Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie

Data: 2010-10-17 12:58:42
Autor: Irokez
Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie
Użytkownik ""Paweł M."" <wp.pl@paff1.zamien> napisał w wiadomości news:i9cvn6$b4c$1inews.gazeta.pl...
Hej, zastanawiam się nad tym jak opanować pewną niebezpieczną sytuację na drodze:

Podjeżdżamy zimą pod strome wzniesienie. Nagle pod kołami mamy piękną "szklankę" - samochód jest bez szans i zaczyna się zsuwać. Prezentację mamy tutaj, na słynnym filmiku "ale urwał"

U mnie w terenie górzystym mam często taką sytuację.
Łapię po prostu kołami chodnik, glebę, pobocze.. cokolwiek co jest poza drogą. Jak do tej pory bez strat. Trzymianie się drogi to jest trochę głupie.. bo w sumie się niczego tam nie trzymasz.

--
Irokez

Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie