Po trupach do celu, po trupach do celu...

Data: 2010-04-29 11:25:43
Autor: raff
Po trupach do celu, po trupach do celu...
Nie, nie o piosence Figurskiego i Wojewodzkiego.

Platforma ma swoja ustawe.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-podpisal-nowelizacje-ustawy-o-IPN,wid,12219293,wiadomosc.html Po trupach do celu, po trupach do celu...

Powiedz, że przez chwilę spodziewałeś się po nim czegoś innego?
Na przykład samodzielności politycznej... :-)

Zobaczysz, jaka bedzie cisza w mediach.

Wszystko jest OK.

R.

Data: 2010-04-29 02:40:08
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:38, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "raff" <patagonia3...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:hrbjaq$71g$3news.onet.pl...

> Zobaczysz, jaka bedzie cisza w mediach.

> Wszystko jest OK.

Nie wszystko, "dziennikarzom" nie podoba się "brutalna" kampania  Jarosława.
A to, że Jaroslaw nawet jej jeszcze nie zaczął nie jest w stanie im
przeszkodzić!

Jarosław może i nie zaczął, grunt, że PiS już pracuje na pełnych
obrotach.

> "Po trupach do celu, po trupach do celu..."

Dokładnie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:41:28
Autor: raff
Leszczur pisze:
> [...]

Jarosław może i nie zaczął, grunt, że PiS już pracuje na pełnych
obrotach.

 > "Po trupach do celu, po trupach do celu..."

To co, Leszczur, teraz zmieniamy konstytucje ?

Mamy pelnie wladzy ?

Data: 2010-04-29 02:50:59
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:41, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Jarosław może i nie zaczął, grunt, że PiS już pracuje na pełnych
> obrotach.

>  > "Po trupach do celu, po trupach do celu..."

To co, Leszczur, teraz zmieniamy konstytucje ?

Pewnie PO tak samo jak PiS chętnie dokonaliby takich zmian. Ale wiesz
- do tego nie wystarczy zwykła większość parlamentarna.

Mamy pelnie wladzy ?

Macie?

Po trupach do celu, po trupach do celu...

Zatem jeszcze nie macie. OK.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:52:43
Autor: raff
Leszczur pisze:

> [...]

Pewnie PO tak samo jak PiS chętnie dokonaliby takich zmian. Ale wiesz
- do tego nie wystarczy zwykła większość parlamentarna.

Nie chce mi sie bawic w takie gierki slowne. Idz sobie, Leszczur, tramwaj ci ucieka.

R.

Data: 2010-04-29 02:57:43
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:52, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
> [...]
> - do tego nie wystarczy zwykła większość parlamentarna.

Nie chce mi sie bawic w takie gierki slowne. Idz sobie, Leszczur,

To nie zadne gierki tylko fakty. Platformiaki nie mają wystarczającej
siły do zmiany konstytucji, więc nie ma co siać paniki, że 2 miesiące
Komorowskiego (bo tyle wiemy na pewno) wywróci ten kraj do góry
nogami.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:58:54
Autor: raff
Leszczur pisze:
[...]

Juz wywraca.

A Komorowski zachowuje sie jak prezydent. Prezydent, na ktorego nie glosowalem.

R.

Data: 2010-04-29 03:51:59
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:58, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> siły do zmiany konstytucji, więc nie ma co siać paniki, że 2 miesiące
> Komorowskiego (bo tyle wiemy na pewno) wywróci ten kraj do góry

Juz wywraca.

A którym miejscu?

A Komorowski zachowuje sie jak prezydent. Prezydent, na ktorego nie
glosowalem.

No i? Komorowski jest p.o. Prezydentem. To jak ma się zachowywać?
Prezydent na którego głosowałeś miał dość ograniczoną możliwość
sprawowania władzy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 17:58:43
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbl91$dt2$3news.onet.pl...
Leszczur pisze:
[...]

I nie głosuj w tych wyborach, a on bez twojego parszywego głosu i tak zostanie wybrany.

--
stevep

Data: 2010-04-29 18:34:32
Autor: raff
Leszczur pisze:
[...]

Stefek, ty KRETYNIE ! ;)

Nie zrobie ci tej przyjemnosci.

R.

Data: 2010-04-29 17:57:09
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbk8a$c08$1news.onet.pl...
Leszczur pisze:
> [...]
To co, Leszczur, teraz zmieniamy konstytucje ?
Mamy pelnie wladzy ?
Po trupach do celu, po trupach do celu...

Zmieniamy kretynie
Po dupie do celu.

--
stevep

Data: 2010-04-29 11:45:25
Autor: Piotr
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości
On 29 Kwi, 11:38, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Jarosław może i nie zaczął, grunt, że PiS już pracuje na pełnych
obrotach.

Tak? A gdzie?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-04-29 02:52:39
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:45, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:e28db7fa-a8ee-4375-836c-f91b0a603238h9g2000yqm.googlegroups.com...
On 29 Kwi, 11:38, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Jarosław może i nie zaczął, grunt, że PiS już pracuje na pełnych
obrotach.

Tak? A gdzie?

PiS pracuje wszędzie! To nie wiesz?
A wystąpienie samego Jarka gdy próbował argumentowac swoją decyzję -
czym było jak nie początkiem kampanii która będzie grała (znowu) na
ludzkich emocjach?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 11:59:10
Autor: Piotr
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:8b7db063-a31b-43cc-b60c-c4c43700c2f0i9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

A konkretnie?
Bo jak narazie z konkretów, to dałeś;
"będzie grała (znowu)".
Piotr

Data: 2010-04-29 03:53:33
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 11:59, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
A konkretnie? Bo jak narazie z konkretów, to dałeś;
"będzie grała (znowu)".

A widziałeś chociażby jego wystąpienie? A widziałeś zbieranie podpisów
w (bodaj) Gdańsku?
Uważasz, że to nie jest granie na uczuciach?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 13:01:59
Autor: Piotr
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:11be6b58-8a7c-4657-89f3-e40887f53a47k19g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Hm, "dużo" tego znalazłeś... :-)
W przypadku wystąpienia Jarosława, to właściwym (tj. pozbawionym manipulanckich nutek) określeniem byłoby - przeżywanie uczuć, bowiem Jarosław nie grał.
To po pierwsze primo...
A po drugie primo, we wszystkich mediach huczy od tego jak to PiS   "b  ę  d z  i  e"    grał na śmierci i dzielił społeczenstwo... A w tym samym czasie wiekszość mediów gra na uczuciach i dzieli spółeczeństwo pod melodyjkę Platformy.
Piotr

Data: 2010-04-29 04:17:59
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 13:01, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:11be6b58-8a7c-4657-89f3-e40887f53a47k19g2000yqm.googlegroups.com...
On 29 Kwi, 11:59, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:> A konkretnie? Bo jak narazie z konkretów, to dałeś;
> [...]

w (bodaj) Gdańsku?
Uważasz, że to nie jest granie na uczuciach?

Spoko. Specjalnie nie szukałem, bo nie w ilości rzecz, a w jakości ;-P

W przypadku wystąpienia Jarosława, to właściwym (tj. pozbawionym
manipulanckich nutek) określeniem byłoby - przeżywanie uczuć, bowiem
Jarosław nie grał.

Moim zupełnie prywatnym zdaniem było powszechnie wiadomym, że z czysto
ludzkiego punktu widzenia Jarek przeżywa tragedię. Dlatego jego
wystąpienie brzmiało dla mnie jak granie na uczuciach słuchaczy.
Zwłaszcza tych niezdecydowanych.

To po pierwsze primo...
A po drugie primo, we wszystkich mediach huczy od tego jak to PiS   "b  ę  d
z  i  e"    grał na śmierci i dzielił społeczenstwo...

IMO już grał. A czym innym jest rozdawanie zdjęć Prezydenta z małżonką
za złożenie podpisu na liście? Rozumiem, że to mogła być głupia i
lokalna inicjatywa, ale nie sposób nie podjąć założenia, że PiS będzie
wykorzystywał emocje dokładnie tak samo jak przy poprzednich wyborach
wykorzystywał "dziadka Tuska".

A w tym samym czasie wiekszość mediów gra na uczuciach i dzieli spółeczeństwo pod
melodyjkę Platformy.

Zgoda. Platforma będzie bardzo chętnie dyskredytowac PiS za granie na
uczuciach - jednocześnie również grając na uczuciach, tylko, że
innych. Naprawdę nie sądzę, że cokolwiek w tej kampanii może mnie
zaskoczyć i nie sądzę, że ta kampania będzie inna od pozostałych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 13:13:47
Autor: Andrzej Adam Filip
Po trupach do celu, po trupach do celu... [Celu PO czy PiS?]
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> pisze:
[...]

Gdyby po takiej "tragedii z bratem" JK robił kampanię nie grającą
*wcale* na ludzkich emocjach to byłby pokazowym politycznym idiotą.
Wiec jak sam nie chcesz wyjść na matoła to moĹźe byś uĹźywał np. zwrotu  "będzie *przesadnie* grała (znowu) na ludzkich emocjach"?

Gdyby wszyscy byli bogaci, nikt nie chciałby wiosłować.
  -- Przysłowie norweskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-29 04:24:19
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 13:13, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> pisze:

> [...]

Gdyby po takiej "tragedii z bratem" JK robił kampanię nie grającą
*wcale* na ludzkich emocjach to byłby pokazowym politycznym idiotą.

A jasne. Dlatego taki fakt mnie nie dziwi, mimo, że zniesmacza.

Wiec jak sam nie chcesz wyjść na matoła to może byś używał np.
zwrotu  "będzie *przesadnie* grała (znowu) na ludzkich emocjach"?

Jeśli chcesz to sam go używaj. Ja wypowiadam się za siebie i nikogo
innego.
I oczywiście masz prawo mnie uważać za matoła skoro taką masz wolę.