Po-weekendowe ciekawostki

Data: 2009-03-02 20:10:38
Autor: wiLQ
Po-weekendowe ciekawostki
Hubertus Blues napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

2. Wiem, ze się powtarzam, ale jak to się stało do cholery, że najlepszy PG w lidze nie zagrał w ASG?

Przeciez Chris Paul gral w ASG ;-)
A jesli chodzilo Ci o Derona to byl kontuzjowany za dlugo i tyle.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-02 13:33:56
Autor: L'e-szczur
Po-weekendowe ciekawostki
On 2 Mar, 20:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> PG w lidze nie zagrał w ASG?

Przeciez Chris Paul gral w ASG ;-)
A jesli chodzilo Ci o Derona to byl kontuzjowany za dlugo i tyle.

Mysle, ze chodzi o to, ze Deron ogral Paula 10-2 w starciach
bezposrednich ;-)

Pozdo

L'e-szczur

Data: 2009-03-02 22:41:05
Autor: lorak
Po-weekendowe ciekawostki
L'e-szczur pisze:
Mysle, ze chodzi o to, ze Deron ogral Paula 10-2 w starciach
bezposrednich ;-)

a od kiedy to oni tam za oceanem zaczeli rozgrywac te mecze 1on1? :>

Data: 2009-03-02 22:57:48
Autor: L'e-szczur
Po-weekendowe ciekawostki
On 2 Mar, 22:41, lorak <jea...@gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Mysle, ze chodzi o to, ze Deron ogral Paula 10-2 w starciach
> bezposrednich ;-)

a od kiedy to oni tam za oceanem zaczeli rozgrywac te mecze 1on1? :>

Od zawsze! 1on1 plus 8 chlopcow do podawania pilek!

Pozdro

L'e-szczur

Po-weekendowe ciekawostki