Po wyborach Platforma Obywatelska ma zostać rozwi ązana

Data: 2019-09-24 13:49:14
Autor: Lord Donald
Po wyborach Platforma Obywatelska ma zostać rozwi ązana
Po wyborach Platforma Obywatelska ma zostać rozwiązana

To jest już koniec. Jak informuje tygodnik ,,Wprost", po spodziewanej klęsce w wyborach parlamentarnych działacze Platformy Obywatelskiej planują rozwiązanie partii.

,,Jeśli w wyborach między nami a PiS będzie różnica 15 pkt proc., to trzeba pomyśleć o zakończeniu projektu Platforma" - mówi we ,,Wprost" jeden z polityków PO. ,,Wtedy powinniśmy zbudować coś nowego wokół naszego kandydata na prezydenta" - twierdzi polityk, przedstawiany we ,,Wprost" jako "zagorzały tuskowiec".

Jeśli tak, to powoli sztandar można już szykować do wyprowadzenia, bo minimum 15-procentowa klęska PO w październikowych wyborach jest przewidywana niemal we wszystkich sondażach.

https://centrummedialne.pl/wydarzenia/po-wyborach-platforma-obywatelska-ma-zostac-rozwiazana?fbclid=IwAR0XMWEcxh447xFwHRYjISZR0NIaai6d_hcTQ12gjff9ZliLaAfb0bGI3o4

Data: 2019-09-24 10:00:44
Autor: Jacek Bialy
Po wyborach Platforma Obywatelska ma zostać rozwiązana
Gdy Pani Matka żyła, był na świecie ład i porządek. Każdy wiedział co ma robić, jak mówić, a nawet jak się ubierać stosownie do głoszonych haseł. Pani Matka potrafiła nie tylko wyszywać polityczne sztandary, bo nawet dobierać do nich odpowiednie krawaty! Jedna partia się zużywała, Pani Matka rodziła nową, jeszcze lepszą!
Nowo narodzonemu dziecięciu kłaniały się wszystkie opiniotwórcze przekaziory (Pani Matka jak żyła, to potrafiła je regulować). Wielki biznes udzielał mu kredytu zaufania, a celebryci zaczynali tańczyć wokół jego kołyski. Jednak to se nevrati - odkąd brakuje Pani Matki, rodzą się pokraczne bachory.

JB

Data: 2019-09-25 00:13:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 24 września 2019 19:00:45 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

E... to chyba nie tylko polski proces, bo w innych krajach po obu stronach
żelaznej kurtyny można zaobserwować to samo. Służby post-zimnowojenne
krajów Europy Zachodniej czy Stanów równie mocno sponsorowały ruchy i ideologię
liberalną oraz lewicową jak te komunistyczne. Teraz przestało im zależeć,
bo nie mają straszaka w postaci CCCP.

Data: 2019-09-25 04:12:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie wiem po co amerykańskie służby miałyby kreować lewicowe organizacje w USA?  Nie możesz a priori wprowadzać symetrii pomiędzy służby specjalne wolnego kraju i kraju kolonialnego jakim był PRL. Zasadnicza różnica jest taka, że służby takie jak CIA lub FBI powołano po to, aby służyły ogółowi, czyli chroniły społeczeństwo przed zagrożeniami. Natomiast służby przywiezione do okupowanego kraju mają za zadanie pilnowanie jego mieszkańców, jego wewnętrznych struktur (nawet aparatu policyjnego lub partyjnego), żeby nie sprawiali problemu okupantowi lub korporacji jaką po sobie pozostawił. Stąd kreowanie i wymieniane przywódców w momentach krytycznych, tworzenie politycznych frakcji, a po roku 89 formalnych już partii politycznych.
Wiadomo, że służby sowieckie zajmowały się tym również w krajach III świata (Bliski Wschód), być może sporo im się udało w Europie Zachodniej,  lecz do takich działań potrzeba jakiegoś powołania, a przede wszystkim wielu lat doświadczenia. No i rozbudowanego zaplecza naukowego, które nie budziłoby uzasadnionych podejrzeń, co do jego rzeczywistego celu. Kraj totalitarny taki jak Związek Radziecki miał ku temu wszelkie możliwości - USA niestety nie. Dlatego doszukiwanie się tutaj jakichś symetrycznych procesów uważam za bezcelowe.

JB

Data: 2019-09-25 13:48:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 25 września 2019 13:12:10 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie wiem po co amerykańskie służby miałyby kreować lewicowe organizacje w USA?

To proste. Coby konkurowały o członkostwo i elektorat z lewicowymi
organizacjami tworzonymi przez służby CCCP.

Data: 2019-09-25 22:08:32
Autor: andal

napisał:
> [...]

To proste. Coby konkurowały o członkostwo i elektorat z lewicowymi
organizacjami tworzonymi przez służby CCCP.

masz na mysli Sandersa?

Data: 2019-09-26 01:49:35
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- --

Mają tam swoich ludzi i to im wystarczy, żeby kontrolować wrogą agenturę.  Gdyby chcieli kontrolować własne społeczeństwo, to wtedy musieliby tworzyć fasadowe partie polityczne i wpuszczać ludzi w kanał.

JB

Data: 2019-09-24 12:17:25
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu wtorek, 24 września 2019 13:49:16 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Po wyborach Platforma Obywatelska ma zostać rozwiązana

Niesiołoski lepszy niż Jackoski. Bingo!
Już Biedroń (tfu tfu) lepszy niż peło.

udające, że nie jest partią polityczną i celowo unikające zabierania głosu we wszystkich ważnych kwestiach społecznych, ekonomicznych i politycznych - lecz za to dające popisy hipokryzji i cynizmu, dość skutecznie żerujące na znanych fobiach, ignorancji i naiwnej wierze ludzi zniechęconych do polityki. Liderzy PO już zaczynają napotykać trudności z przekonaniem wyborców do szczerości intencji swych polityków - dobrze przecież znanych, i to nie zawsze z najlepszej strony. Teraz owi politycy nagle zapewniają, że stali się inni, uczciwsi, bardziej autentyczni i bardziej prawdomówni niż wszyscy pozostali.
https://pl.wikiquote.org/wiki/Stefan_Niesio%C5%82owski

Data: 2019-09-24 13:54:10
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 13:49 Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:

[...]

Kandydatem Bul-Komorowski, czy Donald TW Oscar?

--
Trefniś

Data: 2019-09-25 07:09:01
Autor: Runt
W dniu 2019-09-24 o 13:49, kremlowski kret Lord Donald pisze:
Po wyborach Platforma Obywatelska ma zostać rozwiązana

POwstanie jedyna słuszna partia chłopów i robotników: PZPR-pis.

--
Runt

Po wyborach Platforma Obywatelska ma zostać rozwi ązana