Połączenie typu FAX

Data: 2017-12-14 03:38:16
Autor: sdd.edysk
Połączenie typu FAX
Mam pytanie. Ustawiłem sobie na numerze Play na kartę przekierowanie poł±czeń typu FAX na numer stacjonarny, pod którym mam wirtualny faks.

Oczywi¶cie nie jestem naiwny i wiem, że to nie taka prosta sprawa, bo sieć musi WIEDZIEĆ, że poł±czenie jest typu fax - zazwyczaj nie wie.

I teraz pytanie - z czego musiałbym ów faks wysłać, by wiedziała:

Czy:

1. z *komórkowego* telefonu *w tej samej* sieci, z terminala faksowego odpowiednio podpiętego do telefonu z obsług± faksu (tj. takiego z okolicy przełomu stuleci - wybrane modele)

2. z *komórkowego* telefonu *w dowolnej sieci* - uwagi j.w.

a może wystarczy

3. ze *stacjonarnej* linii *ISDN* z faksu typu IV, albo analogowego portu TA skonfigurowanego jako faks?

A może zna kto¶:

4. usługę wirtualnego wysyłania faksu, która sygnalizuje faksowo¶ć poł±czenia w sposób kompatybilny z HLR-ami operatorów komorkowych?

Połączenie typu FAX