Po raz pierwszy w historii Polski zwykli ludzie trzeci± sił± polityczn±

Data: 2015-05-10 12:50:11
Autor: kogutek444
Po raz pierwszy w historii Polski zwykli ludzie trzeci± sił± polityczn±
Doszło do sytuacji w której o wyborze na prezydenta zadecyduj± ludzie a nie partie.

Data: 2015-05-10 22:09:38
Autor: Ikselka
Po raz pierwszy w historii Polski zwykli ludzie trzeci± sił± polityczn±
Dnia Sun, 10 May 2015 12:50:11 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Doszło do sytuacji w której o wyborze na prezydenta zadecyduj± ludzie a nie partie.

Się tak nie rozpędzaj, to mog± być tylko POzory.
--

XL
NIE DAJĘ na WO¦P - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WO¦P, 46

Data: 2015-05-10 22:21:32
Autor: Roman Rumian
Po raz pierwszy w historii Polski zwy kli ludzie trzecią siłą polityczną
W dniu 2015-05-10 o 22:09, Ikselka pisze:
Dnia Sun, 10 May 2015 12:50:11 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Doszło do sytuacji w której o wyborze na prezydenta zadecydują ludzie a nie partie.

Się tak nie rozpędzaj, to mogą być tylko POzory.

Matka Kurka pisze:

" ... ale kluczem do II tury jest oczywiście Kukiz. Porządkując ten fonemem nadal się upieram, że facet wokół, którego kręcą się ludzie Schetyny i dostał czas antenowy od TVN i TVN Info, to nie jest przypadkowy dżin i chyba wiem kto trzyma lampę."

więcej tu

http://kontrowersje.net/wynik_andrzej_duda_jest_zwyci_stwem_komorowski_zaliczy_gleb_ale_kukiz_jest_kluczem

Data: 2015-05-10 13:40:24
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 10 maja 2015 22:21:32 UTC+2 użytkownik Roman Rumian napisał:
W dniu 2015-05-10 o 22:09, Ikselka pisze:

> Się tak nie rozpędzaj, to mog± być tylko POzory.

Matka Kurka pisze:

" ... ale kluczem do II tury jest oczywi¶cie Kukiz. Porz±dkuj±c ten fonemem nadal się upieram, że facet wokół, którego kręc± się ludzie Schetyny i dostał czas antenowy od TVN i TVN Info, to nie jest przypadkowy dżin i chyba wiem kto trzyma lampę."

więcej tu

http://kontrowersje.net/wynik_andrzej_duda_jest_zwyci_stwem_komorowski_zaliczy_gleb_ale_kukiz_jest_kluczem

Nie on jest kluczem a ten co potrafi przekonać do siebie zwolenników Kukiza. Z sondaży jakie przed chwil± podali w tv wynika że zwolennikami Kukiza s± ludzie wkurwieni tym co się w Polsce dzieje. Bo jak inaczej okre¶lić tych co nigdy nie glosowali i raptem głosuj± na Kukiza i tych co wszystkim wydawało się że popieraj± PO i obecnego prezydenta i w wyborach pokazali im gest Kozakiewicza. Duda wygra drug± turę.

Data: 2015-05-10 22:48:00
Autor: Joschi

Matka Kurka pisze:

[...]

Wkurwieni na PO, w większo¶ci byli wyborcy PO. Trudno wyczuć, na kogo teraz przełoż± swoje poparcie...

Data: 2015-05-10 13:59:44
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 10 maja 2015 22:48:01 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Wkurwieni na PO, w większo¶ci byli wyborcy PO. Trudno wyczuć, na kogo teraz przełoż± swoje poparcie...

Nawet jak ta czę¶ć wyborców popieraj±cych Kukiza podzieli się po równo na na kandydatów w drugiej turze to i tak Dudzie zostan± ogólnie niezadowoleni. Poza tym w drugiej turze szyki zewr± ¶rodowiska katolickie. Im bliżej do Dudy niż do Komorowskiego.

Data: 2015-05-10 23:04:35
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:75c59e82-39f8-48c0-921e-3a05aa64c8b4googlegroups.com...
> [...]

Nawet jak ta czę¶ć wyborców popieraj±cych Kukiza podzieli się po równo na na kandydatów w drugiej turze to i tak Dudzie zostan± ogólnie niezadowoleni. Poza tym w drugiej turze szyki zewr± ¶rodowiska katolickie. Im bliżej do Dudy niż do Komorowskiego.

Kukiz wła¶nie po raz drugi dał znać, że faworyzuje Dudę, a sam na żadnego kandydata nie zagłosuje, wyrzygał Komorowskiemu, że ignorował jego petycje w sprawie JOWów...

Data: 2015-05-10 21:09:49
Autor: andal
On Sun, 10 May 2015 22:48:00 +0200, Joschi wrote:

<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

Matka Kurka pisze:

" ... ale kluczem do II tury jest oczywiście Kukiz. Porządkując ten
fonemem nadal się upieram, że facet wokół, którego kręcą się ludzie
Schetyny i dostał czas antenowy od TVN i TVN Info, to nie jest
przypadkowy dĹĽin i chyba wiem kto trzyma lampÄ™."

[...]

Kukiza. Z sondaĹĽy jakie przed chwilÄ… podali w tv wynika ĹĽe zwolennikami
Kukiza sÄ… ludzie wkurwieni tym co siÄ™ w Polsce dzieje.

Wkurwieni na PO, w większości byli wyborcy PO. Trudno wyczuć, na kogo
teraz przełożą swoje poparcie...

na zyda, zakladasz sie ?

Data: 2015-05-10 21:35:42
Autor: andal
On Sun, 10 May 2015 23:27:18 +0200, Joschi wrote:

[...]

no i idziesz spac ?

trzeba nadal dzialac

i glosic nowa ewangelie ;-)

slownie: wyjebac zydowskie banki  z Polski

zgodnie z konstytucja kraju!

Data: 2015-05-10 22:29:56
Autor: z
W dniu 2015-05-10 o 22:21, Roman Rumian pisze:
[...]

A słyszałe¶ jak dzisiaj pojechał po tvnie?

To miała być taka zmyłka?

Nie s±dzę

Data: 2015-05-10 23:14:29
Autor: Roman Rumian
Po raz pierwszy w historii Polski zwy kli ludzie trzecią siłą polityczną
W dniu 2015-05-10 o 22:29, z pisze:
(...)
A słyszałeś jak dzisiaj pojechał po tvnie?

To miała być taka zmyłka?

Nie sÄ…dzÄ™

Nie chodzi o urzÄ…d prezydenta.
Ten będzie miał Duda, swój człowiek.
Chodzi o reprezentację tego wkurzonego elektoratu, który nie trafi do Sejmu, a jak trafi to sie go oswoi, jeśli będzie przewodził mu Kukiz.

Data: 2015-05-10 14:29:41
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 10 maja 2015 23:14:29 UTC+2 użytkownik Roman Rumian napisał:
W dniu 2015-05-10 o 22:29, z pisze:
(...)
> A słyszałe¶ jak dzisiaj pojechał po tvnie?
>
> To miała być taka zmyłka?
>
> Nie s±dzę

Nie chodzi o urz±d prezydenta.
Ten będzie miał Duda, swój człowiek.
Chodzi o reprezentację tego wkurzonego elektoratu, który nie trafi do Sejmu, a jak trafi to sie go oswoi, je¶li będzie przewodził mu Kukiz.
I w tym sejmie jest gwóĽdĽ. Straszna krzywda by się układowym posłom stała jak by powstał ruch społeczny nie zwi±zany z żadn± parti± i ten ruch przej±ł trochę miejsc w sejmie. Wybory do sejmu niedługo.

Data: 2015-05-10 23:26:41
Autor: Joschi
"Roman Rumian" <rumian-usun_to@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

A kto miałby mu przewodzić, żeby nie był oswojony? Jaki Żyd?

Data: 2015-05-10 22:37:17
Autor: Joschi

Matka Kurka pisze:

[...]

Kukiz bardzo mądrze się zachował podczas wieczoru wyborczego, po ogłoszeniu wyników. Gdy Kraśko naciskał, na kogo będzie głosował i co musieliby kandydaci, którze weszli do drugiej tury zrobić, żeby pozyskać jego elektorat, odparł, że jego elektorat ma swój rozum, a na kogo on sam będzie głosował, to jest jego prywatna sprawa. Bardzo mądrze się zachowuje...

Data: 2015-05-10 21:08:35
Autor: andal

Matka Kurka pisze:

[...]

jak na zyda calkiem chytrze

Data: 2015-05-10 21:18:02
Autor: andal

Matka Kurka pisze:

[...]

mÄ…drze siÄ™ zachowuje...

jak na zyda calkiem chytrze

Prędzej Ślązak...

to juz odzydziles ĹšlÄ…sk ?

gratulacje

Data: 2015-05-10 23:28:48
Autor: Joschi
[...]

przypomnij sobie jego piosenki z lat 80...

Data: 2015-05-10 23:21:44
Autor: Ikselka

Matka Kurka pisze:

[...]

Kukiz bardzo m±drze się zachował podczas wieczoru wyborczego, po ogłoszeniu wyników. Gdy Kra¶ko naciskał, na kogo będzie głosował i co musieliby kandydaci, którze weszli do drugiej tury zrobić, żeby pozyskać jego elektorat, odparł, że jego elektorat ma swój rozum, a na kogo on sam będzie głosował, to jest jego prywatna sprawa. Bardzo m±drze się zachowuje...

I cóż w tym m±drego - "jak nie wiesz, co gadać, to NIE gadaj" 3-]

Data: 2015-05-10 23:18:15
Autor: Ikselka

Matka Kurka pisze:

[...]

Wiem to wszystko. Dlatego piszę, co piszę.