Data: 2014-08-29 21:18:07 | |
Autor: anacron | |
Po jeździe nowym X-Trialem. | |
W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze:
Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką, Nowoczesne małe turbodoładowane diesle mają takie charakterystyki. -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-08-30 08:51:12 | |
Autor: WW | |
Po jeździe nowym X-Trialem. | |
W dniu 2014-08-29 21:18, anacron pisze:
W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze: OK, to niech je wstawiają do kompaktów. Ale X-trial do duży i ciężki samochód a więc i spore opory powietrza. Tu taki silnik to nieporozumienie. Ile lat popracuje taka wysilona jednostka? Tym bardziej że mają dobry silnik 2,5 D. Jest w Murano i Pathfinder Pozdrawiam. WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2014-08-30 10:41:18 | |
Autor: J.F. | |
Po jeździe nowym X-Trialem. | |
Dnia Sat, 30 Aug 2014 08:51:12 +0200, WW napisał(a):
W dniu 2014-08-29 21:18, anacron pisze: Opory powietrza sa przy duzych predkosciach. A wtedy te 2500 rpm nie przeszkadza. No ale ruszyc trzeba i przyspieszyc. Ile lat popracuje taka wysilona jednostka? ponad 200kkm. Czyli tak jak inne i w przecietnym uzytkowaniu do zardzewienia blach :-) J. |
|