Po pierwszym szoku ludzie robia sie dociekliwi

Data: 2010-04-11 20:18:02
Autor: Kenwood
Po pierwszym szoku ludzie robia sie dociekliwi
Data: 2010-04-11 20:25:35
Autor: wind
Po pierwszym szoku ludzie robia sie dociekliwi
W dniu 2010-04-11 20:18, Kenwood pisze:
http://www.globalnaswiadomosc.com/prezydentzginalnowe.htm

Fajna strona. Nie wiedziałem, że chorzy na porażenie mózgowe mają taki ładny serwis. Szczególnie urzekły mnie fotki "palącego się" silnika Tu-154 w locie. Chylę czoło (przed nieuleczalnym defektem mózgu) i łączę się w żałobie nad ludźmi tworzącymi takie artykuły.

Rince

Data: 2010-04-11 20:33:53
Autor: Kenwood

Użytkownik "wind" <wind335353@onet.pl> napisał w wiadomości news:hpt452$lqo$1news.onet.pl...
[...]

Sugerujesz ze ktos to domalowal ?
To byla transmisja z TVN24.
Zreszta nie moge tego filmu znalezc teraz a chcialbym
go obejrzec na wlasne oczy bo to ciekawe.

Data: 2010-04-11 20:50:25
Autor: wind
W dniu 2010-04-11 20:33, Kenwood pisze:

[...]

Sugeruję, że tacy jak ci co prowadzą ten serwis stanowią najgorszą wadę demokracji - bandę ignorantów. Zakochani we własnych bajaniach obrażają pamięć ofiar i niczym hieny nad grobem starają się wyrwać 'odrobinę' sławy dla siebie samych pisząc baśnie dla sobie podobnych wsiowych mędrków. Jeszcze zanim ktokolwiek z tych co badają powie słowo. No, ale założenie, że ci, co wiedzą o wypadku najwięcej kłamią we wszystkim stanowi ultima ratio KAŻDEJ baśni spiskowej.

Ile teorii spiskowych się spełniło do tej pory? Żadna. Wszystkie bazują na ludzkiej niewiedzy, zawodności techniki i ego ich autorów rozrośniętego jak stąd na Księżyc.

Rince

Data: 2010-04-11 20:55:23
Autor: Kenwood
[...]

Nie zauwazylem tam zadnej teorii spiskowej a tylko
relacje swiadkow i zdjecia z oficjalnych zrodel.

Data: 2010-04-11 21:04:01
Autor: wind
W dniu 2010-04-11 20:55, Kenwood pisze:
[...]

Cytat paragrafu ze strony:

"Pytamy jeszcze raz - gdzie podziały się ciała ? Na filmie nic nie widać. Jest to chyba pierwszy taki przypadek w historii, tym bardziej niewytłumaczalny, ponieważ nie było prawie żadnego pożaru a samolot leciał na wysokości zaledwie kilku metrów ! "

Odpowiadam:
-ciała się spaliły. Według Kopacz 14 da się zidentyfikować, 20 po znakach szczególnych, reszta będzie musiała być poddana badaniom medycznym.

-film kręcony na żywo, gdzie służby ochronne nigdy nigdzie nie dopuszczają mediów zanim same nie zbadają miejsca. No i z tego powodu autorzy jednak już wiedzą - na filmie nie widać, ergo, ciał nie ma ? Genialne.

- pierwszy przypadek w historii? Ostatnio samolot się utopił w Atlantyku. Ciekawe jak tłumaczyli tajemnicze 'zniknięcie' wielu ciał.

- nie było pożaru? Jak po pół godzinie Rosjanie ugasili, to faktycznie już nie było. Oczywiście według autorów paliwo ulega dezintegracji w momencie rozbicia maszyny, tak? Ulega, ale nie magicznie: niszczy pasażerów, a raczej to, co z nich zostaje po kontakcie z ziemią maszyny lecącej 200-300kmh czy ile tam leciał.

-na kilku metrach to widać pusty łeb autora cytowanego zdania. Samolot był na kilku metrach. Przez mikrosekundę, zanim znalazł się na wysokości 0 metrów. Oczywiście ile to było metrów, to autor strony też wie precyzyjnie, bo był tam osobiście i osobiście akurat film kręcił.

Krótko: 4 linijki ze strony, bzdur do tłumaczenia na 10 minut pisania.

Rince

Data: 2010-04-11 21:44:18
Autor: IWSP
> [...]

Krótko: 4 linijki ze strony, bzdur do tłumaczenia na 10 minut pisania.

- spalone ciała to nadal ciała - nie widziałeś spalonych ciał? btw co z ciałem prez. Kaczyńskiego ono też się spaliło? to co przywieziono do Polski ?

- hmm ciekawe jak z zamkniętego samolotu pod wodą wyszły ciała, jeżeli był otwarty to odpłynęły , na lądzie nie mogły odpłynąć.

- zakładasz że Rosjanie cokolwiek gasili - przyjmujesz coś na wiarę więc postępujesz jak autor wypowiedzi, no tak ale Rosjanie to są prawdomówni, tak jak w przypadku Katynia przez lata... - "na kilku metrach to widać pusty łeb autora cytowanego zdania" takie stwierdzenia oznaczają wysokie ego autora i brak argumentów.

IWSP

Data: 2010-04-11 21:56:02
Autor: wind
Po pierwszym szoku ludzie robia sie dociekliwi
- spalone ciała to nadal ciała - nie widziałeś spalonych ciał? btw co z ciałem
prez. Kaczyńskiego ono też się spaliło? to co przywieziono do Polski ?

Dla ciebie coś jest albo całkowicie spalone, albo w ogóle nie? Prosty ten twój świat.

- hmm ciekawe jak z zamkniętego samolotu pod wodą wyszły ciała, jeżeli był
otwarty to odpłynęły , na lądzie nie mogły odpłynąć.

Brak ciał autorzy zakładają na podstawie trzęsącego się filmiku z youtuba. Zaprawdę, nad takim argumentem należy się pokłonić.

- zakładasz że Rosjanie cokolwiek gasili - przyjmujesz coś na wiarę więc
postępujesz jak autor wypowiedzi, no tak ale Rosjanie to są prawdomówni, tak jak
w przypadku Katynia przez lata...

Przyjmujesz, że paliwo samolotu tak sobie zniknęło? Albo miał dokładnie tyle, żeby dolecieć, co do litra? Nieźle.

- "na kilku metrach to widać pusty łeb autora cytowanego zdania" takie
stwierdzenia oznaczają wysokie ego autora i brak argumentów.

Według pierwotnego autora samolot 'leciał' na wysokości paru metrów. To jest takie nadużycie słowa 'latać' jak powiedzenie, że ten co nie umie pływać, zrzucony w miejscu rowu mariańskiego 'przepłynie' około 10-11km.

Argumenty uzasadniające mój początek były później - znowu, uważasz, że jak wytniesz część mojej wypowiedzi, nikt nie zauważy? Ile ty masz lat?

Rince

Data: 2010-04-11 22:09:56
Autor: IWSP
> [...]

Dla ciebie coś jest albo całkowicie spalone, albo w ogóle nie? Prosty ten twój świat.

znowu próbujesz obrazić oponenta, takie metody stosuje się gdy brak argumentów poza tym umyślnie czy nie wypaczyłeś sens mojej wypowiedzi ->
ciała nie znikają, spalone też nie znikają, nie widziałem jeszcze przypadku katastrofy aby ciało się zupełnie spaliło, poza tym jak brat prezydenta mógłby rozpoznać prezydenta gdyby ten był spalony

> [...]

Brak ciał autorzy zakładają na podstawie trzęsącego się filmiku z youtuba. Zaprawdę, nad takim argumentem należy się pokłonić.

równie mało wiarygodne jak co chwila zmieniające się doniesienia na temat przyczyny katastrofy

> [...]

Przyjmujesz, że paliwo samolotu tak sobie zniknęło? Albo miał dokładnie tyle, żeby dolecieć, co do litra? Nieźle.

jechałeś kiedyś samochodem - masz pełny bak, palisz się?
> [...]

Według pierwotnego autora samolot 'leciał' na wysokości paru metrów. To jest takie nadużycie słowa 'latać' jak powiedzenie, że ten co nie umie pływać, zrzucony w miejscu rowu mariańskiego 'przepłynie' około 10-11km.

czepiactwo

Argumenty uzasadniające mój początek były później - znowu, uważasz, że jak wytniesz część mojej wypowiedzi, nikt nie zauważy? Ile ty masz lat?

Rince

lat mam prawdopodobnie więcej od Ciebie, IWSP

Data: 2010-04-11 22:19:23
Autor: Lorn
Po pierwszym szoku ludzie robia sie dociekliwi
IWSP pisze:

[cut]

lat mam prawdopodobnie więcej od Ciebie,

Prawdopodobnie...

Data: 2010-04-11 22:00:05
Autor: Kenwood
[...]

Gdybys chociaz troche interesowal sie faktami, wiedzialbys
ze pilot zrzucal paliwo przed ladowaniem ( a nie mial go juz duzo
po calym locie ) stad praktycznie brak pozaru i ciala spalic sie nie mogly.
Cial zidentyfikowac sie nie da bo sa zmasakrowane i rozczlonkowane ale sa.

Data: 2010-04-11 22:12:46
Autor: iwsp
> [...]

Cial zidentyfikowac sie nie da bo sa zmasakrowane i rozczlonkowane ale sa.

tia a gdzie piękna logika spalonych do cna zwłok?
IWSP

Data: 2010-04-11 21:38:40
Autor: IWSP
[...]

a generał Sikorski żyje, Kukliński i jego synowie też, Pawlak nie podpisał niekorzystnej umowy gazowej, w Kirgistanie sami generałowie wpadli na pomysł przewrotu, etc.

moje zdanie jest jest takie:
my szare żuczki nigdy się nie dowiemy prawdy,
a Ci co może coś będą wiedzieć(o ile tacy są) będą szykanowani albo likwidowani  powinieneś przeczytać "Nowy Wspaniały Świat" albo obejrzeć "Brasil" IWSP --

Data: 2010-04-11 20:54:34
Autor: exPO
Po pierwszym szoku ludzie robia sie dociekliwi
Sugerujesz ze ktos to domalowal ?
To byla transmisja z TVN24.
Zreszta nie moge tego filmu znalezc teraz a chcialbym
go obejrzec na wlasne oczy bo to ciekawe.

Jest tu:
http://wiadomosci.onet.pl/2153299,11,1,1,item.html
@ 0:16 widać coś jakby odbłysk  wschodzącego słońca w osłonie silnika.

--
exPO

Data: 2010-04-11 20:47:03
Autor: Slawek SWP
Użytkownik wind napisał:
[...]

A ty jakiś jesteś "Nie nasz", jak sam piszesz: "wróciłeś po latach", "Deus ex machina" znaczy się... I na dodatek niezwykle autorytarnie oceniasz sytuację, znasz fakty bo widziałeś, czy też znasz fakty zaplanowane...?

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-11 20:54:13
Autor: wind
W dniu 2010-04-11 20:47, Slawek SWP pisze:
Użytkownik wind napisał:
[...]

A ty jakiś jesteś "Nie nasz",

ad personam

jak sam piszesz: "wróciłeś po latach",

ad personam

"Deus ex machina" znaczy się...

ignotum per ignotum ? Czy zwykłe niezrozumienie terminów?

I na dodatek niezwykle autorytarnie
oceniasz sytuację, znasz fakty bo widziałeś, czy też znasz fakty
zaplanowane...?

teoria spiskowa + wkładanie swoich słów w cudze usta.

Konkluzja: doucz się dyskutować. Lepper dał radę, może i Tobie się uda. To wbrew pozorom sztuka i jak zabiera się za to amator, schematy tekstowe widać jak na dłoni.

Rince

Data: 2010-04-11 21:04:08
Autor: Piotr
Dnia Sun, 11 Apr 2010 20:54:13 +0200, wind napisał(a):

Konkluzja: doucz się dyskutować. Lepper dał radę, może i Tobie się uda. To wbrew pozorom sztuka i jak zabiera się za to amator, schematy tekstowe widać jak na dłoni.

Pomóż mi kolego dokonać analizy (rozumisz te idiotum per idotum) tego
tekstu:
[...]
I możesz sobie folgować, ile wlezie. Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-11 21:14:56
Autor: wind
W dniu 2010-04-11 21:04, Piotr pisze:
[...]

Ale proszę. Uzasadnienie całego mojego tekstu w spisie treści na stronie do której się odnoszę. Prezydent Kaczyński wylądował (nomen omen) obok kosmitów, roku 2012, tajemniczych Chemtrailsów i innych równie godnych tematów.

Godne to i sprawiedliwe. Wszystko oficjalnie w imię 'prawdy', a naprawdę w imię ego autorów takich bajek.
Dość łagodnie się odniosłem do ludzi, którzy niecałe 24 godziny po tragedii już wiedzą lepiej i więcej niż wszystkie badające katastrofę służby razem wzięte.

Rince

Data: 2010-04-11 21:27:56
Autor: Piotr
Dnia Sun, 11 Apr 2010 21:14:56 +0200, wind napisał(a):

[...]

Aaha, rozumiem, czyli w sztuce dyskusji trzeba zaleźć powód i wyzwać od
debili... I trochę łagodności trzeba mieć...
Piotr

Data: 2010-04-11 21:09:41
Autor: Slawek SWP
Po pierwszym szoku ludzie robia sie dociekliwi
Użytkownik wind napisał:
[...]
[...]

Naprawdę jestem ciekaw czy znasz fakty, czy jak tylko zdewaluujesz czyjeś teorie to od razu znikniesz do swoich podstawowych zadań(?)

Data: 2010-04-11 21:31:06
Autor: iwsp
> [...]

Fajna strona. Nie wiedziałem, że chorzy na porażenie mózgowe mają taki ładny serwis. Szczególnie urzekły mnie fotki "palącego się" silnika Tu-154 w locie. Chylę czoło (przed nieuleczalnym defektem mózgu) i łączę się w żałobie nad ludźmi tworzącymi takie artykuły.

a teraz konkrety IWSP

Data: 2010-04-11 21:42:02
Autor: wind
W dniu 2010-04-11 21:31, iwsp@o2.pl pisze:
[...]

a teraz konkrety
IWSP

Ależ proszę:

dziś:

Onet, Wp, CNN, BBC, inne

jutro kup pierwszą lepszą gazetę. Idę o zakład, że NAWET jutrzejszy Fakt będzie bardziej wyważony niż dzikie teorie autorów strony.

A teraz proszę powiedz komu wierzysz: stronie 'globalnaswiadomosc' czy serwisom które podałem? Odważysz się wprost teraz napisać?

KOMU WIERZYSZ ?

Rince

Data: 2010-04-11 13:10:41
Autor: zbig
On 11 Kwi, 21:42, wind <wind335...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-04-11 21:31, i...@o2.pl pisze:

> [...]

A teraz proszę powiedz komu wierzysz: stronie 'globalnaswiadomosc' czy
serwisom które podałem? Odważysz się wprost teraz napisać?

To oczywiste ,ze umysł opętany spiskowa teorią  nie wierzy zadnego
tego typu stronom. Ich źródła to
www.obudzciesię.com
www.geremekusunięty.org
www.zbrodniczysyjonizm. pl
I tego typy wiarygodne źródła.

Data: 2010-04-11 22:11:16
Autor: IWSP
> [...]
>
> KOMU WIERZYSZ ?
>
> Rince

To oczywiste ,ze umysł opętany spiskowa teorią  nie wierzy zadnego

zapomniałeś dodać Gazeta Wyborcza...
TVP, ...

IWSP

Data: 2010-04-11 22:01:33
Autor: iwsp
[...]

ONET, Wp, ..., wiedzą tyle co Ty, czy ja, przy katastrofie nie byli więc guzik wiedzą

a jak już pisałem Rosjanie wiele dziesiątków lat twierdzili że Katyń to robota Niemców,
może mówią prawdę, może nie, oni byli na miejscu

jakbym był na miejscu i widział tobym Ci powiedział jak było

jak wyglądało ciało prezydenta to wie brat(albo wie że go nie widział), czy było spalone, czy połamane, czy...

to chyba jest wprost IWSP

Data: 2010-04-11 22:39:13
Autor: PaPi
Po pierwszym szoku ludzie robia sie dociekliwi
Szczególnie urzekły mnie fotki "palącego się" silnika
Tu-154 w locie.

Tym bardziej, ze sa to zdjecia po starcie samolotu :-) Tak wiec silnik sie palil przez dwie godziny a na sam koniec postanowiono samolotem wyladowac :-)

Data: 2010-04-11 14:01:43
Autor: zbig
On 11 Kwi, 22:39, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:
> [...]

Tym bardziej, ze sa to zdjecia po starcie samolotu :-) Tak wiec silnik
sie palil przez dwie godziny a na sam koniec postanowiono samolotem

Po prostu ręce opadają nad tępota tutejszych "detektywów". Współczuję
ich rodzinom. Wyobrażasz sobie co to musi być za trauma spożywać
codziennie śniadanie z kim takim jak hans albo awe?  Na samą myśl
zbiera mi się na wymioty.

Po pierwszym szoku ludzie robia sie dociekliwi