Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty

Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty

Data: 2009-07-29 10:04:13
Autor: gont
Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty
WW pisze:
Po wymianie uszczelki pod głowica - same kłopoty
Po 300 000 km wydmuchałem uszczelkę. Zatem oddałem samochód do warsztatu i teraz mam problemy.
Silnik nie zapala, trzeba go długo kręcić.
Wydaje mi się, że nie działa system świec żarowych.
Po zapaleniu klekoce jak stary traktor
Wzrosło spalanie i nie ma mocy.
Od 2 dni warsztat to przestawia "ząbek do przodu, a to dwa do tyłu", to "wyrobione krzywki w pompie" a to stare wtryski a ja mam wrażenie, że samochód coraz gorzej pracuje.
Może ktoś się z tym spotkał i wie co robić


To pewnie nie to, ale kto wie...

Miałem przypadek jeszcze ze skodą favorit, że debilki w warsztacie na szczęście już chyba nieistniejącym założyły mi uszczelkę odwrotnie ("do góry nogami").

Bardzo podobne objawy, ale nie było problemu z zapaleniem.


--
gonT
>>Trzeba się pilnować, bo inaczej ani się człowiek nie obejrzy, a już zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
(W. Wharton: Ptasiek)<<

Data: 2009-07-29 11:41:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty
On 2009-07-29, gont <gont@delete.plusnet.pl> wrote:
Silnik nie zapala, trzeba go długo kręcić.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Miałem przypadek jeszcze ze skodą favorit, że debilki w warsztacie na szczęście już chyba nieistniejącym założyły mi uszczelkę odwrotnie ("do góry nogami").

Bardzo podobne objawy, ale nie było problemu z zapaleniem.

No wręcz identyczne objawy...

Krzysiek Kiełczewski

Po wymianie uszczelki pod głowicą - s ame kłopoty

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona