Po stoczniach czas na porty

Data: 2010-07-15 18:27:58
Autor: mkałrwan jest debilem
Po stoczniach czas na porty

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

http://www.naszdziennik.

Tfu!

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-15 18:54:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Po stoczniach czas na porty

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i1ncuh$qgf$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

http://www.naszdziennik.

Tfu!

Nie ma co pluć. NIepodoba się, nie czytaj.

Data: 2010-07-15 19:00:00
Autor: mkałrwan jest debilem
Po stoczniach czas na porty

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3f3d6a$1news.home.net.pl...

[...]

Chyba żartujesz, nie mam prawa pluc na coś co pluje na normalnych porządnych ludzi?
Obojętnie mogę przejśc nad tekstem, z którym się nie zgadzam, ale który nie szkaluje innych.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-15 19:03:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Po stoczniach czas na porty

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i1neqk$3f7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przesadzasz. Codziennie zaglądam na stronę Naszego Dziennika i przeglądam tytuły, czasem przeczytam artykuł. Trzeba wiedzieć co i jak myślą inni.
Ty w tym wypadku zachowujwsz się jak picowiec.

Data: 2010-07-15 19:09:00
Autor: mkałrwan jest debilem
Po stoczniach czas na porty
[...]

Złe porównanie, pic pluje bez powodu. Ja mam konkretny i nie jeden.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-15 19:11:39
Autor: u2
Po stoczniach czas na porty
W dniu 2010-07-15 19:09, mkałrwan jest debilem pisze:
Przesadzasz. Codziennie zaglÂądam na stronĂŞ Naszego Dziennika i przeglÂądam > tytuÂły, czasem przeczytam artykuÂł. Trzeba wiedzieĂŚ co i jak myÂślÂą inni.
> Ty w tym wypadku zachowujwsz siĂŞ jak picowiec.

ZÂłe porĂłwnanie, pic pluje bez powodu. Ja mam konkretny i nie jeden.

Czyli nie masz jednego konkretnego tylko rzucasz gwnem bez konkretnego
powodu :]

Data: 2010-07-15 19:10:23
Autor: u2
Po stoczniach czas na porty

Zgadza się, trzeba wiedzieć co pisze wróg :)

Ty w tym wypadku zachowujwsz się jak picowiec.

Kałecki od dawien dawna picuje.