Po lek dla żony samolotem... z żoną

Data: 2019-08-07 12:13:38
Autor: boukun
Po lek dla żony samolotem... z żoną
Marek Kuchciński rządowym odrzutowcem latał nie tylko ze swoją rodziną, ale także z rodzinami czołowych polityków PiS. Jednym z nich był Stanisław Piotrowicz. Szef sejmowej komisji sprawiedliwości mówi WP: - Potrzebowałem przewieźć lek dla mojej małżonki. Starałem się bezskutecznie o rejs LOT-em. Dowiedziałem się o możliwości lotu z marszałkiem Kuchcińskim. I z tej możliwości skorzystałem.

https://wiadomosci.wp.pl/marszalek-sejmu-marek-kuchcinski-i-jego-loty-z-rodzina-i-przyjaciolmi-piotrowicz-dla-wp-to-byl-wypadek-losowy-6410936244287105a

ZMIECIO
1 min. temu

Przecież żona leciała w tym samolocie. Widocznie mogła przyjąć lek tylko w Rzeszowie, gdzie indziej nie działa.

Data: 2019-08-07 03:26:33
Autor: japanizer
On Wednesday, August 7, 2019 at 12:13:41 PM UTC+2, boukun wrote:
[...]

Tak PiSdomąż to na wagę złota! W tych czasach, gdy po leki trzeba nieraz jeździć kilkaset kilometrów!

Data: 2019-08-07 12:41:58
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Piotrowicz odpowiada: - Opozycja razi hipokryzją. Już nawet nie chcę przypominać, że poprzedni marszałkowie i premier Donald Tusk w znacznie większym stopniu korzystali z możliwości takich przelotów. Na miejscu opozycji bym zamilknął.

boukun

Data: 2019-08-07 03:56:14
Autor: japanizer
On Wednesday, August 7, 2019 at 12:42:22 PM UTC+2, boukun wrote:
> [...]

przypominać, że poprzedni marszałkowie i premier Donald Tusk w znacznie
większym stopniu korzystali z możliwości takich przelotów. Na miejscu

Oczywiście Piotrowicz, jak komunistycznemu prokuratorowi skazującemu opozycjonistów przystało - dowodów nie przedstawił.

Za to dokumentacja przelotów Kuchcińskiego zaczęła przypadkowo ginąć.

Po lek dla żony samolotem... z żoną