Po prostu geniusz!

Data: 2020-04-19 13:42:34
Autor: Runt
Po prostu geniusz!
Data: 2020-04-19 11:25:51
Autor: Zenek Kapelinder
Po prostu geniusz!
Na budowaniu i samochodach już pizdziak vel runt dziura w dupie uprzejmie odniosłeś czy jeszcze nie? Zakoleguj się z uzyszkodnikiem. Da ci przepis na wodny chleb. W twojej sytuacji finansowej będzie jak znalazł.

Data: 2020-04-20 07:40:22
Autor: Runt
Po prostu geniusz!
W dniu 2020-04-19 o 20:25, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
Na budowaniu i samochodach już pizdziak vel runt dziura w dupie uprzejmie odniosłeś czy jeszcze nie?
no i co zenusiu, dorwałem cię! udowodniłem, że jesteś pieniaczem.
Zakoleguj się z uzyszkodnikiem.
sam sie zakoleguj. rynsztok to twoja domena.
Da ci przepis na wodny chleb.
zenusiu, jak ci udały kierunkowskazy do hulajnogi? ;-))))

https://news.elektroda.pl/zdalne-sterowanie-kto-pomoze-dziadkowi-t481089.html

"Zenek Kapelinder
Guest
Wed Jun 12, 2019 6:01 pm
Radiowe, zasieg max 2-3 metry, dwa kanaly, niski pobor pradu, zasilanie odbiornika z akumulatora 18650 albo numer mniejszego. Po co mi to. Potrzebuje zrobic w plecaku kierunkowskazy do hulajnogi a sterowanie przy kierownicy."

Buuhahhahahahhahahhahahahhahahahahhahhahahhahahhahaaaaa!!!!

W twojej sytuacji finansowej będzie jak znalazł.
w twojej sytuacji okradanie pojemników PCK i podkradanie żarcia z kocich tacek jest zajęciem godnym ciebie! co zenusiu zrobiłes z przesyłka która wpadła w twoje ręce? co w niej było? ;-))))

no i co zenusiu, nastawisz drugi policzek czy wykopiesz sobie dół z wapnem które ukradłeś z budowy i jak pochodnia wskoczysz do niego?

--
Runt

Data: 2020-04-19 13:39:29
Autor: mrbluesky.pl
Po prostu geniusz!
A juz myslalem ze doceniles Naczelnika ;)
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Jaros%C5%82aw_Kaczy%C5%84ski

Data: 2020-04-19 14:47:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Po prostu geniusz!
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 22:39:31 UTC+2 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
A juz myslalem ze doceniles Naczelnika ;)

Chyba Kaczelnika ;)))))))))

Data: 2020-04-20 01:47:56
Autor: mrbluesky.pl
Po prostu geniusz!
A juz myslalem ze doceniles Naczelnika ;)

Chyba Kaczelnika ;))))))))) -- -
Kazdemu real wg jego wizji ;P

Data: 2020-04-20 07:40:27
Autor: Runt