Po serwisie... gorzej jak by艂o

Data: 2013-02-05 10:30:21
Autor: smiechu
Po serwisie... gorzej jak by艂o
W dniu 2013-02-03 09:04, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.
Jak cz艂owiek ma za du偶o wolnego to tylko g艂upoty przychodz膮 do g艂owy :/
艁a艅cuch wyprany w benzynie, piasta r贸wnie偶 wymyta w benzynie + wymiana
kuleczek, linki pancerze do wymiany od przerzutek i hamulc贸w... i jest
gorzej jak przed serwisowaniem :/

Tzn. na biegach, kt贸re najcz臋艣ciej u偶ywa艂em 艂a艅cuch... skacze. Przedtem
tego nie by艂o. OK - wolnobieg ma ju偶 ok 10 m-臋cy ale do ch*****... przed
myciem nic nie wskazywa艂o na to 偶eby ju偶 go wymienia膰!

Chodz臋, patrz臋, ogl膮dam... IMHO wszystko OK z艂o偶one. Podpowiecie co
jeszcze raz najlepiej sprawdzi膰 czy dobrze z艂o偶y艂em 偶eby w wtorek-艣rod臋
nie lecie膰 do sklepu po wolnobieg i klucz do wymiany?

Pozdrawiam.
Ja wiem ze to g艂upio zabrzmi ale obr贸膰 艂a艅cuch (za艂贸偶 ty艂em do przodu albo do g贸ry nogami).
Kiedy艣 tak mia艂em, 偶e po wyszejkowaniu 艂a艅cucha zacz膮艂 mi przeskakiwa膰 a nie mia艂 jakiej艣 kosmicznej ilo艣ci km.
Pia艂em nawet o tym na grupie.
Zdj膮艂em, za艂o偶y艂em "na opak" i wszystko 艣miga艂o.
Oczywi艣cie wiem, 偶e to nie ma prawa dzia艂a膰, ale co szkodzi spr贸bowa膰
Czary Panie, czary...
Oczywi艣cie wiem, 偶e to nie ma prawa dzia艂a膰, ale co szkodzi spr贸bowa膰.
Pozdr
smiechu

Data: 2013-02-05 09:35:45
Autor: Ignac
Po serwisie... gorzej jak by硂
W dniu wtorek, 5 lutego 2013 10:30:21 UTC+1 u縴tkownik smiechu napisa:

Ja wiem ze to g硊pio zabrzmi ale obr箧 砤馽uch (za丑 ty砮m do przodu albo do g髍y nogami).

Kiedy tak mia砮m, 縠 po wyszejkowaniu 砤馽ucha zacz背 mi przeskakiwa a nie mia jakiej kosmicznej ilo禼i km.
 Zdj背em, za硂縴砮m "na opak" i wszystko 秏iga硂.

Oczywi禼ie wiem, 縠 to nie ma prawa dzia砤, ale co szkodzi spr骲owa

Czary Panie, czary...

Oczywi禼ie wiem, 縠 to nie ma prawa dzia砤, ale co szkodzi spr骲owa.

Powiem szczerze,縠 to wcale nie jest koncepcja bez sensu,
w kontek禼ie takie oto zu縴cia sworzni:
http://www.sheldonbrown.com/images/chain_wornpin.gif

Data: 2013-02-06 08:08:20
Autor: qrt
Po serwisie... gorzej jak by硂
Dnia Tue, 5 Feb 2013 09:35:45 -0800 (PST), Ignac napisa(a):

[...]

tyle ze nie da sie za硂縴 砤馽ucha tak by ko硁ierz opiera sie na
niewytartej cz阺ci sworznia chyba zeby je przekr阠a :)

Z drugiej strony 砤nuch przeskakuje na z阞atkach - wiec wtedy gdy pracuje
na zgi阠iu - i by mo縠 sworze jest bardziej wytarty "na zewn眛rz" ni "do
秗odka" - jesli by tak by硂 to odwr骳enie go tak by na z阞atkach zgina sie
w drug stron faktycznie mog硂 by to zadzia砤 na chwilk.  BTW
Kiedy pod mikroskopem ogl眃a砮m 砤馽uch kt髍y osi眊n背 rozci眊niecie
"graniczne" (np na podstawie pomiar體 suwmiark czy przymiarem) ale czyli
taki kt髍y jeszcze dzia prawie zupe硁ie normalnie i nie przeskakuje. Przy ogl阣zinach pod owym mikroskopem 縜dnych wci赕 czy nier體no禼i na
sworzniach nie da硂 sie zauwa縴.

Data: 2013-02-06 12:26:09
Autor: Ignac
Po serwisie... gorzej jak by硂
W dniu 秗oda, 6 lutego 2013 08:08:20 UTC+1 u縴tkownik qrt napisa:

[...]

Przysz硂 mi g硂wy co takiego,aby 砤馽uch po po硂wie swojego ca砶owitego
przebiegu tak w砤秐ie obruci,縠by sworznie wyciera硑 si z drugiej strony.
Ja mam 潮czenie na pin,wi阠 nie powinno byc problem體 i wtedy zwr骳 uwag
jak to wp硑n瓿o na ca硑 przebieg (縴wotno舵 砤馽ucha).

Data: 2013-02-07 08:26:17
Autor: qrt
Po serwisie... gorzej jak by硂
Dnia Wed, 6 Feb 2013 12:26:09 -0800 (PST), Ignac napisa(a):

[...]

pomiar體 wyci眊ni阠ia i tak sie dokonuje na prostym 砤駏chu wiec tak
naprawde nie zmierzysz tego. Jedyna mo縧iwo禼i sprawdzenia czy tak
naprawde jest by硂 by zajechanie 砤駏cha w trupa, tak by zacz背
przeskakiwa, a nast阷nie odwr骳enie go i sprawdzenie czy dalej przeskakuje
dalej czy mo縠 mu na chwilk przesz硂.  Por體nywanie przebieg體 jest nic nie warte ze wzgl阣u na mo縧iwe r蠹ne
warunki eksploatacji w danym okresie.

Data: 2013-02-05 10:58:23
Autor: mbut
Po serwisie... gorzej jak by艂o
W dniu 13-02-05 10:30, smiechu pisze:
[...]

Jak mo偶na takie bzdury opisywa膰, 艂a艅cuch odwrotnie za艂o偶y膰, 艣miechu warte. Jak nie wiesz co pisa膰 to nie wprowadzaj ludzi w b艂膮d.

Data: 2013-02-05 11:50:49
Autor: coaster
Po serwisie... gorzej jak by艂o
W dniu 2013-02-05 10:30, smiechu pisze:
[...]

Sa rzeczy na swiecie, o ktorych sie fizjologom nie snilo ;-)
Tu: http://www.sheldonbrown.com/chain-life.html
jest np. sposob na przedluzenie zycia napedu 'singlespida'.

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Po serwisie... gorzej jak by艂o