Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?

Data: 2015-11-23 23:21:04
Autor: JoteR
Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?
"Adam" napisał:

Natkn±łem się na dziwny (dla mnie) wynalazek: MANHATTAN 161718

Jest to hub 24xUSB2 + 4xUSB3.
> [...]
Do czego taki "jeż" może być przydatny?

Z życia wzięte:
pracownik zmontował kolejn± partię 20 rejestratorów LB-516. Należy je teraz uruchomić, tj. nadać unikalny PID&VID, wgrać firmware, nadać numer seryjny, skalibrować, ustawić czas, zapu¶cić testow± misję i takie tam. Można to zrobić wtykaj±c po kolei każdy z nich do gniazda USB, czekać aż "system Windows znalazł nowe urz±dzenie etc.", zrobić co trzeba, wyj±ć i następny proszę. Można też wsadzić je hurtem do "jeża" i ogarniać je symultanicznie. Rok temu były jęki o "dużego huba USB", teraz s± jęki o drugi monitor, najlepiej ze 4 razy większy. Znaczy - wydajno¶ć ro¶nie. Znaczy się - wzrosn± zarobki, nieprawdaż? [*] ;->

[*] - Serio, neoliberały nadal w to wierz±, a nawet usiłuj± krzewić tę wiarę. ¦mieszne ludziki...

JoteR

Data: 2015-11-24 19:27:15
Autor: pioruns
Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?
Jeszcze niedawno popularne były w pewnym ¶rodowisku huby 48x z porz±dnym
własnym zasilaniem. To dopiero potwory :D

PodpowiedĽ: kopanie bitcoinów :D

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2015-11-24 23:34:30
Autor: Przemysław Ryk
Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?
Dnia Tue, 24 Nov 2015 19:27:15 +0000, pioruns napisał(a):

Jeszcze niedawno popularne były w pewnym środowisku huby 48x z porządnym
własnym zasilaniem. To dopiero potwory :D

PodpowiedĹş: kopanie bitcoinĂłw :D

Podpowiedź - naucz się cytować…

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Twa opowieść mnie znudziĹ‚a, albowiem nie byĹ‚a o mnie… kumasz zaleĹĽność?  ]

Po kiego grzyba komu¶ "ogromne mnóstwo" USB?