Po trupach!

Data: 2010-06-24 10:19:13
Autor: Bombelek
Po trupach!
http://wybory.wp.pl/kat,1025917,title,Prezes-PiS-w-walce-o-glosy-grzebie-IV-RP-,wid,12405787,wiadomosc.html

Być może Palikot miał rację! Problemy psychiczne mogą być rodzinne, a u braci bliźniaków prawdopodobne.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-24 10:21:42
Autor: Neko
Po trupach!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Być może Palikot miał rację! Problemy psychiczne mogą być rodzinne, a u braci bliźniaków prawdopodobne.

Nie mydl nam tutaj oczu bzdurami, tylko dawaj te wezwanie
na komisariat celem przesluchania, kłamco POspolity!

Data: 2010-06-24 10:28:12
Autor: Bombelek
Po trupach!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hvv4jh$72k$1news.onet.pl...
[...]

Masz coś z główką. Ty i większość pisowskich PSYCHOPATÓW piszących na tym forum. Jesteście obłąkani z nienawiści.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-24 10:30:22
Autor: Neko
Po trupach!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Masz coś z główką. Ty i większość pisowskich PSYCHOPATÓW piszących na tym forum. Jesteście obłąkani z nienawiści.

Nie. Ja tylko upominam sie o to, co mi tydzien temu obiecywales.

A obiecywales, iz dostane niechybanie wezwanie na komisariat
celem przesluchania w sprawie: awe vs. Leopodruk.

I teraz oczekuje wywiazania sie z obietnicy.

Caly Usenet na ciebie patrzy. Badz odpowiedzialny za swoje slowa.

Data: 2010-06-24 10:36:36
Autor: Bombelek
Po trupach!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hvv53p$8n4$1news.onet.pl...
[...]

Masz wodogłowie czy mózg ci się od bimbru zlasował?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-24 16:55:36
Autor: .'heÂŽsk'.
Po trupach!
On Thu, 24 Jun 2010 10:28:12 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> [...]

Masz coś z główką. Ty i większość pisowskich PSYCHOPATÓW piszących na tym forum. Jesteście obłąkani z nienawiści.

 odpusc sobie, neko to cienias.

--

 HeSk

Data: 2010-06-24 16:55:36
Autor: .'heÂŽsk'.
Po trupach!
On Thu, 24 Jun 2010 10:19:13 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

http://wybory.wp.pl/kat,1025917,title,Prezes-PiS-w-walce-o-glosy-grzebie-IV-RP-,wid,12405787,wiadomosc.html

Być może Palikot miał rację! Problemy psychiczne mogą być rodzinne, a u braci bliźniaków prawdopodobne.

 prezes pis by zasiasc na zydlu pod zyrandolem zrobi wszystko.  zalosny typ. --

 HeSk

Po trupach!