Po naprawie... zaczal wiecej palic...

Data: 2010-09-09 04:55:52
Autor: VoyteG
Po naprawie... zaczal wiecej palic...
Witam wszystkie mądre głowy samochodowe!

Dotychczasowe osiagi mojego auta to okolo 300 km na jednym baku lpg
Ostatnio jednak przejechalem 220 km i koniec.

Nie wiem, czy moze to miec cos wspolnego z dokonana ostatnio naprawa
alternatora (wymieniony na nowy) i faktem, ze w warsztacie, do ktorego
jeżdżę oddałem auto do innego mechanika, niz zwykle. Dotychczasowy
mechanik, gdy odbieralem auto, odpowiedzial "dzien dobry" przez zeby,
ale byc moze za moja nielojalność cos poruszył i mam takiego
nieprzyjemnego bonusa....
Moje subiektywne odczucie jest takie, ze silnik ma wyzsze obroty niz
zwykle.
Zatem po glowie mi chodza dwie wersje, albo sabotaż, albo cos
innego...
Może ktoś jest tak mądry i podpowie co i jak zdiagnozować?
Samochód o prostej kostrukcji, czyli Tico. Dzieki z góry.

Data: 2010-09-09 13:12:55
Autor: Wmak
VoyteG <VoyteG@hotpop.com> napisał(a):
Moje subiektywne odczucie jest takie, ze silnik ma wyzsze obroty niz
zwykle.

Piszesz o "wolnych obrotach", na luzie?

Data: 2010-09-09 07:33:17
Autor: VoyteG
On 9 Wrz, 15:12, " Wmak" <w....@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Moje subiektywne odczucie jest takie, ze silnik ma wyzsze obroty niz
> zwykle.

Piszesz o "wolnych obrotach", na luzie?

Od razu po odpaleniu slysze zdecydowanie szybsze obroty

Data: 2010-09-09 21:25:50
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-09-09 16:33, VoyteG pisze:
[...]

"Musi" na ssaniu kolego jeździsz cały czas ;)
Nie wiam jak tam jest w tym wynalazku, ale chyba automat i z tico nic nie pomogę ;) widziałem to pod maską ze 2 razy w życiu :D

Pozdrawiam !!

Data: 2010-09-09 14:16:11
Autor: J.F.
Po naprawie... zaczal wiecej palic...
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w
[...]

A nie ma tak ze po odlaczeniu akumulatora komputer musi sie na nowo nauczyc silnika, a moze nawet trzeba znow odlaczyc aku i zostawic na wolnych obrotach az do zagrzania silnika  ?

J.

Data: 2010-09-09 05:22:22
Autor: VoyteG
On 9 Wrz, 14:16, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "VoyteG" <Voy...@hotpop.com> napisał w

A nie ma tak ze po odlaczeniu akumulatora komputer musi sie na nowo
nauczyc silnika, a moze nawet trzeba znow odlaczyc aku i zostawic
na wolnych obrotach az do zagrzania silnika  ?

Nie mam komputera w Tico :-)

Data: 2010-09-09 14:24:00
Autor: kml
Po naprawie... zaczal wiecej palic...

Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:611a2d52-eaef-4eba-9045-

Nie mam komputera w Tico :-)
===

W tikaczu jest gaźnik???

kml

Data: 2010-09-09 06:01:50
Autor: VoyteG
Po naprawie... zaczal wiecej palic...
On 9 Wrz, 14:24, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

W tikaczu jest gaźnik???

--
Tak i lpg I gerneracji

Data: 2010-09-09 15:54:45
Autor: J.F.
Po naprawie... zaczal wiecej palic...
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w
W tikaczu jest gaźnik???
Tak i lpg I gerneracji

No to:
a) sprawdzic i wymienic filtr powietrza,
b) zaczac sie bawic srubkami :-)

J.

Data: 2010-09-09 14:25:17
Autor: krzysiek82
Po naprawie... zaczal wiecej palic...
W dniu 2010-09-09 14:24, kml pisze:
W tikaczu jest gaźnik???

tak :)

--
krzysiek82

Data: 2010-09-09 14:58:26
Autor: szymo
VoyteG pisze:
[...]

Tico się nie naprawia tico podlega biodegradacji jak siatki z Tesco :P

Data: 2010-09-09 06:03:22
Autor: VoyteG
On 9 Wrz, 14:58, szymo <szymon.luc...@wp.pl> wrote:

> Samochód o prostej kostrukcji, czyli Tico. Dzieki z góry.

Tico się nie naprawia tico podlega biodegradacji jak siatki z Tesco :P

NIe pisze ze to jedyne auto i najlepsze, ale mam do niego sentyment i
na korki miejskie pojazd w sam raz..
Zatem co moglo sie stac, ze pali nagle wiecej lpg?

Data: 2010-09-09 14:44:36
Autor: to
Po naprawie... zaczal wiecej palic...
begin VoyteG
NIe pisze ze to jedyne auto i najlepsze, ale mam do niego sentyment i na
korki miejskie pojazd w sam raz..

Jak ktoś lubi ryzykować przebicie klatki piersiowej kolumną kierowniczą przy stłuczce z SUV-em to być może...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-09 08:11:16
Autor: VoyteG
On 9 Wrz, 16:44, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin VoyteG

Jak ktoś lubi ryzykować przebicie klatki piersiowej kolumną kierowniczą
przy stłuczce z SUV-em to być może...

w przypadku przez ciebie opisywanym, to raczej z kierowcy nic by nie
bylo, bo zderzak SUV-a na wysokosci szyby Tico jest, ale nie mowie, ze
jezdze nim na rajdy czy dalekie trasy :-)
tylko kilka kilometrów w miejskim korku do pracy, ale na problem
opisany na wstepie, nie potrafisz pomoc?

Data: 2010-09-09 15:06:57
Autor: szymo
VoyteG pisze:
[...]

A nie pokręcił ci śrubkami w parowniku ?
może ten prosty sterownik gazu który tam jest stracił pamięć ?

Data: 2010-09-09 15:07:30
Autor: rz

Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:c2c46705-923d-4eda-b6a0-ceacef82cf96k13g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

na korki miejskie pojazd w sam raz..
Zatem co moglo sie stac, ze pali nagle wiecej lpg?

Może wystarczy przykręcić śrubę na wężu doprowadzającym gaz z reduktora do gaźnika.

Data: 2010-09-09 15:09:14
Autor: yabba
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:c05cbc34-4fe6-4746-9621-01ac88c57938h25g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Wyższe obroty są i na gazie i na benzynie?
Sprawdź czy nie są odpięte kabelki od elektrozaworów.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-09-09 07:32:21
Autor: VoyteG
On 9 Wrz, 15:09, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Wyższe obroty są i na gazie i na benzynie?
Sprawdź czy nie są odpięte kabelki od elektrozaworów.

mam wrazenie ze zarowno na bezynie i na gazie
mozesz podpowiedziec, gdzie sa te kabelki?
dzieki

Data: 2010-09-09 23:35:01
Autor: yabba
Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:6d3719ed-499d-4930-82e8-291f61b50848j30g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Elektrozawory powinny być na wężyku z benzyną do gaźnika i na wężyku z gazem.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-09-09 16:26:24
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-09 13:55, VoyteG pisze:
Witam wszystkie mądre głowy samochodowe!

Dotychczasowe osiagi mojego auta to okolo 300 km na jednym baku lpg
Ostatnio jednak przejechalem 220 km i koniec.

Pojedz do gazownika zanim to jednak zrobisz wymień filtr powietrza. Gazownik podłączy analizator spalin i ustali skład mieszanki kręcąc śrubą (kurde jakie to tragiczne rozwiązanie) samemu nic nie kręć, bo zniszczysz silnik bo albo mieszanka będzie zbyt uboga albo zbyt bogata.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-10 11:17:59
Autor: Stefan
VoyteG pisze:>
> [...]
Zatem po glowie mi chodza dwie wersje, albo sabotaż, albo cos
innego...

Koniecznie sprawdz, czy sonda na miejscu...

--
Zadam Latajacego Potwora Spaghetti obok kazdego krzyza w szkolach!

http://www.listatima.pl/

Data: 2010-09-10 15:16:33
Autor: krzysiek82
Po naprawie... zaczal wiecej palic...
W dniu 2010-09-10 11:17, Stefan pisze: > Koniecznie sprawdz, czy sonda na miejscu...

brak ECU = brak sondy

--
krzysiek82

Po naprawie... zaczal wiecej palic...