Po raz kolejny zrobieni w konDonka

Data: 2013-04-03 08:47:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Po raz kolejny zrobieni w konDonka

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1wrm9gb6h1b2t$.8a6iov1cij9a$.dlg40tude.net...
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Skok-na-OFE-podreperuje-budzet-2775660.html

Jak najszybciej zlikwidować OFE. To był skok na kasę ludzi składających na emeryturę. A Balcerowiczowi, obrońcy OFE,  jaja obciąć.

w*urwiony emeryt

Data: 2013-04-03 01:56:15
Autor: Marek Woydak
Dnia Wed, 3 Apr 2013 08:47:52 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Jak zwykle nie wiesz w którym kościele dzwonią :))))))

Publikacja: 30.12.2010

Tusk o OFE: Do OFE trafiać będzie mniej pieniędzy. Emeryci będą mogli sami
decydować, gdzie trafią ich fundusze

Donald Tusk ogłosił decyzje rządu w sprawie OFE. Przyjęto pomysł Michała
Boniego. Do OFE trafi 2,3 proc. składki emerytalnej. Resztę dostanie ZUS.

Rząd przyjął model, który jego zdaniem daje pełne gwarancje emerytom.
Zachowane zostaną 3 filary. Przyjęto tym samym pomysł Michała Boniego.
Zmiany będą następujące:

- Z dzisiejszej składki do OFE 2,3 proc. będzie w OFE, ZUS będzie
operatorem reszty; obecnie do OFE trafia 7,3 proc. pensji pracownika,

- W roku 2017 roku 3,8 proc. ma trafiać na subfundusz poprzez ZUS (ma to
pomóc w odciążeniu długu i deficytu),

- Propozycja dobrowolnego dodatkowego ubezpieczenia (najpierw 2, potem 3,
końcowo 4 proc. pensji), w ten sposób OFE miałyby w 2017 roku dysponować
podobną kwotą co dzisiaj, ale dla emeryta ma być to wyjściem korzystnym, bo
będzie dysponowałem polem własnego wyboru.

Za największą zaletę nowego modelu premier uznał, że bez wielkiej rewolucji
udało się stworzyć projekt, który da emerytom większą pewność na
przyszłość. Zmiany mają pozwolić na odciążenie długu, a nie wpłyną
negatywnie na emerytury.

Tusk podkreślił, że debata na temat OFE kosztowała rządzących wiele
wysiłku, ale okazała się sukcesem.

Data: 2013-04-03 09:02:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:zhntycpn13b1$.1vx7imqiahpl6$.dlg40tude.net...
[...]

No! Prawidłowo zmniejszył straty jakie OFE przynosiło, a jakie to protesty wywołało!
A teraz całkowicie zlikwidować! Dobrze, że w porę się zorientował.
A ty całuj w dupę Balcerowicza, obrońcę OFE.

Data: 2013-04-03 02:44:27
Autor: Marek Woydak
Dnia Wed, 3 Apr 2013 09:02:26 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Tak, zorientował się, że w kasie pusto, przepierdolił wszystko co
się dało, a teraz będzie chwytał się brzytwy.

A ty całuj w dupę Balcerowicza, obrońcę OFE.

O tego Balcerowicza chodzi?
http://media.eecpoland.eu/pl/presskit/3084#light-10
Co się stało? już wam się nie podoba? a taki był mądry :))))

"Profesor Leszek Balcerowicz będzie walczył o stanowisko szefa
Międzynarodowego funduszu Walutowego, po tym jak z tego stanowiska
zrezygnował Dominique Strauss-Kahn - dowiedziały się "Fakty TVN".
Kandydaturę zaproponował premier Donald Tusk, a były szef NBP przyjął ją."

Data: 2013-04-03 09:57:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:6l710de6dsxt$.v41s7og1ogww$.dlg40tude.net...

[...]

Synku! PRL skończył się dawno. Wtedy mówiono "wy"! Ja jestem sam. W jednej osobie. Zwracaj się do mnie w liczbie pojedyńczej!

rozbawiony emeryt

Data: 2013-04-03 03:10:08
Autor: Marek Woydak
Dnia Wed, 3 Apr 2013 09:57:05 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Synku!

Sklerotyku!!

PRL skończył się dawno. Wtedy mówiono "wy"!

No popatrz, a twój "wuc" o tym nie wie :)))

"To są związki zawodowe, a wy jesteście partiami politycznymi - mówił premier Donald Tusk"

Ja jestem sam. W jednej osobie. Zwracaj się do mnie w liczbie pojedyńczej!

Ty chuju - to jest w liczbie pojedynczej, ale nie pojedyńczej, politycznie
brzmi bardzo poprawnie i teraz powinieneś już być zadowolony.

Data: 2013-04-03 10:25:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1gqbnu9s63iq9.1jqbcforewdsp.dlg40tude.net...
[...]

Po pisiaczku mogłem się tylko inwektyw spodziewać. W momencie kiedy pisiaczek traci rezon i nie może podołać argumentom wtedy jedynym jego argumentem są epitety.

rozbawiony przez pisiaczka

Data: 2013-04-03 03:31:33
Autor: Marek Woydak
Dnia Wed, 3 Apr 2013 10:25:11 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Od kiedy słowo "chuj" stało się w waszym słowniku epitetem?

Data: 2013-04-03 12:32:25
Autor: stevep
Dnia 03-04-2013 o 10:10:08 Marek Woydak <mark.woydak@gmx.de> napisał(a):

[...]

Owszem, pod warunkiem, że powiedziałeś to patrząc w lustro.
--
stevep

Data: 2013-04-03 05:37:37
Autor: Marek Woydak
Dnia Wed, 03 Apr 2013 12:32:25 +0200, stevep napisał(a):

[...]

Nie, napisałem to przy użyciu klawiatury komputera, nic nie
powiedziałem, Idzikowski w mig to zrozumiał a tobie pietrzyk trzeba tłumaczyć. Idź do lustra i powtórz na głos "jestem starym durniem i jest mi z tym dobrze"

Data: 2013-04-05 13:20:49
Autor: stevep
Dnia 03-04-2013 o 12:37:37 Marek Woydak <mark.woydak@gmx.de> napisał(a):

[...]

Jesteś niepoprawny śmieciu, ciągle gapisz się w lustro.

--
stevep

Po raz kolejny zrobieni w konDonka