Po-weekendowe ciekawostki

Data: 2009-03-02 03:07:54
Autor: sooobi
Po-weekendowe ciekawostki
3. Czy tylko TMac był ciężarem dla swojej drużyny? Mam wrażenie, że
Blazers grają teraz jakby lżej, lepiej, skuteczniej.

Po czym wnosisz, bo laniu jakie Blazers dostali od Spurs, czy Rockets?
*

5. Spurs są w fazie usypiania przeciwników lub ogrywania składu. Tylko,
żeby nie przesadzili. Ja ich nie skreślam póki co.

A dla mnie nie sa w stanie usypiania ale tłamszenia swoich rywali*

* jesli pisales tylko o meczach weekendowych to ok, blazers ograli
slabe wilczki i spurs a spurs 2 razy polegli, ale jakbys sie cofnal
jeszcze o 4 dni w tym to wyglada to zupelnie inaczej.

pzdr

Data: 2009-03-02 12:45:27
Autor: Hubertus Blues
Po-weekendowe ciekawostki
sooobi@gmail.com pisze:
[...]

Im mniejsza próbka tym ciekawsze wnioski! Nie wiedzialeś ;P

A na poważnie - wypowiedź trenera o kontuzji Odena jakoś mi dała dużo do myślenia. I stąd też skojarzenie z Tmac-iem i Rockets. Trochę naciągane, przyznaję. Ale czy zupełnie bezpodstawne?

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-03-02 03:50:44
Autor: sooobi
Po-weekendowe ciekawostki
On 2 Mar, 12:45, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> [...]

Im mniejsza próbka tym ciekawsze wnioski! Nie wiedzialeś ;P

A na poważnie - wypowiedź trenera o kontuzji Odena jakoś mi dała dużo do

Moge prosic o linka?

pzdr

Data: 2009-03-02 13:01:14
Autor: Hubertus Blues
Po-weekendowe ciekawostki
soo...@gmail.com pisze:

[...]

Na pewno sam sobie umiesz znaleźć. Na pewno wiesz o co mi chodzi.
To o co pytasz?

PS:
http://blog.oregonlive.com/behindblazersbeat/2009/02/mcmillan_among_those_perplexed.html
http://sports.yahoo.com/nba/news;_ylt=Aio80xc.4upUZB.GmVOCmCSKPaB4?slug=txblazersoden&prov=st&type=lgns

Data: 2009-03-02 04:27:20
Autor: sooobi
Po-weekendowe ciekawostki
On 2 Mar, 13:01, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> Moge prosic o linka?

Na pewno sam sobie umiesz znaleźć. Na pewno wiesz o co mi chodzi.
To o co pytasz?

Ale czasem jest taki zapie*** w pracy ze nie mam czasu szukac, a jesli
moze ktos podac mi gotowego linka to czmeu z tego nieskorzystac;)

PS:http://blog.oregonlive.com/behindblazersbeat/2009/02/mcmillan_among_t....http://sports.yahoo.com/nba/news;_ylt=Aio80xc.4upUZB.GmVOCmCSKPaB4?sl....

dzieki.

pzdr

Data: 2009-03-02 13:45:26
Autor: Szczepan Radzki
Po-weekendowe ciekawostki
soo...@gmail.com pisze:

[...]

Nie wiem co mowili w PTB, ale Battier po kontuzji T-Maca powiedzial jasno, ze teraz kazdy wie co do niego nalezy i beda wiedzieli jak grac bez mysli w glowie - a moze ktos wroci i nam pomoze.

Szczepan Radzki

Po-weekendowe ciekawostki