Data: 2009-07-28 08:41:54 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty | |
WW pisze:
Może ktoś się z tym spotkał i wie co robić A bo zdjęciu głowica była splanowana? I jak tak, to może za bardzo? Czasami jeszcze podobno potrafi się blok pokrzywić (ale to już jakieś rzadkie przypadki) i też go trzeba wyrównać. Z możliwych przyczyn jeszcze zła uszczelka (za gruba, za cienka), źle skręcona głowica i nowa uszczelka od razu uszkodzona. Podstawowe (ale chyba niekoniecznie wszystko mówiące) badanie to pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach. |
|
Data: 2009-07-28 09:15:53 | |
Autor: kogutek | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
WW pisze:Co Ty opowiadasz. Ten silnik ma tylko 300 tysięcy przebiegu. To sztuka nówka lekko dotarta. Bez kozery powiem że dopiero po milionie mierzy się ciśnienie sprężania. A tak na poważnie, z takim przebiegiem on prosi o remont. A jak jeździł na paliwie ze stacji to cud że tyle wytrzymał. -- |
|
Data: 2009-07-28 09:34:31 | |
Autor: J.F. | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000664.4a6ea5a9newsgate.onet.pl... WW pisze:Co Ty opowiadasz. Ten silnik ma tylko 300 tysięcy przebiegu. To sztuka nówka Lub po wymianie uszczelki, jesli nie chce zapalac. Jesli kuzyn nie wie jak sprawdzic uszczelke i swiece .. nie dawaj mu wiecej aut do roboty. Lepiej zaplacic :-) J. |
|
Data: 2009-07-28 09:39:23 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty | |
kogutek pisze:
Podstawowe (ale chyba niekoniecznie wszystko mówiące) badanie to pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.Co Ty opowiadasz. Ten silnik ma tylko 300 tysięcy przebiegu. To sztuka nówka Owszem, jest spora szansa na to że 1.9 TDi po 300kkm jest w całkiem dobrym stanie i bynajmniej o nic nie prosi. > A jak > jeździł na paliwie ze stacji to cud że tyle wytrzymał. Wiadomo, że lepiej byłoby jakby jeździł na paliwie se spożywczego. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2009-07-28 10:20:50 | |
Autor: J_K_K | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:h4m764$2ov$1nemesis.news.neostrada.pl... A bo zdjęciu głowica była splanowana? I czy w stosownym zakładzie, czy też u kuzyna ;-) ? Pzdr JKK |
|
Data: 2009-07-28 23:31:25 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty | |
J_K_K pisze:
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:h4m764$2ov$1nemesis.news.neostrada.pl... Jeżeli kuzyn planował np. szlifierką kątową to mamy odpowiedź :) |
|
Data: 2009-07-29 10:23:38 | |
Autor: kogutek | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
J_K_K pisze:Czy to nie Ty miałeś przestawiony rozrząd? Trzeba byś ślepym idiotą żeby ustawić źle rozrząd. -- |
|