Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty

Data: 2009-07-29 17:31:39
Autor: Karolek
Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:h4m55m$eij$1atlantis.news.neostrada.pl...
Po wymianie uszczelki pod głowica - same kłopoty
Po 300 000 km wydmuchałem uszczelkę. Zatem oddałem samochód do warsztatu i teraz mam problemy.
Silnik nie zapala, trzeba go długo kręcić.
Wydaje mi się, że nie działa system świec żarowych.
Po zapaleniu klekoce jak stary traktor
Wzrosło spalanie i nie ma mocy.
Od 2 dni warsztat to przestawia "ząbek do przodu, a to dwa do tyłu", to "wyrobione krzywki w pompie" a to stare wtryski a ja mam wrażenie, że samochód coraz gorzej pracuje.
Może ktoś się z tym spotkał i wie co robić

Dla wyjaśnienia dodam, że warsztat prowadzi kuzyn a więc oszustwo wykluczam, to raczej brak umiejętności.

Poczekaj, a Ty tam masz pompe rotacyjna i wtryskiwacze czy pompowtryskiwacze?

Karolek

Po wymianie uszczelki pod głowicą - same kłopoty