Po wybudzeniu z hibernaci nie działa stepping

Data: 2011-06-08 19:21:54
Autor: Agent
Po wybudzeniu z hibernaci nie działa stepping
Witam,
Mam dziwny problem. objawia się tym że po wyjściu z hibernacji procesor (Atom N455) cały czas pracuje z predkością 1022 MHz (tak jest ustawiona szyba FSB w biosie na default) i nie chce przyspieszyć do swojego max. czyli u mnie to jest 1703 MHz nawet jak uruchomię aplikację wymagającą szybszej pracy. Po ponownym uruchomieniu systemu od zera wszystko działa jak należy. Prędkość monitoruję programem CPU-Z a model netbooka to MSI U135DX. Dziękuję za odpowiedzi i rady.

Data: 2011-06-08 19:23:04
Autor: Agent
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isob3m$tuv$1@news.onet.pl...
[...]
Aha system to XP.

Data: 2011-06-08 20:02:36
Autor: qwerty

http://pl.msi.com/product/nb/Wind-U135DX.html#?div=BIOS

Data: 2011-06-09 15:00:35
Autor: Szyk
Po wybudzeniu z hibernaci nie działa stepping
Takie błędy to normalka. Ja miałem płytę która po wyjściu z hibernacji ustawiała domyślne wartości dla opóźnienia powtarzania klawisza i szybkości powtórzeń wciśniętego klawisza.

Po wybudzeniu z hibernaci nie działa stepping