Po trupach do celu, po trupach do celu...

Data: 2010-04-29 10:53:22
Autor: raff
Po trupach do celu, po trupach do celu...
Nie, nie o piosence Figurskiego i Wojewodzkiego.

Platforma ma swoja ustawe.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-podpisal-nowelizacje-ustawy-o-IPN,wid,12219293,wiadomosc.html

Po trupach do celu, po trupach do celu...

R.

Data: 2010-04-29 02:35:00
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 10:53, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Nie, nie o piosence Figurskiego i Wojewodzkiego.

Platforma ma swoja ustawe.http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-podpisal-nowelizacj...

I dobrze. Komorowski miał kompetencje do podjęcia takiej decyzji i to
zrobił. Nie było niczego takiego jak "polityczny spadek" poprzedniego
Prezydenta, więc o co ten cały wrzask?

Po trupach do celu, po trupach do celu...

Jak to w polityce. Tylko jedni robią to w przenośni a drudzy
dosłownie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:49:27
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:febe869a-dafd-41b7-be39-324f0c848ee1z15g2000yqi.googlegroups.com...

I dobrze. Komorowski miał kompetencje do podjęcia takiej decyzji i to
zrobił. Nie było niczego takiego jak "polityczny spadek" poprzedniego
Prezydenta, więc o co ten cały wrzask?

Wrzask jest o to że ta kurwa polityczna przez ostatni
tydzień pierdoliła co innego...

Po trupach do celu, po trupach do celu...
Jak to w polityce. Tylko jedni robią to w przenośni a drudzy
dosłownie.

To widać ... fragles przebiera nogami jak by co najmniej
od roku z Tuskie trenował na boisku.

Tomy M.

Data: 2010-04-29 03:05:45
Autor: zbig
On 29 Kwi, 11:49, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:febe869a-dafd-41b7-be39-324f0c848ee1z15g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]
>Prezydenta, więc o co ten cały wrzask?

Wrzask jest o to że ta kurwa polityczna przez ostatni

Mianowie co?
Bo ja nie słyszałem deklaracji, ze podpisze.
Gdyby podpisał zachowałby sie kompletnie irracjonalnie, kwestionując
ustawę, która została przyjęta w sejmie i ci do której nie miał
zastrzeżeń.
Argumenty o konieczności respektowania woli zmarłego są niepowazne.
Po pierwwsze prezydent takiej woli nie wyraził.
Po drugie: gdyby nawet tak było, komorowski powinien kierować sie
własną oceną, inaczej byłby kompletnie niewiarygodny.

Data: 2010-04-29 12:15:35
Autor: Piotr
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

Podobno PO chce łączyć (a PiS dzileić:-), więc logiczne i przyzwoite jest,
że w temacie, który dzieli społeczeństwo Komorowski winien się wstrzymać z
decyzją.
I tu nie potrzeba żadnych deklaracji. A już zupelnym kabotynizmem jest
twierdzenie, że nie wiadomo nic o woli zmarłego prezydenta w tej sprawie.
Tę ustawe powinien podpisać (bąź nie) kolejny  w  y  b  r  a  n  y
prezydent.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-04-29 14:05:40
Autor: PaPi
[...]

Do kiedy ? Bo wiesz w prawie jest cos takiego jak termin dotyczacy zajecia stanowiska.

I tu nie potrzeba żadnych deklaracji. A już zupelnym kabotynizmem jest
twierdzenie, że nie wiadomo nic o woli zmarłego prezydenta w tej sprawie.

Tzn. gdzies sa jakies dokumenty, z ktorych wynika, ze Kaczynski chcial zawetowac ustawe ?
Dlaczego zatem tego nie zrobil ? Czekal jak zwykle do ostatniego mozliwego terminu ?

Tę ustawe powinien podpisać (bąź nie) kolejny w y b r a n y
prezydent.

Nie moglby TEJ ustawy podpisac badz nie dlatego, ze Prezydent czy p.o. Prezydenta ma okreslony czas na zajecie stanowiska.
Czas ten konczy sie jutro.

Data: 2010-04-29 05:09:23
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 14:05, PaPi <1...@2.3> wrote:
Nie moglby TEJ ustawy podpisac badz nie dlatego, ze Prezydent czy p.o.
Prezydenta ma okreslony czas na zajecie stanowiska.
Czas ten konczy sie jutro.

Ale przeciez takimi drobiazgami jak ustawowe terminy tutaj nikt sobie
głowy nie będzie zawracał.
Podobnie jak suwerennością decyzji, kierowaniem się własnym sumieniem
itp.
Myślałem, że Komorowski dla świętego spokoju przekaże ustawę do TK,
ale na szczęście się myliłem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 14:24:26
Autor: Piotr
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd97616$1news.home.net.pl...
[...]

Coś mi się przypomnia Papusiu, jak to Tuskowe janczary twierdziły, że prezydent wyraził swoją wolę w mediach, pamiętasz?
To przy okazji opinii o Kaminskim było, i wtedy takim jak ty pasowało.
Tu mamy więcej konkretów, mianowicie jeden z pracowników oświadczył, że otrzymał polecenie i opracował wniosek do TK.
Ale, jak rozumiem nawet przyłapany "na dupie" będziesz twierdził, że cię wrobili, he, he...

[...]

Jakiś ty mądry... A jaki uszczypliwy... :-)
Wypelniłeś mnie podziwem dla twoich wspaniałości Papusiu.
Odesłanie do TK rozwiązuje ten problem, a przy okazji załatwia to, ze PiS jej tam nie odeśle.
Gdyby się tak pachołkom nie spieszyło, to wszystko da się załatwić.
Piotr

Data: 2010-04-29 14:32:52
Autor: PaPi
[...]

Nie za bardzo. A to Pan Prezydent pisac zapomnial sie byl przed owa narodowa tragedia ?
Nie podobala sie - mogl wetowac. Na co czekal ?

To przy okazji opinii o Kaminskim było, i wtedy takim jak ty pasowało.
Tu mamy więcej konkretów, mianowicie jeden z pracowników oświadczył, że
otrzymał polecenie i opracował wniosek do TK.

I pokazal dokumenty swiadczace o wydaniu takiego polecenia ?
Bo ja slyszalem z otoczenia meldujacego wykonanie zadania rozne bzdury nie majace poparcia w dokumentach.

Ale, jak rozumiem nawet przyłapany "na dupie" będziesz twierdził, że cię
wrobili, he, he...

??? Ze ke ?

> [...]

PiS jej tam nie odeśle.
> Gdyby się tak pachołkom nie spieszyło, to wszystko da się załatwić.

Widzisz, tu nie chodzi o - wszystko sie da zalatwic - jak pochowek w muzeum. Tu trzeba przestrzegac prawa.
Po drugie dlaczego wetowac ustawe mial czlowiek, ktory poltora miesieca temu poparl ja swym glosem w Sejmie ?

Data: 2010-04-29 14:45:50
Autor: Piotr
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd97c77$1news.home.net.pl...

Ale, jak rozumiem nawet przyłapany "na dupie" będziesz twierdził, że cię
wrobili, he, he...

??? Ze ke ?

To znaczy, że wekslarz jesteś Papusiu i rozmowa z tobą nie ma sensu, tak jak z każdym człowiekiem, który nie ma opcji - "pomyliłem się",
czy też nie "mam racji", albo przynajmniej program minimum - "być może".
I gdy cię przyprzeć do albo zaczniesz oszukiwać, albo dzielić zapałkę na czworo, albo obracać kota ogonem. I tak do usranej śmierci.
Pogadaj sobie z Grzesiem Z. ;-)
Piotr

Data: 2010-04-29 14:51:06
Autor: PaPi
Po trupach do celu, po trupach do celu...
To znaczy, że wekslarz jesteś Papusiu i rozmowa z tobą nie ma sensu

Argumentow bra ? Zawsze mozesz jakiegos wieprza wrzucic albo innego piarda.

, tak
jak z każdym człowiekiem, który nie ma opcji - "pomyliłem się",
czy też nie "mam racji", albo przynajmniej program minimum - "być może".

Bardzo czesto uzywam - pomylilem sie, nie mam racji, byc moze.
Tyle tylko, ze w tym temacie sprawa jest prosta jak drut.
Komorowski glosuje ZA ustawa. Jako p.o. Prezydenta co moze z nia zrobic innego niz poprzec ?

Komorowski to nie sterowany z zewnatrze Lech, ktory wracajac z negocjacji traktatu lizbonskiego wieszczy sukces i... przez ponad rok jak piskorz probuje nie podpisac swojego sukcesu.

I gdy cię przyprzeć do albo zaczniesz oszukiwać, albo dzielić zapałkę na
czworo, albo obracać kota ogonem. I tak do usranej śmierci.
Pogadaj sobie z Grzesiem Z. ;-)

Nie mam fisia na punkcie Kosciola katolickiego. Nie Ty bedziesz mi adwersarzy dobieral.

Data: 2010-04-29 19:25:08
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-29 12:15, Piotr pisze:
Tę ustawe powinien podpisać (bąź nie) kolejny  w  y  b  r  a  n  y
prezydent.

nie chce Cie martwic ale jest juz pewne ze bedzie nim Bronek

--
the_foe

Data: 2010-04-29 20:21:19
Autor: raff
the_foe pisze:
W dniu 2010-04-29 12:15, Piotr pisze:
Tę ustawe powinien podpisać (bąź nie) kolejny  w  y  b  r  a  n  y
prezydent.

nie chce Cie martwic ale jest juz pewne ze bedzie nim Bronek

To wtedy sobie podpisze, czyz nie ?

R.

Data: 2010-04-29 12:26:08
Autor: raff
[...]

No macie, juz macie swoja ustawe :)

Co prawda, bylo pare trupow po drodze, ale kto by tam zwazal, nie ? ;)

Liczy sie skutek.

R.

Data: 2010-04-29 18:01:35
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbms3$hk2$3news.onet.pl...
[...]

Raff wyluzuj, bez haków IPN-u PiS nie przeżyje?

--
stevep

Data: 2010-04-29 19:34:26
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-29 18:01, cirrus pisze:
[...]

PIS boli najbardziej to ze kazdy bedzie mogl miec dostep do hakow i w koncu ludzie zjma sie druzyna PIS

--
the_foe

Data: 2010-04-29 20:22:21
Autor: raff
the_foe pisze:
[...]

Raczej boli to, ze wszystko zostanie zaprzatniete pod dywan.

Jak myslisz, czemu Gazeta skacze z radochy ?

R.

Data: 2010-04-29 03:54:16
Autor: Leszczur
> [...]

>Prezydenta, więc o co ten cały wrzask?

Wrzask jest o to że ta kurwa polityczna przez ostatni

A konkretnie?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:56:46
Autor: Piotr
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd95629$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Główny powód dla ktorego trzeba by to zachowanie Komorowskiego nazwać
skandalem leży nie w kompetencjach, tylko przedmiocie sporu.
Ustawa o IPN była kością niezgody pomiędzy PO a obozem prezydenckim, one
miały inna wizję tego tematu. W świetle peowskiej retoryki (że niby oni
łączą a PiS dzieli społeczenstwo), zachowanie Komoroskiego jest zwykłym
kurestwem politycznym, podobnym do pośpiewujek tych dwóch
telewizyjno/radiowych pajaców.
Tego typu decyje powinien podjąć prezydent, który nastanie za dwa miesiące.
Piotr

Data: 2010-04-29 03:59:46
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:56, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

skandalem leży nie w kompetencjach, tylko przedmiocie sporu.
Ustawa o IPN była kością niezgody pomiędzy PO a obozem prezydenckim, one

Oczywiście, że miały. Ale obóz prezydencki jest formacją istniejącą
tak długo jak Prezydent sprawuje władzę. To po pierwsze. A po drugie
osoba podpisująca dokumenty ma działać w zgodzie z WŁASNYM SUMIENIEM,
a nie z cudzymi wyobrażeniami o czyichś wątpliwościach.
Ja byłem przekonany, że Komorowski skieruje ustawę do TK, żeby nie
robic sobie złego PR'u przed wyborami. Ale na szczęście się tym nie
przejmował.

Tego typu decyje powinien podjąć prezydent, który nastanie za dwa miesiące.

Sądzisz, że byłaby to jakaś różnica? BTW - p.o. Prezydenta ma pełnię
jego obowiązków, więc nie rozumiem po co kogoś sadzać na stołku, skoro
miałby tam tylko statystować.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 13:01:55
Autor: raff
Leszczur pisze:
[...]

Zgadza sie, ale nie ma mandatu spolecznego.

Ma, ale do pracy parlamentarnej. Powinien o tym pamietac.

Zwykla przyzwoitosc by to podpowiadala. No ale coz wymagac od Platformy Obywatelskiej... Na pewno nie wysokich standardow.

R.

Data: 2010-04-29 04:21:54
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 13:01, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

> miałby tam tylko statystować.

Zgadza sie, ale nie ma mandatu spolecznego.

Ma. Konstytucja w formie dającej komorowskiemu takie prerogatywy
została uchwalona i podpisana przez ludzi mających mandat społeczny.

Ma, ale do pracy parlamentarnej. Powinien o tym pamietac.

Zgoda. Dlatego myślę, że nie będzie się specjalnie często wychylał w
roli p.o. Prezydenta.

Zwykla przyzwoitosc by to podpowiadala.

A nie sądzisz, że Prezydent (wybierany czy p.o.) ma narzucone terminy
wypowiedzenia się na temat ustaw uchwalanych przez Parlament?
Przyzwoitość IMHO nakazuje postępować w zgodzie z własnymi
przekonaniami. I jeżeli akurat PiS przez to poniesie jakąś porażkę, to
trudno - takie są koszty demokracji.

No ale coz wymagac od Platformy Obywatelskiej... Na pewno nie wysokich standardow.

Rozszerz to na wszystkie partie i się zgodzę. Platforma nie odbiega za
bardzo od innych.
Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 13:24:53
Autor: raff
Leszczur pisze:

[...]

Bzdura. Platforma ma wiekszosc i moze sobie uchwalic ustawe jeszcze raz. Czyz nie ?

R.

Data: 2010-04-29 04:47:20
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 13:24, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

> wypowiedzenia się na temat ustaw uchwalanych przez Parlament?

Bzdura. Platforma ma wiekszosc i moze sobie uchwalic ustawe jeszcze raz.

Nie. Bo piłka nie była po stronie Platformy tylko Prezydenta. Uważasz,
że Komorowski powinien udawać, że nic o niej nie wie i po prostu
ignorować fakt, że ma obowiązek się na jej temat wypowiedzieć?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 13:50:47
Autor: raff

Leszczur pisze:
[...]

Mamy sytuacje nadzwyczajna, nie rozumiesz tego ?

Ale oczywiscie Platforma zrobi wszystko, zeby wykorzystac sytuacje.

Nawet za cene paru trupow.

R.

Data: 2010-04-29 04:55:58
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 13:50, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> ignorować fakt, że ma obowiązek się na jej temat wypowiedzieć?

Mamy sytuacje nadzwyczajna, nie rozumiesz tego ?

No i co w związku z tym? Kraj ma przestać funkcjonować? Po to
wymyślono procedury zapewniające ciągłość sprawowania władzy, zeby z
nich korzystać gdy zajdzie taka konieczność.
Trzeba było mieć marszałka z PiS'u i jako p.o. wypełniałby wolę twoją,
Jarka czy kogokolwiek innego.

Ale oczywiscie Platforma zrobi wszystko, zeby wykorzystac sytuacje.

Tak samo jak PiS, czy kiedyś LPR, SO czy inne dostawki. Normalna
polityka, więc nie histeryzuj.

Nawet za cene paru trupow.

Uważasz, że taka decyzja Komorowskiego będzie kosztowała kogoś życie?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 13:57:54
Autor: raff

Leszczur pisze:
[...]

Czy ja histeryzuje ?

Ja twierdze tylko, ze PO dostala te ustawe za cene paru trupow.

Wlasciwie niewielka to cena. Oplacalo sie za Karpiniuka i Dolniaka, czyz nie ?

R.

Data: 2010-04-29 05:04:32
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 13:57, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:

> Tak samo jak PiS, czy kiedyś LPR, SO czy inne dostawki. Normalna
> polityka, więc nie histeryzuj.

Czy ja histeryzuje ?

IMO jeśli nie histeryzujesz, to po prostu przesadzasz.

Ja twierdze tylko, ze PO dostala te ustawe za cene paru trupow.
Wlasciwie niewielka to cena. Oplacalo sie za Karpiniuka i Dolniaka, czyz nie ?

To jest poziom na którym chcesz dyskutować? I co mam ci na to
odpowiedziec?  Ze PiS sie niezle ustawił i ma swojego człowieka na
Wawelu? Daj spokój - zostaw zmarłych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 14:57:27
Autor: raff
[...]

No bo tak to wyglada w praktyce. Jakkolwiek bys tego nie probowal przykryc.

Platformie az sie raczki trzesa, zeby przejac IPN.

R.

Data: 2010-04-29 15:14:40
Autor: PaPi
Po trupach do celu, po trupach do celu...
No bo tak to wyglada w praktyce. Jakkolwiek bys tego nie probowal przykryc.

Platformie az sie raczki trzesa, zeby przejac IPN.

Rozumiem ze ogloszenie przez kolegium IPN konkursu na stanowiska prezesa IPN w trzy dni po katastrofie to nie objaw trzesienia sie raczek by obsadzic "swojakiem" IPN ?
Przypominam, ze kolegium jest zdominowane przez osoby z nadania PiSowskiego.
PiS swojego czasu zmienil nawet ustawe o Sluzbie Cywilnej zeby aby w trakcie konkursu nie przepadl ichni czlowiek na stanowisko prezesa IPN.

Data: 2010-04-29 15:14:59
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 14:57, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
> [...]

> To jest poziom na którym chcesz dyskutować? I co mam ci na to
> odpowiedziec?  Ze PiS sie niezle ustawił i ma swojego człowieka na

Uważasz, że PO działałaby mniej drapieżnie gdyby jej posłowie nie zginęli w katastrofie?

Jakkolwiek bys tego nie probowal przykryc.

Niczego nie probuje przykryc. Po prostu nie zgadzam sie z takim sposobem oceny faktów.
Platformie az sie raczki trzesa, zeby przejac IPN.

I jak uwazasz co z nim zrobią? Bedą fałszowac historię? Ukrywać Bolków? Palić akta na wysypiskach? IPN był instytucją polityczną i w najgorszym razie taką pozostanie. Chociaż patrząc na jednostki mające prawo do zgłaszania kandydatów jakoś w to wątpię. W sumie wolę, żeby to prawo po nowelizacji było przyznane naukowcom niż politycy (tak jak było przed nowelą). Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 15:26:15
Autor: raff
[...]

Wiesz co ja ci powiem ?

Tak abstrahujac od tego, wydaje mi sie ze powinnismy wspolnie usiasc, i PiS i PO, i porozmawiac o silach zbrojnych. Bez wzgledu na to czy Klich jest winien, czy nie. Bo z tego co mowia lotnicy, nie dzieje sie tam dobrze. I wydaje mi sie ze jest to wina wszystkich kolejnych rzadow od 15 lat. Usiasc i porozmawiac w celu wspolnego dobra.

R.

Data: 2010-04-29 15:32:39
Autor: L'e-szczur
Po trupach do celu, po trupach do celu...
> Palić akta na wysypiskach? IPN był instytucją polityczną i w najgorszym > razie taką pozostanie. > Chociaż patrząc na jednostki mające prawo do zgłaszania kandydatów jakoś w > to wątpię. > W sumie wolę, żeby to prawo po nowelizacji było przyznane naukowcom niż > politycy (tak jak było przed nowelą). > Wiesz co ja ci powiem ?

Czyli temat IPN mozemy uznac za zamkniety? ;-)

Tak abstrahujac od tego, wydaje mi sie ze powinnismy wspolnie usiasc, i PiS i PO, i porozmawiac o silach zbrojnych.

Problem w tym, ze wielkiej woli dialogu nie ma po żadnej ze stron. Platrofma boi się, że jesli coś się po takich rozmowach uda, to PiS będzie chciał zawłaszczyć zasługę. PiS boi się, że jeśli się nie uda, to Platforma zrzuci na nich odpowiedzialność.
Bez wzgledu na to czy Klich jest winien, czy nie.

A czemu Klich ma być winien? Że nie zorganizowano przetargu w odpowiednim momencie? A może temu, że samolot lądował mimo, że nie powinien?
Rozumiem potrzebe zeby sprawiedliwosci stalo sie zadosc, ale po protu scinac pierwszego z brzegu jest gestem pozbawionym sensu (nie to, ze Tusk takich rzeczy juz nie robil - zeby nie psuc sobie PR'u).
Bo z tego co mowia lotnicy, nie dzieje sie tam dobrze.

Jasne, ze nie. Przeciez dlatego 2 lata temu odszedl dowodca Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego (nazywał się chyba Pietrzak).

I wydaje mi sie ze jest to wina wszystkich kolejnych rzadow od 15 lat. Usiasc i porozmawiac w celu wspolnego dobra.

Madry Polak po szkodzie. Po czwartej szkodzie - zeby byc konkretnym. Ale lepiej pozno niz wcale. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 15:45:03
Autor: raff
L'e-szczur pisze:
[...]

To powinien byc temat poza rozgrywkami politycznymi. Te cale walki sa zbyt wyniszczajace dla panstwa. Niestety, obawiam sie ze charakter narodowy Polakow jest taki, ze nie beda patrzec na nic, a tym bardziej na dobro wspolne, ale zeby zniszczyc przeciwnika.

[...]

Niee. Jesli juz, to za balagan w resorcie. I jesli sobie nie radzi, to powinien odejsc. Tylko za to.

R.

Data: 2010-04-29 06:52:57
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 15:45, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
> [...]
> nich odpowiedzialność.

To powinien byc temat poza rozgrywkami politycznymi.

Alez oczywiscie. Podpisuje sie pod tym wszystkimi swoimi konczynami!
Problem w tym, ze to juz dawno przestała byc zwykła walka polityczna.
Oni maja za dużą historię żeby móc ze sobą normalnie rozmawiać. Może
gdyby wtedy wygrała Platforma a nie PiS to byliby w stanie, ale teraz
sprawy zaszły za daleko. Niestety.

Te cale walki sa zbyt wyniszczajace dla panstwa. Niestety, obawiam sie ze charakter
narodowy Polakow jest taki, ze nie beda patrzec na nic, a tym bardziej
na dobro wspolne, ale zeby zniszczyc przeciwnika.

Dokładnie. Wszyscy się zesramy, ale Kowalski nie pomoże Nowakowi. I
vice versa.

> [...]
> rzeczy juz nie robil - zeby nie psuc sobie PR'u).

Niee. Jesli juz, to za balagan w resorcie. I jesli sobie nie radzi, to

A to zgoda. Jeżeli taki bałagan jest faktem i jego winą, to kopa mu na
rozpęd i do widzenia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 16:03:34
Autor: Piotr
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:1b0e44d6-a44a-4ff5-b347-c9e814b0e41cg21g2000yqk.googlegroups.com...

Niee. Jesli juz, to za balagan w resorcie. I jesli sobie nie radzi, to
powinien odejsc. Tylko za to.

A to zgoda. Jeżeli taki bałagan jest faktem i jego winą, to kopa mu na
rozpęd i do widzenia.

Nieee, nooo... Skąd?
Bałagan w resorcie i tak w ogóle, to wina PiS.
Co ty wsi24, nie oglądasz? ;-)
Piotr

Data: 2010-04-29 07:33:44
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 16:03, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:1b0e44d6-a44a-4ff5-b347-c9e814b0e41cg21g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]

rozpęd i do widzenia.

Nieee, nooo... Skąd?
Bałagan w resorcie i tak w ogóle, to wina PiS.

Oglądam. I zgadzam się, że PiS odpowiada za wszystkie klęski tego
świata (włączając gradobicie i koklusz). Oni pewnie też rozpalili ten
wulkan, którego nazwy nikt nie potrafi wymówić. Jeszcze nie wiem jak
to zrobili, ale w tej grupie dyskusyjnej drzemie taki potencjał, że
niebawem i tego się dowiemy :-)
Niemniej jednak Klich miał trochę czasu na porządki i jeśli sobie nie
radzi to niech kładzie głowę na pieniek. Trudno. Najwyżej po dymisji
dostanie miejsce w zarządzie jakiej spółki Skarbu Państwa. A tam i
kasa lepsza i człowiek się nie napracuje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 16:36:06
Autor: raff
Leszczur pisze:
[...]

Powinny byc ustalone jakies granice.

Na przyklad: wojsko to obszar wspolny. Za granica na wladze NIE PLUJEMY. Obojetnie, kto rzadzi.

Rozgrywki w tych obszarach szkodza nam wszystkim.

Inaczej skonczymy jak I Rzeczpospolita.

R.

Data: 2010-04-29 08:07:37
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 16:36, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
> Dokładnie. Wszyscy się zesramy, ale Kowalski nie pomoże Nowakowi. I
> vice versa.

Powinny byc ustalone jakies granice.

Są! Na Odrze i Nysie ;-)

Na przyklad: wojsko to obszar wspolny. Za granica na wladze NIE PLUJEMY.
Obojetnie, kto rzadzi.

Zgoda.

Rozgrywki w tych obszarach szkodza nam wszystkim.

Ba!

Inaczej skonczymy jak I Rzeczpospolita.

Raff nie myślałem, że z Ciebie taki idealista ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 16:58:59
Autor: Piotr
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrc5gp$7or$1news.onet.pl...

Za granica na wladze NIE PLUJEMY. Obojetnie, kto rzadzi.

Rozgrywki w tych obszarach szkodza nam wszystkim.

Inaczej skonczymy jak I Rzeczpospolita.

Chciałbyś zabrać gwniarzom główne narzedzie "sprawowania" władzy?
Wot, szutnik. :-)
Piotr

Data: 2010-04-29 17:07:06
Autor: raff
[...]

A jakos tak naszly mnie smutne konstatacje podczas tej zaloby narodowej.

Ze nasza najwieksza wada narodowa jest to, ze bardzo latwo nas Polakow podzielic i wykorzystac jednych przeciwko drugim. I tak bylo juz podczas zaborow i wczesniej. Na przyklad Katarzyna II wykorzystywala Branickich i Potockich przeciwko innym. To powstalo chyba za czasow oligarchow i Rzplitej Szlacheckiej. Zlota wolnosc, anarchia i kazdy ciagnie w swoja strone.

Watpie zeby to sie zmienilo teraz i w przyszlosci. Niestety.

R.

Data: 2010-04-29 14:02:02
Autor: Piotr
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbs85$5vp$3news.onet.pl...

Wlasciwie niewielka to cena. Oplacalo sie za Karpiniuka i Dolniaka, czyz nie ?

No nie wiem... Karpiniuk rósł na niezłego prosiaka.
Piotr

Data: 2010-04-29 14:19:45
Autor: PaPi
Po trupach do celu, po trupach do celu...
No nie wiem... Karpiniuk rósł na niezłego prosiaka.

A to dolaczy do kanonu "kulturalnego" elektoratu PiS.
aZorek tez juz wielce kulturalnie swoj powrot analnymi wtretami raczyl anonsowac. I Piotrus sie odnalazl.

Data: 2010-04-29 14:27:08
Autor: Piotr
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd97964$1news.home.net.pl...
No nie wiem... Karpiniuk rósł na niezłego prosiaka.

A to dolaczy do kanonu "kulturalnego" elektoratu PiS.
aZorek tez juz wielce kulturalnie swoj powrot analnymi wtretami raczyl anonsowac. I Piotrus sie odnalazl.

Zajmij się swoją kulturą, Papusiu.
Ja nie wiem skąd u takich jak ty przekonanie,
że jak sobie ubiorą białe rękawiczki, to są kulturalni.
Przecież wtedy zmienia się tylko to, że wyglądasz jak lokaj... :-)
Piotr

Data: 2010-04-29 14:18:48
Autor: PaPi
Po trupach do celu, po trupach do celu...
Czy ja histeryzuje ?

Oczywiscie.

Ja twierdze tylko, ze PO dostala te ustawe za cene paru trupow.

Wlasciwie niewielka to cena. Oplacalo sie za Karpiniuka i Dolniaka, czyz
nie ?

Pierniczysz. Co takiego cennego w tej ustawie ? To, ze Kowalski bedzie mial dostep do dokumentow, ktore do tej pory byly dla niego niedostepne ?
Jesli Prezydent byl taki przeciwnym, dlaczego zatem nie zawetowal tej ustawy ?

BTW, pomijajac koniecznosc wypowiedzenia sie w danym terminie przez Prezydenta czy p.o. tegoz, to co innego mogl zrobic Komorowski ?
Przeciez w Parlamencie glosowal za ? Dlaczego mialby teraz ja odrzucic ?
Komorowski to nie kukielka Jarka - ktora pierw oglasza sukces negocjacji traktatu lizbonskiego a pozniej na polecenie Rydzyka i Jarka przez ponad rok robil laske z podpisania to co sam uznal za sukces...

Data: 2010-04-29 18:04:03
Autor: cirrus
Leszczur pisze:
[...]

Szykujesz nastepny zamach?

--
stevep

Data: 2010-04-29 18:03:10
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbov6$qv9$1news.onet.pl...
Leszczur pisze:
[...]

Wsadź sobie w dupe mandat społeczny, może wtedy zmądrzejesz choć wątpię.

--
stevep

Data: 2010-04-29 14:17:23
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:a12ad822-21dd-4675-9675-dd936bfbc3bbo11g2000yqj.googlegroups.com...
On 29 Kwi, 11:56, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Ja byłem przekonany, że Komorowski skieruje ustawę do TK, żeby nie
robic sobie złego PR'u przed wyborami. Ale na szczęście się tym nie
przejmował.

Bo tak cały czas mówił!
Kurestwem politycznym jest UPOLITYCZNIANIE ... każego
rodzaju urzedów, w tym również instytutów i telewizji.
To się nazywa podwójna moralność, PO pkrzyczy teraz że TVP
jest UPOLITYCZNIONA (bo jest) a sami robią to samo z IPN'em!!!

Tomy M.

Data: 2010-04-29 14:21:51
Autor: PaPi
[...]

Kiedy tak mowil. Podaj odnosnik do takiej wypowiedzi Komorowskiego.

Kurestwem politycznym jest UPOLITYCZNIANIE ... każego
rodzaju urzedów, w tym również instytutów i telewizji.

Powiedz to panu Pospieszalskiemu, ktory aktorow i radnych PiS zwykl przepytywac w filmie "dokumentalnym". Opornym podpowiadal co maja mowic.

To się nazywa podwójna moralność, PO pkrzyczy teraz że TVP
jest UPOLITYCZNIONA (bo jest) a sami robią to samo z IPN'em!!!

A skad sie wzial poprzedni prezes IPN ? Skad sie wziela Pani z kolegium IPN ?
Wiesz ?

Data: 2010-04-29 14:50:14
Autor: L'e-szczur
On 29 Kwi, 14:17, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:a12ad822-
> [...]

>Ja byłem przekonany, że Komorowski skieruje ustawę do TK, żeby nie
>robic sobie złego PR'u przed wyborami. Ale na szczęście się tym nie

Bo tak cały czas mówił!

Co mówił? Deklarował, że złoży do TK? Kiedy konkretnie?
Kurestwem politycznym jest UPOLITYCZNIANIE ... każego
rodzaju urzedów, w tym również instytutów i telewizji.

LOL. I ty uwazasz, ze IPN nie był instytucją upolitycznioną???? ROTFL.
To się nazywa podwójna moralność, PO pkrzyczy teraz że TVP
jest UPOLITYCZNIONA (bo jest) a sami robią to samo z IPN'em!!!

Nie muszą. IPN był już dawno instytucja upolitycznioną. Bardzo dawno. O ile mnie pamięć nie myli PiS - gdy jeszcze rządził - zmienił ustawę o Służbie Cywilnej rezygnując z konkursów i zastępując je mianowaniami. To dopiero jest upolitycznienie stanowisk! Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:57:33
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Leszczur tego i tak nie zrozumie. Prozny trud. Perly przed wieprze ?

R.

Data: 2010-04-29 11:08:37
Autor: Tomy M.
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbhe5$1jv$1news.onet.pl...

Platforma ma swoja ustawe.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-podpisal-nowelizacje-ustawy-o-IPN,wid,12219293,wiadomosc.html

Po trupach do celu, po trupach do celu...

Dobra PO'wska szmata ... jeszcze kilka dni temu mówił coś wprost
przeciwnego.

Tomy M.

Data: 2010-04-29 11:18:18
Autor: raff
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-podpisal-nowelizacje-ustawy-o-IPN,wid,12219293,wiadomosc.html Po trupach do celu, po trupach do celu...

Dobra PO'wska szmata ... jeszcze kilka dni temu mówił coś wprost
przeciwnego.

Po trupach do celu, po trupach do celu...

Czekamy na nastepne ustawy, Platformo.

R.

Data: 2010-04-29 11:21:41
Autor: raff
Tomy M. pisze:
[...]

http://www.rp.pl/artykul/468591_Szybka_poprawka_ustawy_o_IPN.html

Szybciutko, szybciutko, zaraz po katastrofie przybiegla do Instytutu...

R.

Data: 2010-04-29 11:43:41
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"raff" <patagonia3456@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
Tomy M. pisze:
> [...]

http://www.rp.pl/artykul/468591_Szybka_poprawka_ustawy_o_IPN.html

Szybciutko, szybciutko, zaraz po katastrofie przybiegla do Instytutu...

   To skandal, ktory sie jeszcze czkawka odbije jego autorowi.

   AR

Data: 2010-04-29 11:25:43
Autor: raff
[...]

Powiedz, że przez chwilę spodziewałeś się po nim czegoś innego?
Na przykład samodzielności politycznej... :-)

Zobaczysz, jaka bedzie cisza w mediach.

Wszystko jest OK.

R.

Data: 2010-04-29 02:40:08
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:38, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "raff" <patagonia3...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:hrbjaq$71g$3news.onet.pl...

> Zobaczysz, jaka bedzie cisza w mediach.

> Wszystko jest OK.

Nie wszystko, "dziennikarzom" nie podoba się "brutalna" kampania  Jarosława.
A to, że Jaroslaw nawet jej jeszcze nie zaczął nie jest w stanie im
przeszkodzić!

Jarosław może i nie zaczął, grunt, że PiS już pracuje na pełnych
obrotach.

> "Po trupach do celu, po trupach do celu..."

Dokładnie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:41:28
Autor: raff
Leszczur pisze:
> [...]

Jarosław może i nie zaczął, grunt, że PiS już pracuje na pełnych
obrotach.

 > "Po trupach do celu, po trupach do celu..."

To co, Leszczur, teraz zmieniamy konstytucje ?

Mamy pelnie wladzy ?

Data: 2010-04-29 02:50:59
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:41, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Jarosław może i nie zaczął, grunt, że PiS już pracuje na pełnych
> obrotach.

>  > "Po trupach do celu, po trupach do celu..."

To co, Leszczur, teraz zmieniamy konstytucje ?

Pewnie PO tak samo jak PiS chętnie dokonaliby takich zmian. Ale wiesz
- do tego nie wystarczy zwykła większość parlamentarna.

Mamy pelnie wladzy ?

Macie?

Po trupach do celu, po trupach do celu...

Zatem jeszcze nie macie. OK.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:52:43
Autor: raff
Leszczur pisze:

> [...]

Pewnie PO tak samo jak PiS chętnie dokonaliby takich zmian. Ale wiesz
- do tego nie wystarczy zwykła większość parlamentarna.

Nie chce mi sie bawic w takie gierki slowne. Idz sobie, Leszczur, tramwaj ci ucieka.

R.

Data: 2010-04-29 02:57:43
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:52, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
> [...]
> - do tego nie wystarczy zwykła większość parlamentarna.

Nie chce mi sie bawic w takie gierki slowne. Idz sobie, Leszczur,

To nie zadne gierki tylko fakty. Platformiaki nie mają wystarczającej
siły do zmiany konstytucji, więc nie ma co siać paniki, że 2 miesiące
Komorowskiego (bo tyle wiemy na pewno) wywróci ten kraj do góry
nogami.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:58:54
Autor: raff
Leszczur pisze:
[...]

Juz wywraca.

A Komorowski zachowuje sie jak prezydent. Prezydent, na ktorego nie glosowalem.

R.

Data: 2010-04-29 03:51:59
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:58, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> siły do zmiany konstytucji, więc nie ma co siać paniki, że 2 miesiące
> Komorowskiego (bo tyle wiemy na pewno) wywróci ten kraj do góry

Juz wywraca.

A którym miejscu?

A Komorowski zachowuje sie jak prezydent. Prezydent, na ktorego nie
glosowalem.

No i? Komorowski jest p.o. Prezydentem. To jak ma się zachowywać?
Prezydent na którego głosowałeś miał dość ograniczoną możliwość
sprawowania władzy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 17:58:43
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbl91$dt2$3news.onet.pl...
Leszczur pisze:
[...]

I nie głosuj w tych wyborach, a on bez twojego parszywego głosu i tak zostanie wybrany.

--
stevep

Data: 2010-04-29 18:34:32
Autor: raff
Leszczur pisze:
[...]

Stefek, ty KRETYNIE ! ;)

Nie zrobie ci tej przyjemnosci.

R.

Data: 2010-04-29 17:57:09
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbk8a$c08$1news.onet.pl...
Leszczur pisze:
> [...]
To co, Leszczur, teraz zmieniamy konstytucje ?
Mamy pelnie wladzy ?
Po trupach do celu, po trupach do celu...

Zmieniamy kretynie
Po dupie do celu.

--
stevep

Data: 2010-04-29 11:45:25
Autor: Piotr
On 29 Kwi, 11:38, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Jarosław może i nie zaczął, grunt, że PiS już pracuje na pełnych
obrotach.

Tak? A gdzie?
Piotr

Data: 2010-04-29 02:52:39
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:45, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:e28db7fa-a8ee-4375-836c-f91b0a603238h9g2000yqm.googlegroups.com...
On 29 Kwi, 11:38, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Jarosław może i nie zaczął, grunt, że PiS już pracuje na pełnych
obrotach.

Tak? A gdzie?

PiS pracuje wszędzie! To nie wiesz?
A wystąpienie samego Jarka gdy próbował argumentowac swoją decyzję -
czym było jak nie początkiem kampanii która będzie grała (znowu) na
ludzkich emocjach?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:59:10
Autor: Piotr
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:8b7db063-a31b-43cc-b60c-c4c43700c2f0i9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Bo jak narazie z konkretów, to dałeś;
"będzie grała (znowu)".
Piotr

Data: 2010-04-29 03:53:33
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:59, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
A konkretnie? Bo jak narazie z konkretów, to dałeś;
"będzie grała (znowu)".

A widziałeś chociażby jego wystąpienie? A widziałeś zbieranie podpisów
w (bodaj) Gdańsku?
Uważasz, że to nie jest granie na uczuciach?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 13:01:59
Autor: Piotr
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:11be6b58-8a7c-4657-89f3-e40887f53a47k19g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Hm, "dużo" tego znalazłeś... :-)
W przypadku wystąpienia Jarosława, to właściwym (tj. pozbawionym manipulanckich nutek) określeniem byłoby - przeżywanie uczuć, bowiem Jarosław nie grał.
To po pierwsze primo...
A po drugie primo, we wszystkich mediach huczy od tego jak to PiS   "b  ę  d z  i  e"    grał na śmierci i dzielił społeczenstwo... A w tym samym czasie wiekszość mediów gra na uczuciach i dzieli spółeczeństwo pod melodyjkę Platformy.
Piotr

Data: 2010-04-29 04:17:59
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 13:01, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:11be6b58-8a7c-4657-89f3-e40887f53a47k19g2000yqm.googlegroups.com...
On 29 Kwi, 11:59, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:> A konkretnie? Bo jak narazie z konkretów, to dałeś;
> [...]

w (bodaj) Gdańsku?
Uważasz, że to nie jest granie na uczuciach?

Spoko. Specjalnie nie szukałem, bo nie w ilości rzecz, a w jakości ;-P

W przypadku wystąpienia Jarosława, to właściwym (tj. pozbawionym
manipulanckich nutek) określeniem byłoby - przeżywanie uczuć, bowiem
Jarosław nie grał.

Moim zupełnie prywatnym zdaniem było powszechnie wiadomym, że z czysto
ludzkiego punktu widzenia Jarek przeżywa tragedię. Dlatego jego
wystąpienie brzmiało dla mnie jak granie na uczuciach słuchaczy.
Zwłaszcza tych niezdecydowanych.

To po pierwsze primo...
A po drugie primo, we wszystkich mediach huczy od tego jak to PiS   "b  ę  d
z  i  e"    grał na śmierci i dzielił społeczenstwo...

IMO już grał. A czym innym jest rozdawanie zdjęć Prezydenta z małżonką
za złożenie podpisu na liście? Rozumiem, że to mogła być głupia i
lokalna inicjatywa, ale nie sposób nie podjąć założenia, że PiS będzie
wykorzystywał emocje dokładnie tak samo jak przy poprzednich wyborach
wykorzystywał "dziadka Tuska".

A w tym samym czasie wiekszość mediów gra na uczuciach i dzieli spółeczeństwo pod
melodyjkę Platformy.

Zgoda. Platforma będzie bardzo chętnie dyskredytowac PiS za granie na
uczuciach - jednocześnie również grając na uczuciach, tylko, że
innych. Naprawdę nie sądzę, że cokolwiek w tej kampanii może mnie
zaskoczyć i nie sądzę, że ta kampania będzie inna od pozostałych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 13:13:47
Autor: Andrzej Adam Filip
Po trupach do celu, po trupach do celu... [Celu PO czy PiS?]
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> pisze:
[...]

Gdyby po takiej "tragedii z bratem" JK robił kampanię nie grającą
*wcale* na ludzkich emocjach to byłby pokazowym politycznym idiotą.
Wiec jak sam nie chcesz wyjść na matoła to moĹźe byś uĹźywał np. zwrotu  "będzie *przesadnie* grała (znowu) na ludzkich emocjach"?

Gdyby wszyscy byli bogaci, nikt nie chciałby wiosłować.
  -- Przysłowie norweskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-29 04:24:19
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 13:13, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> pisze:

> [...]

Gdyby po takiej "tragedii z bratem" JK robił kampanię nie grającą
*wcale* na ludzkich emocjach to byłby pokazowym politycznym idiotą.

A jasne. Dlatego taki fakt mnie nie dziwi, mimo, że zniesmacza.

Wiec jak sam nie chcesz wyjść na matoła to może byś używał np.
zwrotu  "będzie *przesadnie* grała (znowu) na ludzkich emocjach"?

Jeśli chcesz to sam go używaj. Ja wypowiadam się za siebie i nikogo
innego.
I oczywiście masz prawo mnie uważać za matoła skoro taką masz wolę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:33:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
Powiedz, że przez chwilę spodziewałeś się po nim czegoś innego?
Na przykład samodzielności politycznej... :-)

   Wlasnie!  Ostatnim zarzutem, jaki mozna byloby postawic
   Bronislawowi Komorowskiemu, bylby zarzut politycznej
   samodzielnosci.  On naprawde jest mierny.

   AR

Data: 2010-04-29 18:00:19
Autor: cirrus
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:b140c$4bd9526e$54702a04$17185news.chello.at...
[...]

A Lech Kaczyński był bardziej samodzielny? Komorowski nie podlega bratu.

--
stevep

Data: 2010-04-29 19:21:07
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-29 11:33, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
  Wlasnie!  Ostatnim zarzutem, jaki mozna byloby postawic
    Bronislawowi Komorowskiemu, bylby zarzut politycznej
    samodzielnosci.  On naprawde jest mierny.

juz jest miernym Prezydentem? A jak dzis pamietam kiedy PIS krzyzowal roczne podsumowania prezydentury LK (glownie krytyczna( stwierdzeniem ze to skandal bo to DOPIERO rok. A komorowski po 19 dniach ma juz oddawac pierwsze z 3 mln mieszkan?

--
the_foe

Data: 2010-04-29 13:48:03
Autor: Antenka
[...]

"Widmo"
=====

Wczoraj nocna zmiana, dzisiaj ranna będzie,
PO trupach, PO trupach to dopiero sztuka!
POsprzątamy wszystkie IPNu akta,
To dopiero będzie dla SBków gratka!

POłożymy łapę na banku i sejmie,
Wyrwiem narodowi  z gęby bankowe rezerwy!
Jak jest taki głupi niech zdycha dziś w nędzy,
I wara od naszych pełowskich pieniędzy!

Antenka

Data: 2010-04-29 13:58:32
Autor: WW
W dniu 2010-04-29 10:53, raff pisze:
[...]

Dlatego PiS rozdaje ulotki wyborcze ze zdjęciem b. prezydenta ?

Pozdrawiam
WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-04-29 19:16:58
Autor: the_foe
[...]

najlepsze jest to, ze spece z PISU twierdza ze ustawa JEST niekonstytucyjna bo w kolegium moga zasiadac juz tylko fachowcy a nie kazdy, a przeciez kazdy ma prawo do rownych szans w dostepie do publicznych stanowisk.

--
the_foe

Po trupach do celu, po trupach do celu...