Po zaprzysiężeniu Dudy Niemcy w panice przed Kaczyńskim

Data: 2015-08-07 01:16:58
Autor: ivansruk3
Po zaprzysiężeniu Dudy Niemcy w panice przed Kaczyńskim
Data: 2015-08-07 22:51:09
Autor: silvio balconetti
Po zaprzysiężeniu Dudy Niemcy w panic e przed Kaczyńskim
Am 07.08.2015 um 10:16 schrieb ivansruk3@gmail.com:
http://naszeblogi.pl/56425-po-zaprzysiezeniu-dudy-niemcy-w-panice-przed-kaczynskim

Szkoda oczu i czasu by to czytac. Troche znanych komunalow, banaly i banialuki. Spodobalo mi sie np. takie stwierdzenie: >”Niemcy wykorzystując wszystkie możliwości eksportowe, które daje im przewaga, zmniejszają jednocześnie możliwości eksportowe Grecji. W dłuższej perspektywie jest to dysfunkcyjne dla Grecji, a niemiecka przewaga napędza się sama.<
Wlasnie "Focus" cytowal goscia co przed 30 laty byl praktykantem w greckim ministerstwie rolnictwa. Jego diagnoza jest aktualna i obecnie. Typowe greckie bifteki, feta pochodza z Niemiec i Danii. Owoce i warzywa z Hiszpanii. Byc moze wina sa tamtejsze no i olej.
Blogera dowcipasa z kontem w Kasie Stefczyka niestety nie zasile.
Jutro bede w miescie to zobacze jak ulica reaguje na wybor Dudy.
>Niemcy panicznie zaczynają się bać Kaczyńskiego. Boją się dwóch rzeczy, które zbudował Kaczyński, a które teraz stały się fundamentem dekolonizacji Polski. Oparcie Obozu Narodowego na kościele ich chrześcijaństwie oraz zbudowanie politycznego kultu Lecha Kaczyńskiego.<
Ze wzruszenia na wspomnienie prezydenta LAK dostane pewnie problemow gastrycznych.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-08-08 19:00:42
Autor: BumziBumzi
Po zaprzysiężeniu...
silvio wrote:
Am 07.08.2015 um 10:16 schrieb ivansruk3@gmail.com:
http://po-zaprzysiezeniu-dupy-faschi-w-panice-przed-kaczorem
Szkoda oczu i czasu by to czytac. Troche znanych komunalow, banaly i banialuki.

ty PIERDOLISZ BANIALUKI BLAZENSTWA, na oczy nie widziales germancow
ani grekow, w dyni masz GOWNO zĹĽerane w  McKaczka (poczytaj sobie o
usraelskich produktach-TRUCIZNACH) jestes zamulonym DURNIEM, CAPEM!

wybierz cobie chucpolska ksywe a nie jakies obce GOWNO!

-- -- -- -- -- -- -- -- kto rzeczywiscie jest przestepca -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -- -- -- -- -- -- -- - http://tinyurl.com/qgldpjp -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2015-08-07 23:18:10
Autor: u2
Po zaprzysiężeniu...
W dniu 2015-08-08 o 19:00, BumziBumzi pisze:
ty PIERDOLISZ BANIALUKI BLAZENSTWA, na oczy nie widziales germancow
ani grekow

syfek balconovy to taki fagas szkopow, traktujacy grekow jak podludzi:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-08 12:10:11
Autor: Ivan Hoe
Po zaprzysiężeniu...
Dnia Fri, 7 Aug 2015 23:18:10 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Spierdalaj głupi kutasie z zadupia suwalskiego!

Ivan Hoe

Data: 2015-08-08 16:38:08
Autor: u2
Po zaprzysiężeniu...
W dniu 2015-08-08 o 12:10, ivan pisze:
[...]

a ivan aka pajdak to taki pomagier syfka, pajdak to rowniez zydoubek wyslugujacy sie obecnie szwabom i traktujacy inne nacje jako podludzi:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-08 16:51:02
Autor: Ivan Hoe
Po zaprzysiężeniu...
Dnia Sat, 8 Aug 2015 16:38:08 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Spierdalaj głupi kutasie! Ivan Hoe

Po zaprzysiężeniu Dudy Niemcy w panice przed Kaczyńskim