Po jezdzie w ulewie auto głośne na luzie

Data: 2010-07-27 09:02:56
Autor: misio
Po jezdzie w ulewie auto głośne na luzie
Witam
Niedawno jechałem w strasznej ulewie i po dużych kałużach, koleinach itp. Na dodatek korzystałem niedługo przed ulewą z myjni, wyjątkowo dużo wody kierując na tablicę rejestracyjną i co ważniejsze kratkę (wlotu powietrza) z przodu.
I od tego czasu mam wrażenie ze samochód głośniej pracuje na postoju - zauwazyłem to jak wysiadam zamykać bramę. Jakby cos nie było nasmarowane albo jakiś pasek o coś ocierał. Samochód to Opel Astra I

Po jezdzie w ulewie auto głośne na luzie