Po wypadku...

Data: 2009-09-01 08:48:01
Autor: zbooy
Po wypadku...
Tak było w centralnym sektorze prasowym kwadrans po radomskiej
katastrofie:
http://panoramy.zbooy.pl/360/pan/radom-air-show-2009-press-1/p

zbooy

Data: 2009-09-01 19:04:39
Autor: Big Jack
Po wypadku...
W wiadomości
*zbooy* napisał(-a):

Tak było w centralnym sektorze prasowym kwadrans po radomskiej
katastrofie:
http://panoramy.zbooy.pl/360/pan/radom-air-show-2009-press-1/p

Zawsze mnie zastanawiała technika wykonywania takich zdjęć

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-09-01 11:26:20
Autor: Wilku
Po wypadku...
*zbooy* napisał(-a):

> [...]

         //////     GG: 660675
        ( o  o)     Wiadomość niesprawdzona przez ESET NOD32 Antivirus
    -- ooO-( )-Ooo-  ani żaden inny antywirus :P

to może ja powiem choć nie to forum o tej technice zdjęć;-)))

parę podstawowych zasad - balans bieli ustawiony na manual czyli
ręcznie ustawić, przysłona i czas naświetlania na manual czyli ręcznie
ustawić ( czyli wszystko tak ustawić aby później sam aparat nic nie
przestawiał;-)))))) i zrobić zdjęcia do o koła tak aby się pookrywały,
później photoshop łączenie obrazów albo inny program do składania
zdjęć w panoramę;-)))

Pozdrawiam serdecznie;-))))

Data: 2009-09-01 21:30:49
Autor: Wojciech Ścigała
Po wypadku...
Użytkownik Wilku napisał:

[...]
Zbooy'owe panoramy to trochę więcej - zauważ, że można patrzeć pionowo w dół i w górę. A zdjęcie reporterskie, ludzie się ruszali - na panoramce ładnie to ukryte. Tak samo jak statywu, nóg fotografa - ani nawet ich cienia. To już trzeba dobrze zaplanować.

--
Wojtuś.net

Data: 2009-09-02 02:56:13
Autor: RadioErewan
Po wypadku...
Użytkownik "Wilku" <fbor@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:005c2890-3099-464b-9274-db2c165b2113@q35g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Jak bym czytał instrukcję startu samolotem. Dodać gazu i drążek na siebie. Łatwizna.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-02 01:05:11
Autor: zbooy
Po wypadku...
On 2 Wrz, 02:56, "RadioErewan" <radioere...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Wilku" <f...@op.pl> napisał w wiadomości grup

> parę podstawowych zasad - balans bieli ustawiony na manual czyli
> ręcznie ustawić,[ ....]

Jak bym czytał instrukcję startu samolotem. Dodać gazu i drążek na siebie.
Łatwizna.

_Idealne_ podsumowanie, naprawdę :-)

zbooy

Data: 2009-09-02 07:53:22
Autor: Wilku
Po wypadku...
On 2 Wrz, 10:05, zbooy <zboo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Użytkownik "Wilku" <f...@op.pl> napisał w wiadomości grup

> Jak bym czytał instrukcję startu samolotem. Dodać gazu i drążek na siebie.

no bo to nie jest trudne hihihi wystarczy spróbować a zobaczycie że to
nic wielkiego i też tak będziecie opisywać

Pozdrawiam;-)))

Data: 2009-09-02 17:19:44
Autor: RadioErewan
Po wypadku...
Użytkownik "Wilku" <fbor@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c78e39d7-8f6b-478f-9ee8-af7be757d5cd@a7g2000yqo.googlegroups.com...

> [...]

no bo to nie jest trudne hihihi wystarczy spróbować a zobaczycie że to
nic wielkiego i też tak będziecie opisywać

To łatwości zrobienia panoramy sferycznej czy o lataniu?

ps. Powinienem był napisać, "dodać gazu i dżojstik na siebie".

Pozdrawiam

Data: 2009-09-02 09:51:18
Autor: Wilku
Po wypadku...

> [...]

To łatwości zrobienia panoramy sferycznej czy o lataniu?

ps. Powinienem był napisać, "dodać gazu i dżojstik na siebie".

Panoramy oczywiście;-))))

Po wypadku...