Po pierwszej wycieczce na szosie... [blog]

Data: 2012-03-25 21:04:49
Autor: Ignac
Po pierwszej wycieczce na szosie... [blog]
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
Witam!
Tak się trochę pożalić chciałem: pożyczyłem dzisiaj od koleżanki szosę
singla i wyskoczyłem w okolicę na rowerze (http://g.co/maps/77bys). Trasa
płaska jak stół i gdyby nie wiatr to bym na brak przełożeń nie narzekał ;-)
W każdym razie, drogi Preclu, oświadczam, że otóż ciężko choruję na rower
szosowy. W tej chwili to na jakikolwiek dopasowany rozmiarem rower szosowy.
Jakby ktoś miał do oddania, czy coś... Ale to tak poza tym, bo głównym
wątkiem tego postu jest "chcę!" samo w sobie.

  ...na tym zgrubsza polega miłośc do dwóch kółek i należy ją okazywać...
  po to w końcu grupa jest.

  Ignac

--

Po pierwszej wycieczce na szosie... [blog]