Po raz kolejny przestrzegam !!

Data: 2010-06-17 19:42:54
Autor: marek czaplicki
Po raz kolejny przestrzegam !!
cyc pisze:
Przestrzegam uczciwych obywateli przed pisowskimi manipulacjami w czasie wyborow bo co do tego , ze PiS bedzie usilowal sfalszowac je nie ulega watpliwosci .
cyc
ja zauważyłem następującą rzecz. leci teraz reklama w radiu, słucham tylko radia więc nie wiem jak w telewizji. reklama opiera się na słowach "teraz Polska jest najważniejsza". zbieżność słów z hasłem jednego z kandydatów moim zdaniem nieprzypadkowa. ciekawe czy będzie leciała także podczas "ciszy wyborczej"?

Data: 2010-06-18 06:59:11
Autor: HaMMeR
On 2010-06-17 19:42, marek czaplicki wrote:
cyc pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A moze bys tak skomentowal tresc tego zdania, czy tez nie ma ona dla ciebie
zadnego znaczenia i ze nie niesie zadnego przeslania?
Rozumiem, interesuje cie tylko propaganda i reklama.., jasne!

Data: 2010-06-18 13:37:22
Autor: marek czaplicki
HaMMeR pisze:
A moze bys tak skomentowal tresc tego zdania, czy tez nie ma ona dla ciebie
zadnego znaczenia i ze nie niesie zadnego przeslania?
Rozumiem, interesuje cie tylko propaganda i reklama.., jasne!

a co tu komentować? przecież to reklama. reklama nie jest od komentowania, jest do zapamiętania i powtarzania.

Po raz kolejny przestrzegam !!