Po śmiertelnym wypadku z udziałem starosty z PiS. Auto bez ważnych badań technicznych

Data: 2019-10-11 02:29:54
Autor: japanizer
Po śmiertelnym wypadku z udziałem starosty z PiS. Auto bez ważnych badań technicznych
https://kielce.wyborcza.pl/kielce/7,47262,25295036,po-smiertelnym-wypadku-z-udzialem-starosty-pis-auto-bez-waznych.html

  Samochód starosty jędrzejowskiego Pawła Faryny nie miał ważnych badań   technicznych - dowiedziała się "Wyborcza". Auto kilka tygodni temu brało udział   w wypadku, w którym zginął pieszy.

Jak auto jeździ, to po kiego przegląd?

Po śmiertelnym wypadku z udziałem starosty z PiS. Auto bez ważnych badań technicznych