Po trzykroć bełkot.

Data: 2016-05-12 03:51:48
Autor: stevep
Po trzykroć bełkot.
# Politycy Platformy Obywatelskiej oceniają audyt zaprezentowany przez PiS
- Żałosny PiS-owski odwet, powtarzają ciągle te same kłamstwa - stwierdził  Stefan Niesiołowski na temat audytu rządów PO-PSL, który zaprezentowano w  Sejmie. Natomiast Sławomir Nitras uważa, że "to była debata na poziomie  ulicy". - Nic nie zostało wywiedzione. Argumenty, które się pojawiły, są  łatwe do obalenia - uważa Cezary Grabarczyk. Natomiast Michał Kamiński  powiedział, że PiS dostrzegło, że ludzie nie są zadowoleni z ich rządów,  więc stosują agresję wobec opozycji. #
Ze strony:
http://skroc.pl/e4489

--
stevep

Data: 2016-05-12 01:55:56
Autor: Zenek Kapelinder
Po trzykroć bełkot.
Jeszcze nie slyszalem zeby przegrani mogli byc opiniotworczy. Niech sie ciesza ostatnimi dniami wolnosci.

Data: 2016-05-13 02:38:33
Autor: stevep
Po trzykroć bełkot.
W dniu .05.2016 o 10:55 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Jeszcze nie slyszalem zeby przegrani mogli byc opiniotworczy. Niech sie  ciesza ostatnimi dniami wolnosci.
Tylko ich wolność zagrożona, czy coś jeszcze?

--
stevep

Data: 2016-05-12 17:50:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Po trzykroć bełkot.
W dniu piątek, 13 maja 2016 02:38:41 UTC+2 użytkownik stevep napisał:
> [...]

Tylko ich wolność zagrożona, czy coś jeszcze?

Nie tylko ich i tu jest cały pies pogrzebany.
Nie, żeby poprzedni system "agent na agencie" mi się podobał..
Tylko, że w miejsce WSI-oków - paskudnych do szpiku kości, ale przewidywalnych,
gdyż działających jak w zegarku według prawa przyczyny i skutku "ludzkich
robotów" - wchodzą rozgrzane głowy kierujące się emocjami (religijnymi, plemiennymi i innymi) zamiast zimną polityczną kalkulacją.
A romantyczne sposoby prowadzenia polityki nie dość, że grożą Rwandą albo
Irakiem, to jeszcze nie gwarantują bezpieczeństwa tym, którzy je uprawiają.
Co mi z tego, że chcą dobrze, jak a nuż a widelec popełnią jakieś szkodliwe
posunięcie, działając na oślep?

Data: 2016-05-13 02:39:33
Autor: stevep
Po trzykroć bełkot.
W dniu .05.2016 o 10:55 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Jeszcze nie slyszalem zeby przegrani mogli byc opiniotworczy. Niech sie  ciesza ostatnimi dniami wolnosci.
Powtarzasz wyuczoną lekcje z przekazu dnia.

--
stevep

Po trzykroć bełkot.