Po przeszukaniu

Data: 2013-06-24 10:25:25
Autor: Liber
Po przeszukaniu
Jestem po przeszukaniu. Sprawa wyglÄ…da tak:

Rok temu zaginęły telefony. Okazało się, że ktoś zamieścił ogłoszenie o sprzedaży podobnej ilości do zaginionych. Ktoś co wystawił je telefonów nie ma w domu lecz jakiś pakiet sprzedał i numery IMEI są takie jak pochodzące z kradzieży. Prokuratura wystąpiła o dane kolesia do mnie lecz on się wypiera prawdziwości tych danych, stąd biegły sam te dane pobrał. Dalej nie rozumiem skąd szukanie tych telefonów u mnie i co dalej począć. Tematy zablokowałem, gdyż mam wiarygodną informację, że za pomocą postu był wałek. Co dalej?

Data: 2013-06-24 10:32:53
Autor: Stokrotka
Po przeszukaniu
A może te telefony nie zginęły tylko były inaczej zaksięgowane, a niszczenie Tobie życia jest celem?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-06-24 17:39:15
Autor: Robert Tomasik
[...]