Po rosyjsku

Data: 2009-08-24 17:45:19
Autor: J.F.
Po rosyjsku

http://www.youtube.com/watch?v=O0BbDBxS6Wc&feature=fvw

Ciekawe - u nich tylu nieuwaznych, czy jakby podsumowal u nas, to tez by sie niezly material znalazl ?

--
J.

Data: 2009-08-24 18:13:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Po rosyjsku
Data: 2009-08-24 20:22:00
Autor: J.F.
Po rosyjsku
On Mon, 24 Aug 2009 18:13:02 +0200,  Rafał "SP" Gil wrote:
J.F. pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=O0BbDBxS6Wc&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=ZdFILWoDieg&NR=1
mowisz i masz ;)

No ale widzisz - jedzie pod prad, a dzwonka nie ma. J.

Data: 2009-08-24 22:26:42
Autor: gogi
Po rosyjsku
J.F. pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=O0BbDBxS6Wc&feature=fvw
Ciekawe - u nich tylu nieuwaznych, czy jakby podsumowal u nas, to tez by sie niezly material znalazl ?

Odnosze wrazenie, ze wiekszosc dzwonow to specjalna robota :)
2,10 min. to ewidentne czerwone, nie jezdzilem w Rosji to nie wiem czy to standard.

gogi

Data: 2009-08-24 14:12:51
Autor: mw
Po rosyjsku
On 24 Sie, 22:26, gogi <goNOSP...@WYTNIJ.pl> wrote:
J.F. pisze:

> [...]

Odnosze wrazenie, ze wiekszosc dzwonow to specjalna robota :)
2,10 min. to ewidentne czerwone, nie jezdzilem w Rosji to nie wiem czy
Nie wiem, w RP też się to zdarza, kilka wypadków w moim rodzinnym
mieście, gdzie 2 osobników w przeciągu kilku miesięcy na czerwonym
wjechali na skrzyżowanie tuż pod pogotowie.
Sam byłem światkiem dwa razy, raz taksówkarz raz jakieś inne auto
pokonywało to skrzyżowanie na czerwonym, na pewniaka.

Data: 2009-08-24 22:34:27
Autor: jerzu
Po rosyjsku
On Mon, 24 Aug 2009 22:26:42 +0200, gogi <goNOSPAME@WYTNIJ.pl> wrote:

Odnosze wrazenie, ze wiekszosc dzwonow to specjalna robota :)
2,10 min. to ewidentne czerwone, nie jezdzilem w Rosji to nie wiem czy to standard.

Może kręcili film "Jak z Placu Czerwonego dojechać na lotnisko
Szeremietiewo w 10 minut"? ;-))

Data: 2009-08-24 23:08:47
Autor: Rafał Grzelak
Po rosyjsku
Dnia Mon, 24 Aug 2009 22:34:27 +0200, jerzu napisał(a):

Może kręcili film "Jak z Placu Czerwonego dojechać na lotnisko
Szeremietiewo w 10 minut"? ;-))

A te materialy to po prostu 'making of' ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Po rosyjsku