Po kiego grzyba komuĹ› "ogromne mnĂłstwo" USB?

Data: 2015-11-04 22:09:45
Autor: Adam
Po kiego grzyba komuĹ› "ogromne mnĂłstwo" USB?
Witajcie.

Natkn±łem się na dziwny (dla mnie) wynalazek: MANHATTAN 161718

Jest to hub 24xUSB2 + 4xUSB3.

Nie przychodzi mi do głowy żadne sensowne wykorzystanie - może poza złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby styki pr±dowe.

Do czego taki "jeż" może być przydatny?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-11-04 22:22:50
Autor: PiteR
Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?

może do młócenia bitcoinów?

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-11-04 23:10:17
Autor: Adam
W dniu 2015-11-04 o 22:22, PiteR pisze:
Adam pisze tak:

[...]

To nie na moj± głowę ;)

Nie znam systemu, ale krótkie pytanie: nie wystarczy jeden "gwizdek" do zbierania waluty?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-11-05 07:18:51
Autor: PiteR
Adam pisze tak:

Do czego taki "jeż" może być przydatny?

może do młócenia bitcoinów?

To nie na moj± głowę ;)

Nie znam systemu, ale krótkie pytanie: nie wystarczy jeden
"gwizdek" do zbierania waluty?

też nie znam ale popatrz na YouTube na te farmy.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2015-11-05 09:39:35
Autor: Adam Wysocki
Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

Nie znam systemu, ale krótkie pytanie: nie wystarczy jeden "gwizdek" do zbierania waluty?

Pięć gwizdków zbierze pięć razy tyle.

--
"qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
http://www.chmurka.net/

Data: 2015-11-05 13:30:05
Autor: X-Man
"Adam" <a.g@poczta.onet.pl> wrote in message news:n1ds6s$5c6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

do masowego wysyłania wiadomo¶ci tekstowych z modemów 3G wpiętych w takie co¶ np.

Pzdr
Piotrek

Data: 2015-11-06 08:12:22
Autor: m4rkiz
[...]

jezeli maja wylaczanie guziczkiem to po prostu jako miejsce
przechowywania wszelakich urzadzen na usb (pendrive, modem 3g,
czytniki kart, oraz bardziej zaawansowane wynalazki) -
po co trzymac w szufladzie czy bog wie gdzie skoro naciskasz
guzik i dziala

a kable - drukarka, aparat i po dwa mini i micro mozna miec
podpiete i w zasiegu reki caly czas

to nie jest zwykly hub wiec nie jest dedykowany dla zwyklego
uzytkownika ktory to raz na miesiac zdjecia z imienin zrzuci
z aparatu na pendrive

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-11-06 12:23:17
Autor: szemrany
On Wed, 4 Nov 2015 22:09:45 +0100, Adam wrote:

Nie przychodzi mi do głowy żadne sensowne wykorzystanie - może poza złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby styki prądowe.

Do czego taki "jeż" może być przydatny?

A po co kobietom 100 par butĂłw? A po co facetom samochody z 350KM w
mieście? ;-)

--
howgh
szemrany

Data: 2015-11-06 13:06:12
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-11-06 o 12:23, szemrany pisze:

Nie przychodzi mi do głowy żadne sensowne wykorzystanie - może poza
złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby
styki prÄ…dowe.

Do czego taki "jeż" może być przydatny?

A po co kobietom 100 par butĂłw? A po co facetom samochody z 350KM w
mieście? ;-)

Nie da rady tym samochodem z miasta wyjechać ?
A w temacie, nie jest to hub do zastosowań domowych.
W przemysłowych czy naukowych bywa że potrzeba więcej niż
jeden taki hub. Bo mamy całe mnóstwo czujników z interfejsem
USB. :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-11-06 13:49:02
Autor: Adam
Po kiego grzyba komuĹ› "ogromne mnĂłstwo" USB?
W dniu 2015-11-06 o 13:06, RadoslawF pisze:
(...)
W przemysłowych czy naukowych bywa że potrzeba więcej niż
jeden taki hub. Bo mamy całe mnóstwo czujników z interfejsem
USB. :-)

W przemy¶le czujniki USB?
Wydawało mi się, że tam wykorzystuje się bardziej co¶ w rodzaju I2C albo RS482. Ale w temacie nie siedzę, więc moja wiedza może być szcz±tkowa, albo o innym rodzaju przemysłu my¶lę.

Poza tym przy większej ilo¶ci może być IMO problem - USB adresuje chyba do 7F urz±dzeń, a poza tym Windows lubi się gubić, dynamicznie doci±ga sterowniki i puchnie, czasem czego¶ nie zauważy.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-11-06 19:44:21
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-11-06 o 13:49, Adam pisze:

W przemysłowych czy naukowych bywa że potrzeba więcej niż
jeden taki hub. Bo mamy całe mnóstwo czujników z interfejsem
USB. :-)

W przemyśle czujniki USB?
Wydawało mi się, że tam wykorzystuje się bardziej coś w rodzaju I2C albo
RS482. Ale w temacie nie siedzę, więc moja wiedza może być szczątkowa,
albo o innym rodzaju przemysłu myślę.

Poza tym przy większej ilości może być IMO problem - USB adresuje chyba
do 7F urządzeń, a poza tym Windows lubi się gubić, dynamicznie dociąga
sterowniki i puchnie, czasem czegoĹ› nie zauwaĹĽy.

Nie musi to pracować z windowsem, nie wszystkie muszą wszystkie pracować
równocześnie. Ale kable dobrze jak są podpięte na stałe.

Pozdrawiam

Data: 2015-11-06 12:42:04
Autor: Chris
W dniu 2015-11-04 o 22:09, Adam pisze:
[...]

Np.

1: do zgrywania danych na peny promocyjne.
https://www.gcsdstaff.org/roodhouse/?p=3063
2: do testowania dużej ilo¶ci penów np. w serwisach.
3. bitcoiny :)
4: pewnie co¶ się jeszcze wymy¶li

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2015-11-23 23:21:04
Autor: JoteR
"Adam" napisał:

Natkn±łem się na dziwny (dla mnie) wynalazek: MANHATTAN 161718

Jest to hub 24xUSB2 + 4xUSB3.
> [...]
Do czego taki "jeż" może być przydatny?

Z życia wzięte:
pracownik zmontował kolejn± partię 20 rejestratorów LB-516. Należy je teraz uruchomić, tj. nadać unikalny PID&VID, wgrać firmware, nadać numer seryjny, skalibrować, ustawić czas, zapu¶cić testow± misję i takie tam. Można to zrobić wtykaj±c po kolei każdy z nich do gniazda USB, czekać aż "system Windows znalazł nowe urz±dzenie etc.", zrobić co trzeba, wyj±ć i następny proszę. Można też wsadzić je hurtem do "jeża" i ogarniać je symultanicznie. Rok temu były jęki o "dużego huba USB", teraz s± jęki o drugi monitor, najlepiej ze 4 razy większy. Znaczy - wydajno¶ć ro¶nie. Znaczy się - wzrosn± zarobki, nieprawdaż? [*] ;->

[*] - Serio, neoliberały nadal w to wierz±, a nawet usiłuj± krzewić tę wiarę. ¦mieszne ludziki...

JoteR

Data: 2015-11-24 19:27:15
Autor: pioruns
Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?
Jeszcze niedawno popularne były w pewnym ¶rodowisku huby 48x z porz±dnym
własnym zasilaniem. To dopiero potwory :D

PodpowiedĽ: kopanie bitcoinów :D

pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.
Linux Registered User #454644

Data: 2015-11-24 23:34:30
Autor: Przemysław Ryk
Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?
Dnia Tue, 24 Nov 2015 19:27:15 +0000, pioruns napisał(a):

Jeszcze niedawno popularne były w pewnym środowisku huby 48x z porządnym
własnym zasilaniem. To dopiero potwory :D

PodpowiedĹş: kopanie bitcoinĂłw :D

Podpowiedź - naucz się cytować…

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Twa opowieść mnie znudziĹ‚a, albowiem nie byĹ‚a o mnie… kumasz zaleĹĽność?  ]

Po kiego grzyba komuĹ› "ogromne mnĂłstwo" USB?