Data: 2009-07-28 08:43:31 | |
Autor: PJ | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłop oty | |
/w B5 była jeszcze pompa zamiast pompo-wtryskiwaczy wiec może warto
sprawdzić początek kata wtrysku oczywiście VAG-COM-em wyjdzie od razu, mozna miec prawidlowo ustawiony rozrzad, p.k.w poza zakresem i kicha P. |
|
Data: 2009-07-28 21:19:33 | |
Autor: Karolek | |
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty | |
Użytkownik "PJ" <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:f5e20c57-5624-46c6-80ed-7b6ad8ee6822b14g2000yqd.googlegroups.com... /w B5 była jeszcze pompa zamiast pompo-wtryskiwaczy wiec może warto Troche przedobrzyles z tym poczatkiem kata wtrysku :> poczatek tloczenia, poczatek wtrysku, kat poczatku wtrysku...ale nie poczatek kata wtrysku ;> Ale ogolnie to zgadzam sie z taka diagnoza... przestawiona pompa wtryskowa, ewentualnie caly rozrzad. Karolek |
|