wnêtrze. Przy starym wydaje siê ogromny. Ju¿ sam fakt, ¿e mojej ¿onie siê spodoba³, a ona nie znosi terenówek, jest znacz±cy.
Tylko ten silnik i skrzynia - tragedia.
Pocieszam siê, ¿e mo¿e to chwyt marketingowy i jak pójdzie pierwsza partia, to do nastêpnej wsadz± 2,5 litrowy z Murano i tak±¿ skrzynie.
Oby.

Dziêki i pozdrawiam.
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2014-08-29 16:51:08
Autor: Baczek
Po je¼dzie nowym X-Trialem.
W dniu 2014-08-29 14:05, WW pisze:
W dniu 2014-08-29 11:43, Baczek pisze:

Mia³em okazje je¼dziæ modelem z roku chyba 2011.

Nowy model jest zupe³nie inny. Nawet nie nawi±zuje do poprzednika.
Tylko nazwa ich ³±czy.
Tamten by³ prosty, kanciasty, ten ma miêkkie linie i wysmakowane
wnêtrze. Przy starym wydaje siê ogromny. Ju¿ sam fakt, ¿e mojej ¿onie
siê spodoba³, a ona nie znosi terenówek, jest znacz±cy.
Tylko ten silnik i skrzynia - tragedia.
Pocieszam siê, ¿e mo¿e to chwyt marketingowy i jak pójdzie pierwsza
partia, to do nastêpnej wsadz± 2,5 litrowy z Murano i tak±¿ skrzynie.
Oby.


Faktycznie, dopiero teraz pofatygowa³em siê, ¿eby zobaczyæ jak wygl±da nowy x-trail.
To zupe³nie inne auto

Data: 2014-08-29 19:12:56
Autor: Cavallino
Po jeździe nowym X-Trialem.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ltp43h$tg7$1@node1.news.atman.pl...
Witam

Miałem okazje pojeździć nowym Nissanem X-Trailem.
Samochód zupełnie odmienny od poprzednika. Miękkie linie, bardzo ładny w środku i sporo większy od poprzednika. Żonie się spodobał i poważnie brałem go pod uwagę
Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką, ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5 tysiąca obrotów – diesel!
Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
Mają większy silnik i stosują go w Muranie. Do tego skrzynia automatyczna dostępna tylko w wersji z napędem na jedna oś. Po co mi cross z napędem na jedną oś?
Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.

To wpływ Renault.
Specjaliści od nich potrafią skopać dosłownie wszystko, włącznie z tym co im się kiedyś udało poprawnie zrobić, w następnej wersji mur beton będzie zepsute.

Data: 2014-08-30 08:43:50
Autor: WW
Po je¼dzie nowym X-Trialem.
W dniu 2014-08-29 19:12, Cavallino pisze:

To wp³yw Renault.
Specjali¶ci od nich potrafi± skopaæ dos³ownie wszystko, w³±cznie z tym
co im siê kiedy¶ uda³o poprawnie zrobiæ, w nastêpnej wersji mur beton
bêdzie zepsute.



Niestety masz racje.
Mia³em R25 a potem Safrane.  :-(

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2014-08-29 21:18:07
Autor: anacron
Po jeździe nowym X-Trialem.
W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze:
Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
tysiąca obrotów – diesel!

Nowoczesne małe turbodoładowane diesle mają takie charakterystyki.

--
anacron
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-08-30 08:51:12
Autor: WW
Po jeździe nowym X-Trialem.
W dniu 2014-08-29 21:18, anacron pisze:
W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze:
Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
tysiąca obrotów – diesel!

Nowoczesne małe turbodoładowane diesle mają takie charakterystyki.


OK, to niech je wstawiają do kompaktów.
Ale X-trial do duży i ciężki samochód a więc i spore opory powietrza.
Tu taki silnik to nieporozumienie.
Ile lat popracuje taka wysilona jednostka?
Tym bardziej że mają dobry silnik 2,5 D. Jest w Murano i Pathfinder

Pozdrawiam.
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2014-08-30 10:41:18
Autor: J.F.
Po jeździe nowym X-Trialem.
Dnia Sat, 30 Aug 2014 08:51:12 +0200, WW napisał(a):
W dniu 2014-08-29 21:18, anacron pisze:
W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze:
Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
tysiąca obrotów – diesel!

Nowoczesne małe turbodoładowane diesle mają takie charakterystyki.

OK, to niech je wstawiają do kompaktów.
Ale X-trial do duży i ciężki samochód a więc i spore opory powietrza.
Tu taki silnik to nieporozumienie.

Opory powietrza sa przy duzych predkosciach. A wtedy te 2500 rpm nie
przeszkadza.
No ale ruszyc trzeba i przyspieszyc.

Ile lat popracuje taka wysilona jednostka?

ponad 200kkm. Czyli tak jak inne i w przecietnym uzytkowaniu do
zardzewienia blach :-)


J.

Po jeździe nowym X-Trialem.

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona