Po opluciu Trzaskowskiego

Data: 2020-07-17 06:53:21
Autor: Runt
Po opluciu Trzaskowskiego
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/509278-prezydent-trzeba-podziekowac-matce-najswietszej

"Prezydent komentuje swoją wizytę na Jasnej Górze: Trzeba podziękować Matce Najświętszej za opiekę nad ojczyzną. To dla mnie ważne."

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-17 08:11:00
Autor: u2
Po opluciu Trzaskowskiego
W dniu 17.07.2020 o 06:53, Runt pisze:
[...]

to nie pluj więcej szpunt, na kolana i módl się o przebaczenie LTGB i Biedronia

Data: 2020-07-18 07:10:44
Autor: Runt
Po opluciu Trzaskowskiego
W dniu 2020-07-17 o 08:11, pijaczyna u2 pisze:
[...]

mało mnie obchodzi jak robisz loda zenusiowi ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Po opluciu Trzaskowskiego