Poświata belki statusu w SGS2

Data: 2013-08-07 22:33:51
Autor: Marek
Poświata belki statusu w SGS2
Dzisiaj zauważyłem, że mój dopiero dwu letni sgs2 pozostawia poświatę belki statusu (ta górna, z zegarem) która widać na pełnoekranowych zdjęciach z białym tłem. Widać taki "wypalony" cień belki, widać miejsce po cyfrach zegarka... Czy jakiś inny użytkownik sgs2 z tej grupy też zauważył ten efekt ?

--
Marek

Data: 2013-08-10 08:16:05
Autor: Artur Dębski
[...]

Potwierdzam - widzę "cienie" ikon na całym ekranie
Najlepiej widoczne po włączeniu jakiejś aplikacji z białym tłem.
Telefon używany od roku.
--
Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2013-08-10 10:13:48
Autor: J.F.
Po¶wiata belki statusu w SGS2
Dnia Sat, 10 Aug 2013 08:16:05 +0200, Artur Dêbski napisa³(a):
Dzisiaj zauwa¿y³em, ¿e mój dopiero dwu letni sgs2 pozostawia po¶wiatê belki statusu (ta górna, z zegarem) która widaæ na pe³noekranowych zdjêciach z bia³ym t³em. Widaæ taki "wypalony" cieñ belki, widaæ miejsce po cyfrach zegarka... Czy jaki¶ inny u¿ytkownik sgs2 z tej grupy te¿ zauwa¿y³ ten efekt ?

Potwierdzam - widzê "cienie" ikon na ca³ym ekranie
Najlepiej widoczne po w³±czeniu jakiej¶ aplikacji z bia³ym t³em.
Telefon u¿ywany od roku.

Trwalosc AMOLED widac naprawde nie jest duza ... ale skoro po dwoch
latach efekt jest malo widoczny, to widac wystarczajaca :-)

Pozostaje wlaczyc inwers, to sie wyrowna w kolejnych latach :-)

J.

Poświata belki statusu w SGS2