Po prostu brak słów !!! zablokowali mi forum

Data: 2012-05-14 18:54:19
Autor: Jacek Buda
Po prostu brak słów !!! zablokowali mi forum
Po prostu brak słów Dziś zablokowali moje forum Po prostu skandal Nie wiem dlaczego co się stało jaka przyczyna brak mi słów --

Data: 2012-05-14 21:27:37
Autor: Ks. Piotr Natanek
Po prostu brak słów !!! zablokowali mi forum
zablokowałem bo lubię blokować

Data: 2012-05-15 07:14:51
Autor: Jacek Buda
Forum odblokowane
Forum zostało odblokowane zostało wtłączone bo było duzo szpanu W związku  z tym od dziś chcąc pisać trzeba się rejestrować --

Data: 2012-05-15 10:30:24
Autor: K
Forum odblokowane
W dniu 15-05-2012 09:14,  Jacek Buda pisze:
Forum zostało odblokowane
zostało wtłączone bo było duzo szpanu
W związku  z tym od dziś chcąc pisać trzeba się rejestrować

szpanujesz ze masz forum?

Data: 2012-05-15 10:51:42
Autor: Big Jack
Forum odblokowane
W wiadomości
* Jacek Buda* napisał(-a):

zostało wtłączone bo było duzo szpanu

ROTFL

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-05-15 18:21:09
Autor: Cavallino
Forum odblokowane

* Jacek Buda* napisał(-a):

zostało wtłączone bo było duzo szpanu

ROTFL

Po jakiego co chwilę jeden z drugim wyciąga tego debila z kibla?

Data: 2012-05-15 20:17:32
Autor: Ks. Piotr Natanek
Forum odblokowane
te bryndza, weź idź już nakarm psa i uwiąż go bo kiedyś przejedzie po nim gimbus