Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?

Data: 2015-11-05 13:30:05
Autor: X-Man
Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?
"Adam" <a.g@poczta.onet.pl> wrote in message news:n1ds6s$5c6$1usenet.news.interia.pl...
Witajcie.
Natkn±łem się na dziwny (dla mnie) wynalazek: MANHATTAN 161718
Jest to hub 24xUSB2 + 4xUSB3.
Nie przychodzi mi do głowy żadne sensowne wykorzystanie - może poza złożeniem matrycy typu RAID5 czy RAID6 z wielu pendrajwów.
Ewentualnie jako zasilacz do stada telefonów - ale wtedy wystarczyłyby styki pr±dowe.
Do czego taki "jeż" może być przydatny?

do masowego wysyłania wiadomo¶ci tekstowych z modemów 3G wpiętych w takie co¶ np.

Pzdr
Piotrek

Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?