Po raz pierwszy władza jasno powiedziała za co zamyka stadiony.

Data: 2011-05-15 15:23:05
Autor: matador
Po raz pierwszy władza jasno powiedziała za co zamyka stadiony.
#
W pisemnym uzasadnieniu zamknięcia stadionu RTS Widzew Łódź
stwierdzono, że powodem były nie tyle względy bezpieczeństwa jak w
przypadku zamkniętych wcześniej stadionów Lecha Poznań, Legii Warszwa
i Zagłębia Lubin, ale ... okrzyki! Chodzi o trzy rodzaje okrzyków, w
tym ... okrzyki antyrządowe! Pozostałe to antypolicyjne i anty- PZPN.
To pierwszy znany mi przypdek na świecie, że stadion zamyka się nie ze
względów bezpieczeństwa, czy w formie odwetu za awantury kibiców, ale
ze względu na głośne wyrażanie tego, co myśli się o rządzie.
#

http://ryszardczarnecki.nowyekran.pl/post/14465,stadion-zamkniety-za-antyrzadowe-okrzyki

matador.

Data: 2011-05-16 01:03:46
Autor: cytryna
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Należy kochać ryżego jelenia bo jak nie to o 6:00 zastuka ZOMO i skuje niezadowolonych w ramach polityki miłości. Chłopcy z podwórka poczynają
sobie śmiało, niemal jak ongiś Ślepowron, ale teraz zamiast grubej kreski może być gruby sznur. --

Data: 2011-05-15 17:53:09
Autor: magdaverakosiorek
On May 15, 6:03 pm, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]
> względów bezpieczeństwa, czy w formie odwetu za awantury kibiców, ale
> ze względu na głośne wyrażanie tego, co myśli się o rządzie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Dobrze, niech zamykają, zrobimy koalicję z patriotycznymi kibicami,
wygramy wybory bo jest nas dużo, Staruch zostanie ministrem od sportu
a Tuska i jego cały rząd postawimy przed Trybunałem Ludowym.

magdavera

Data: 2011-05-16 05:11:21
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:47134e97-810b-4195-8818-eef450c002a4e21g2000vbz.googlegroups.com...
#
[...]

Ryszard Czarnecki to się na tym zna, przecież chodził w kołnierzu ortopedycznym jak mu przypierdolił kibic żuzla w Lesznie.

--
stevep

Data: 2011-05-16 09:03:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-16 00:23, matador pisze:
#
[...]

Nie było żadnego uzasadnienia wojewody w sprawie zamknięcia stadionu Lecha, policja nie miała zastrzeżeń co do bezpieczeństwa. To była "kara" za rozróby w Bydgoszczy.

Data: 2011-05-16 11:22:45
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqqi3b$g0l$1news.onet.pl...
[...]

Na którym rozrabiała znaczna część z 7000 kibiców Lecha obecnych na tym meczu.

--
stevep

Data: 2011-05-16 10:45:00
Autor: obserwator
Po raz pierwszy władza jasno powiedziała za co zamyka stadiony.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a): Na którym rozrabiała znaczna część z 7000 kibiców Lecha obecnych na tym meczu.

intelektualny kretyn tow. swirus, mierzy innych swoja miarka.

Kibolu internetowy, toz to platni prowokatorzy rozpoczeli ta rozrobe.
To zemsta za krytykowanie Szechtera i trutnia Donka. Za te transparenty na
ktorych namalowano portrecik Adasia:))

Data: 2011-05-16 12:59:05
Autor: Leprechuan

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqqv7c$j6m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wynoś się z psp płatny prowokatorze!

BomBel

Data: 2011-05-16 11:03:47
Autor: obserwator
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):
Wynoś się z psp płatny prowokatorze!

 stul gebe, psycholu.

Data: 2011-05-16 11:30:59
Autor: obserwator
Po raz pierwszy władza jasno powiedziała za co zamyka stadiony.
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):

Wynoś się z psp płatny prowokatorze!

twoja esbucka mentalnosc Bogusiu Idzikowski, trudno wyleczyc, bo raz kurwa
zawsze kurwa?

Jestes namierzony, wiec daj se siana:

*Strona internetowa prowadzona przez Bogdana Idzikowskiego w Łobez w woj.
zachodniopomorskim:

free.art.pl/labuz/

No i co Idzikowski? Dalej bedziesz dyskutowal nieuczciwie poslugujac sie
chamskimi inwektywami, dezinformacja pod roznymi nickami, czy mam cie do tego
zmusic, abys sie zachowywal jak czlowiek, a nie jak bydle?

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2107484&MID=%3Ciqlqat%24odv%241%40inews.gazeta.pl%3E

Data: 2011-05-16 14:08:56
Autor: Leprechuan

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqr1tj$so2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wynoś się z psp płatny prowokatorze! Twój wizerunek niebawem pojawi się pod pewnym linkiem. Podły kapusiu!

BomBel

Data: 2011-05-16 12:22:17
Autor: obserwator
Po raz pierwszy władza jasno powiedziała za co zamyka stadiony.
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):
Wynoś się z psp płatny prowokatorze! Twój wizerunek niebawem pojawi się pod pewnym linkiem. Podły kapusiu!

pisz dalej Idikowski, jak chcesz miec zablokowany dostep do sieci.

Data: 2011-05-16 12:36:40
Autor: obserwator
Po raz pierwszy władza jasno powiedziała za co zamyka stadiony.
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):
Wynoś się z psp płatny prowokatorze!

nie kazdy jest tobie podobny, Idzikowski.

Data: 2011-05-16 14:39:45
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqr5oo$d2g$1inews.gazeta.pl...
Leprechuan <brudy@pralnia.tw> napisał(a):

Wynoś się z psp płatny prowokatorze!

nie kazdy jest tobie podobny, Idzikowski.

Wynoś się z psp płatny prowokatorze!

http://www.youtube.com/watch?v=YVfxrSGfXN0&feature=related

BomBel

Data: 2011-05-16 15:21:33
Autor: cirrus
[...]

Strasz, strasz, aż się zesrasz.

--
stevep

Data: 2011-05-16 15:19:46
Autor: cirrus
[...]

To nie było tam intelektualny debilu kibolów Lecha?

--
stevep

Po raz pierwszy władza jasno powiedziała za co zamyka stadiony.