Po wskazowki do Moskwy

Data: 2010-06-28 19:45:17
Autor: 'heÂŽsk'
Po wskazowki do Moskwy
czyzby prezes PiS zamierzal sprawy Polski rowniez rozwiazywac
w Moskwie ? O dawna twierdzilem, ze to I sekretarz KC PZPR.

 --

 HeSk

Data: 2010-06-28 20:31:35
Autor: abc
Po wskazowki do Moskwy
czyzby prezes PiS zamierzal sprawy Polski rowniez rozwiazywac
w Moskwie ?

Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Włączenie Polski do NATO i wiele innych
podobnych spraw dotyczących Polski i innych państw wschodnioeuropejskich USA
rozwiązywały w Moskwie i nikt ani nie robił z tego sensacji ani się na to
nie oburzał.

Data: 2010-06-28 23:01:50
Autor: awe
Po wskazowki do Moskwy

Użytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:iknh26h4beoqueccpqgthdjl0c1q1r9ovj4ax.com...
czyzby prezes PiS zamierzal sprawy Polski rowniez rozwiazywac
w Moskwie ? O dawna twierdzilem, ze to I sekretarz KC PZPR.

-- HeSk
-- -- -- -- -- -- --
ja mysle ze powinien zupelnie sie nie krepowac i jako prezydent Polski wystosowac note dyplomatyczna aby Ruskie zwinely swoja agenture w pizdu - nie wiem ilu z PO zostaloby w Polsce ale sadze ze pewnie nie wielu z samej tylko wierchuszki
awe

Data: 2010-06-29 08:50:44
Autor: Bombelek
Po wskazowki do Moskwy

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0b2fn$12e$1news.onet.pl...

[...]

Komu odpowiadasz? Przecież hesk pisał, że ma was wszystkich w kf! Sam ze sobą dyskutujesz? PSYCHOPATA!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 20:52:07
Autor: awe
Po wskazowki do Moskwy

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2997bb$0$19172$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
A co cie to czubie obchodzi. Hesk czyta wszystko
awe

Data: 2010-06-29 21:08:50
Autor: raff
Po wskazowki do Moskwy
--

HeSk
[...]

Bo Heniu probowal wiele razy, ale mu sie dotad nie udalo. Szuka dalej w insztrukcji gdzie jest "KaeF".

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg