Po kiego grzyba komuś "ogromne mnóstwo" USB?

Data: 2015-11-06 12:23:17
Autor: szemrany
Po kiego grzyba komuś "ogromne mnóstwo" USB?
On Wed, 4 Nov 2015 22:09:45 +0100, Adam wrote:

Nie przychodzi mi do głowy żadne sensowne wykorzystanie - może poza złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby styki prądowe.

Do czego taki "jeż" może być przydatny?

A po co kobietom 100 par butów? A po co facetom samochody z 350KM w
mieście? ;-)

--
howgh
szemrany

Data: 2015-11-06 13:06:12
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-11-06 o 12:23, szemrany pisze:

Nie przychodzi mi do głowy żadne sensowne wykorzystanie - może poza
złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby
styki prÄ…dowe.

Do czego taki "jeż" może być przydatny?

A po co kobietom 100 par butów? A po co facetom samochody z 350KM w
mieście? ;-)

Nie da rady tym samochodem z miasta wyjechać ?
A w temacie, nie jest to hub do zastosowań domowych.
W przemysłowych czy naukowych bywa że potrzeba więcej niż
jeden taki hub. Bo mamy całe mnóstwo czujników z interfejsem
USB. :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-11-06 13:49:02
Autor: Adam
Po kiego grzyba komuś "ogromne mnóstwo" USB?
W dniu 2015-11-06 o 13:06, RadoslawF pisze:
(...)
W przemys³owych czy naukowych bywa ¿e potrzeba wiêcej ni¿
jeden taki hub. Bo mamy ca³e mnóstwo czujników z interfejsem
USB. :-)

W przemy¶le czujniki USB?
Wydawa³o mi siê, ¿e tam wykorzystuje siê bardziej co¶ w rodzaju I2C albo RS482. Ale w temacie nie siedzê, wiêc moja wiedza mo¿e byæ szcz±tkowa, albo o innym rodzaju przemys³u my¶lê.

Poza tym przy wiêkszej ilo¶ci mo¿e byæ IMO problem - USB adresuje chyba do 7F urz±dzeñ, a poza tym Windows lubi siê gubiæ, dynamicznie doci±ga sterowniki i puchnie, czasem czego¶ nie zauwa¿y.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-11-06 19:44:21
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-11-06 o 13:49, Adam pisze:

W przemysłowych czy naukowych bywa że potrzeba więcej niż
jeden taki hub. Bo mamy całe mnóstwo czujników z interfejsem
USB. :-)

W przemyśle czujniki USB?
Wydawało mi się, że tam wykorzystuje się bardziej coś w rodzaju I2C albo
RS482. Ale w temacie nie siedzę, więc moja wiedza może być szczątkowa,
albo o innym rodzaju przemysłu myślę.

Poza tym przy większej ilości może być IMO problem - USB adresuje chyba
do 7F urządzeń, a poza tym Windows lubi się gubić, dynamicznie dociąga
sterowniki i puchnie, czasem czegoś nie zauważy.

Nie musi to pracować z windowsem, nie wszystkie muszą wszystkie pracować
równocześnie. Ale kable dobrze jak są podpięte na stałe.

Pozdrawiam

Po kiego grzyba komuś "ogromne mnóstwo" USB?