Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłop oty

Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłop oty

Data: 2009-07-28 08:43:31
Autor: PJ
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłop oty
/w B5 była jeszcze pompa zamiast pompo-wtryskiwaczy wiec może warto
sprawdzić początek kata wtrysku oczywiście VAG-COM-em wyjdzie od razu,
mozna miec prawidlowo ustawiony rozrzad, p.k.w poza zakresem i kicha

P.

Data: 2009-07-28 21:19:33
Autor: Karolek
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty

Użytkownik "PJ" <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:f5e20c57-5624-46c6-80ed-7b6ad8ee6822b14g2000yqd.googlegroups.com...
/w B5 była jeszcze pompa zamiast pompo-wtryskiwaczy wiec może warto
sprawdzić początek kata wtrysku oczywiście VAG-COM-em wyjdzie od razu,
mozna miec prawidlowo ustawiony rozrzad, p.k.w poza zakresem i kicha


Troche przedobrzyles z tym poczatkiem kata wtrysku :> poczatek tloczenia, poczatek wtrysku, kat poczatku wtrysku...ale nie poczatek kata wtrysku ;>
Ale ogolnie to zgadzam sie z taka diagnoza... przestawiona pompa wtryskowa, ewentualnie caly rozrzad.




Karolek

Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłop oty

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona