Pożegnanie z bronią

Data: 2012-11-09 23:33:47
Autor: Tomasz Radko
Pożegnanie z bronią
...znaczy, z Brownem.

Zabawne, dwa dni temu Buss pisał, że razem z Kupchakiem i tatą "w stu
procentach" są za Brownem. A potem myk - i pa pa. Myślałem, że z tydzień
jeszcze pociągnie.

Niezła fucha. Przepracował sezon z haczykiem. Zarobił $18,5M. Trenerski
rekord wszechczasĂłw.

Fama głosi, że następcą ma być D'Antoni. I o dziwo, wygląda to na dobry
pomysł.

Data: 2012-11-09 15:33:06
Autor: Tomasz Waszczyński
Pożegnanie z bronią
W dniu piątek, 9 listopada 2012 23:36:06 UTC+1 użytkownik Tomasz Radko napisał:
[...]

rekord wszechczasów.

Fama głosi, że następcą ma być D'Antoni. I o dziwo, wygląda to na dobry

pomysł.

D'Antoni może ponoć dopiero od stycznia, bo jest po operacji kolana.

Pzdr. Washko

Data: 2012-11-10 07:57:28
Autor: Leszczur
Pożegnanie z bronią
[...]

Poza spojrzeniem smierci Brown dostal od Kobe jeszcze taki pocalunek. D'Antoni moze i tak, ale dopiero za dwa miesiace, wiec po drodze Lakers zatrudnia jeszcze Jacksona, ktory poleci po kolejnym 1-4. Nie wiem tylko czy dostanie 18.5M$

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-12 10:05:24
Autor: s
Pożegnanie z bronią

> [...]
> D'Antoni moze i tak, ale dopiero za dwa miesiace, wiec po drodze Lakers zatrudnia jeszcze Jacksona, ktory poleci po kolejnym 1-4. Nie wiem tylko czy dostanie 18.5M$

The Lakers, in a wholly unexpected move, announced Monday morning that they signed former Suns and Knicks coach Mike D'Antoni to replace Mike Brown as head coach.

4 lata poobno.
Nash raczej narzekac nie bedzie :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-11-12 10:45:11
Autor: Gerard
Pożegnanie z bronią
W dniu 2012-11-12 10:05, s pisze:

> [...]

The Lakers, in a wholly unexpected move, announced Monday morning that
they signed former Suns and Knicks coach Mike D'Antoni to replace Mike

Och, hał hepi aj em. U Jacksona byłby pewnie niepotrzebny, a tu taki zwrot sytuacji i Mike nowym trenerem. I ciekawe czy Lakers zaczną teraz grać r'n'g...

pozdr

Data: 2012-11-12 13:23:11
Autor: wiLQ
Pożegnanie z bronią
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Och, hał hepi aj em. U Jacksona byłby pewnie niepotrzebny, a tu taki zwrot sytuacji i Mike nowym trenerem. I ciekawe czy Lakers zaczną teraz grać r'n'g...

Jedno jest pewne, Nash raczej nie bedzie stal czesto w rogu... takze jego wartosc w FB1 nabrala rumiencow ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-11-12 06:13:39
Autor: Leszczur
Pożegnanie z bronią
On 12 Lis, 13:22, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Och, ha hepi aj em. U Jacksona by by pewnie niepotrzebny, a tu taki
> zwrot sytuacji i Mike nowym trenerem. I ciekawe czy Lakers zaczn teraz
> gra r'n'g...

Jedno jest pewne, Nash raczej nie bedzie stal czesto w rogu...
takze jego wartosc w FB1 nabrala rumiencow ;-)

Podobnie jak jego złamana noga.
No może noga jest trochę bardziej spuchnięta i filotetowa ;-)

Poza tym run and GUN gdy ma się Artesta w składzie??? To brzmi jak
gotowy scenariusz na kolejny odcinek w serii "Szklana Pułapka" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-12 13:15:09
Autor: Tomasz Radko
Pożegnanie z bronią
W dniu 2012-11-12 10:05, s pisze:

> [...]

The Lakers, in a wholly unexpected move, announced Monday morning that they signed former Suns and Knicks coach Mike D'Antoni to replace Mike Brown as head coach.

W zasadzie nie wiadomo po co. Prowadzi ich obecnie najskuteczniejszy
coach w historii Lakers - 100% zwycięstw!

Data: 2012-11-10 16:21:57
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Pożegnanie z bronią
W dniu 09.11.2012 o 23:33 Tomasz Radko <trad@interia.pl> pisze:

[...]

Stan van Gundy: I'm sure I'm at the top of their list.

--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2012-11-10 19:02:46
Autor: Tomasz Radko
Pożegnanie z bronią
W dniu 2012-11-10 16:21, kszyhu fr@ckowiak pisze:

[...]

Tak, reunion SvG i TH były zabawny. Na pewno silnie zmotywowałby Howarda
do przedłużenia kontraktu z Lakers.

Data: 2012-11-12 13:22:00
Autor: wiLQ
Pożegnanie z bronią
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Niezła fucha. Przepracował sezon z haczykiem. Zarobił $18,5M. Trenerski
rekord wszechczasów.

Browna w Knicks to chyba nie przebil?

Fama głosi, że następcą ma być D'Antoni. I o dziwo, wygląda to na dobry
pomysł.

Dlaczego uwazasz to za dobry pomysl?

Data: 2012-11-12 06:07:02
Autor: Leszczur
Pożegnanie z bronią
On 12 Lis, 13:21, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Fama głosi, że następcą ma być D'Antoni. I o dziwo, wygląda to na dobry
> pomysł.

Dlaczego uwazasz to za dobry pomysl?

Bo skoro problemem Lakers jest obrona, to zamiast ją łatać (i
ryzykować rozczarowanie) trzeba wprowadzić coacha, który
zmaksymalizuje zyski z ataku. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-12 17:01:13
Autor: Tomasz Radko
Pożegnanie z bronią
W dniu 2012-11-12 13:22, wiLQ pisze:
[...]

Dlatego, że LAL mają Nasha i wysokich pasujących do p'n'r.

Data: 2012-11-12 18:49:06
Autor: wiLQ
Pożegnanie z bronią

Dlatego, że LAL mają Nasha i wysokich pasujących do p'n'r.

Przeciez ich problemy sa w obronie, a nie w ataku...

Data: 2012-11-12 21:06:26
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Pożegnanie z bronią
W dniu 12.11.2012 o 18:49 wiLQ <NIE@spam.com> pisze:

> Dlaczego uwazasz to za dobry pomysl?

Dlatego, że LAL mają Nasha i wysokich pasujących do p'n'r.

Przeciez ich problemy sa w obronie, a nie w ataku...

Ja to widzę inaczej - problemem Lakersów jest to, że przeciwnicy zdobywają  więcej punktów od nich samych ;-)
Który to problem można rozwiązać w dwojaki sposób - poprawiając obronę  albo atak. W przypadku LAL w obu obszarach jest miejsce na poprawę - tyle,  że Lakers wybrali raczej tę drugą opcję.

I mnie to cieszy, bo - krótko mówiąc - nie po to kupiłem ILP, żeby oglądać  Nasha oddającego piłkę KB tuż za połową boiska.