Po której stronie dachu antena cb?

Data: 2009-04-06 21:13:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
Po której stronie dachu antena cb?
Michał Stępień wydusił z siebie te słowy:

Po której stronie dachu najlepiej położyć antenę magnesową
(akurat ML-145, 12,5 cm podstawa)? Właśnie taką nabyłem
a opowieści o odpadających antenach mrożą krew w żyłach.

jeżdze z ML 145 od początku posiadania CB - czyli ze 3 lata.
Zwykle nie jeżdze szybciej niz 140 ... ale zdarzyły mi sie momenty słabości na A2 .. i dokręciłem E320 do licznikowych 240km/h (wg navi bylo 234)
Antena pozostała na miejscu (ufff...  no w każdym razie nie próbujcie tego w domu)

Mialem podstawe 12,5 .. teraz mam 16.

A gdzie postawić ... im bardziej na srodku .. tym lepiej z punktu widzenia odbioru i nadawania

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Po której stronie dachu antena cb?