Po raz pierwszy władza jasno powiedziała za co zamyka stadiony.

Data: 2011-05-16 01:03:46
Autor: cytryna
Po raz pierwszy władza jasno powiedziała za co zamyka stadiony.
#

W pisemnym uzasadnieniu zamknięcia stadionu RTS Widzew Łódź

stwierdzono, że powodem były nie tyle względy bezpieczeństwa jak w

przypadku zamkniętych wcześniej stadionów Lecha Poznań, Legii Warszwa

i Zagłębia Lubin, ale ... okrzyki! Chodzi o trzy rodzaje okrzyków, w

tym ... okrzyki antyrządowe! Pozostałe to antypolicyjne i anty- PZPN.

To pierwszy znany mi przypdek na świecie, że stadion zamyka się nie ze

względów bezpieczeństwa, czy w formie odwetu za awantury kibiców, ale

ze względu na głośne wyrażanie tego, co myśli się o rządzie.

http://ryszardczarnecki.nowyekran.pl/post/14465,stadion-zamkniety-za-
antyrzadowe-okrzyki

matador.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Należy kochać ryżego jelenia bo jak nie to o 6:00 zastuka ZOMO i skuje niezadowolonych w ramach polityki miłości. Chłopcy z podwórka poczynają
sobie śmiało, niemal jak ongiś Ślepowron, ale teraz zamiast grubej kreski może być gruby sznur. --

Data: 2011-05-15 17:53:09
Autor: magdaverakosiorek
On May 15, 6:03 pm, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]
> względów bezpieczeństwa, czy w formie odwetu za awantury kibiców, ale
> ze względu na głośne wyrażanie tego, co myśli się o rządzie.

[...]

Dobrze, niech zamykają, zrobimy koalicję z patriotycznymi kibicami,
wygramy wybory bo jest nas dużo, Staruch zostanie ministrem od sportu
a Tuska i jego cały rząd postawimy przed Trybunałem Ludowym.

magdavera

Po raz pierwszy władza jasno powiedziała za co zamyka stadiony.