Po kursie mastercard

Data: 2019-03-15 08:37:26
Autor: ń
Po kursie mastercard
Netto czy brutto, z premiami czy bez?

-- -- -
14k

Data: 2019-03-15 01:59:05
Autor: Dawid Rutkowski
Po kursie mastercard
W dniu piątek, 15 marca 2019 08:37:29 UTC+1 użytkownik ń napisał:

> 14k

Netto czy brutto, z premiami czy bez?

Hehe, chcesz się pochwalić, że w którymś wariancie tyle wyciągasz? ;P

Nie wiem, czy OP miał na myśli debetówkę czy kredytówkę mc world elite.
Tzn. jestem pewien, że kredytówka citi mc world elite ma przeliczanie po kursie mc, ale nie wiem, czy debetówki mc world elite (i ew. mc gold) też tak mają.

W kredytówce dla fizoli-etatowców zwykle sprawdzają średni dochód netto z ostatnich 3 miesięcy, więc premie też się liczą.

Po kursie mastercard