Po wizycie u mechanika "ściąga" na jedną s tronę

Data: 2010-04-11 22:34:51
Autor: Plumpi
Po wizycie u mechanika "ściąga" na jedną s tronę
Użytkownik "Jacek" <jackrzyzak@wyborcza.pl> napisał w wiadomości news:hprv70$fre$1inews.gazeta.pl...

Witam
Takie pytanie zanim pojadę znów do mechaników:
Zostawiłem autko (Scenic 99) na remont zawieszenia + wymiana kół. Wymienione zostały drążki kierownicze, jakieś gumy na wahaczach, sworzeń wahacza, 2 poduszki pod silnikiem. Zrobiona została geometria, oraz wymienione opony. Po odebraniu samochodu auto ściąga w lewa strone, dodatkowo strasznie trzęsie całą "budą" powyżej 60km/h.
Co mogli spieprzyć? Przed odstawieniem do warsztatu słychać było stuki w zawieszeniu na dziurach ale autko trzymało kierunek jazdy, nie ściągało i nie telepało przy wyższych prędkościach.
Wybieram sie do nich jutro i się zastanawiam o co się pytać.

Jedź ponownie do warsztatu, gdzie ustawiali geometrię i każ im poprawić.
Zakładam oczywiście, że geometria była ustawiana na przyrządach w warsztacie diagnostycznym, mgdzie najpierw wszystko powinno być sprawdzone.
Miałem kiedyś identyczną sutuację. Gość, który ustawiał geometrię po prostu zrobił to źle. Poprawiał 4 razy. W końcu złożyłem w biurze zażalenie na usługę i skierowano mnie do innego diagnosty. Dopiero ten ustawił tak jak trzeba i po jego robocie auto zaczęło jeździć "jak po szynach".

Po wizycie u mechanika "ściąga" na jedną s tronę