Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...

Data: 2009-07-25 07:35:01
Autor: konserwator
Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...
I nic nie bedzie*

p.Kononowicz...

Data: 2009-07-24 23:47:07
Autor: Antenka
Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...
On 25 Lip, 07:35, "konserwator" <djmac§don¨Èa...@algonet.se> wrote:
I nic nie bedzie*

p.Kononowicz...

"Bo ja będę tak bardzo, bardzo, bardzo chciał zlikwidować papierosy w
Polsce, jak mnie wybierzecie prezydentem, to nie będzie niczego...:D
Panie Kononowicz jak mi pan zagwarantuje, że nie będzie parchactwa i
żydokomuny, to oddam na pana swój głos! :DD

Antenka

Data: 2009-07-25 12:14:49
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:84246702-fa09-41bb-bcfe-e554b9a1fb33c1g2000yqi.googlegroups.com...
On 25 Lip, 07:35, "konserwator" <djmac§don¨Ea...@algonet.se> wrote:
[...]

No widzicie druty i rympały, znaleźliście swojego idola. Gratujacje, he, he, he!

Przemek
--

"Z wszystkich siedmiu grzechów głównych najłatwiej można wybaczyć lenistwo i obżarstwo, a najwięcej szkód i nieszczęść, zbrodni i wojen, jak sobie wyobrażam, powoduje zawiść."

Pisząc te słowa, prof. Leszek Kołakowski zapewne myślał o Jarosławie Kaczyńskim.

Data: 2009-07-25 03:18:15
Autor: Antenka
Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...
On 25 Lip, 12:14, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:84246702-fa09-41bb-bcfe-e554b9a1fb33c1g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

wyobrażam, powoduje zawiść."

Pisząc te słowa, prof. Leszek Kołakowski zapewne myślał o Jarosławie

Spadaj głębie kapuściany! Bo z ciebie bigos zrobię! :-E

Antenka

Data: 2009-07-25 12:21:14
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Spadaj głębie kapuściany! Bo z ciebie bigos zrobię! :-E

Pomyśl wagina o jakimś partnerze, to ci spadnie poziom agresji.

Przemek

Data: 2009-07-25 03:46:04
Autor: Antenka
Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...
Nie muszę myśleć.. ty pryszczata, GóWniana, niewyżyta
szczekaczko...Sperma ci się uszami wylewa...chlup! :D

Antenka

Data: 2009-07-25 12:53:51
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie muszę myśleć.. ty pryszczata, GóWniana, niewyżyta
szczekaczko...Sperma ci się uszami wylewa...chlup! :D

A nie mówiłem, moherowy drucie, że ci się wszystko z dupą kojarzy, he, he, he!

Przemek

Data: 2009-07-25 05:14:21
Autor: Antenka
Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...
Tobie, tobie niewyżyty...Albo z dupą albo z kupą . W kupie tkwisz po
same uszy...Z tym drugim pewnie gorzej, bo która laska chciałaby się
nurzać w sraczce...którą produkujesz hehe :D. Znajdź se jakąś maciorę
- ta chętnie się z tobą wynurza twoich odchodach - hehe

Antenka

Data: 2009-07-25 15:09:53
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...

Użytkownik/drut "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

.. Znajdź se jakąś maciorę
- ta chętnie się z tobą wynurza twoich odchodach - hehe

Tak jak ty to robisz ze swoim knurem?

Przemek

Data: 2009-07-25 07:07:24
Autor: Antenka
Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...
Spadaj śmieciu! Nie będziesz wtykał swojego świńskiego ryja do mojej
alkowy. Chcesz chyba zarobić dwa dinksy pod ślepia od mojego
Ukochanego.

Antenka

Data: 2009-07-25 16:45:30
Autor: naprany jak kruk!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(-a):

Chcesz chyba zarobić dwa dinksy pod ślepia od mojego
Ukochanego.

pewnie jest taki odwazny jak ochroniarze spod kdt hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-25 16:51:24
Autor: raff
naprany jak kruk! pisze:
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(-a):

Chcesz chyba zarobić dwa dinksy pod ślepia od mojego
Ukochanego.

pewnie jest taki odwazny jak ochroniarze spod kdt hehehe

a dostales wpierdul ? Byles tam ?

R.

Data: 2009-07-25 21:52:06
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Pierwsza wsadziłaś stara ruro, swój chamski ryj do mojej alkowy, a ze strachu przed twoim ukochanym nasrałem do Waszego Nocnika.

Przemek

Data: 2009-07-27 12:01:30
Autor: Aron
Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...
Po Gradzie ? a co powiesz o glempistach ? .
Jak ci dotad nie wykonczyli finansowo Polski  to znaczy , ze juz nic  nie jest w stanie jej zaszkodzic !..........nawet antenkowo - moherowe glaby !.

Blumbergermajer

Data: 2009-07-27 16:48:18
Autor: konserwator

Użytkownik "Aron" <kuba@castro.kuba> napisał w wiadomości news:h4jttv$9p2$1news.onet.pl...
[...]

glempisci zarzadzaja budzetem? o czyms nie wiem?

Data: 2009-07-27 20:18:15
Autor: raff
konserwator pisze:
[...]

Z Cycem tak dyskutujesz ?

R.

Data: 2009-07-28 11:36:26
Autor: Aron

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h4kr18$nt6$2news.onet.pl...
konserwator pisze:
[...]

Sraly muchy bedzie wiosna !
Jakas fobia widze opanowala tutejsze towarzystwo !.

Blumbedrger

Data: 2009-07-25 21:52:13
Autor: konserwator

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h4elus$f9k$1news.onet.pl...
[...]

Donald tusk nie jest moim idolem. Z reszta zaden czlowiek nie jest...

Nawet Michnik - jak twoj idol - nie jest....

Po tym Gradzie to nic w Polsce nie zostanie...