Pożyczki dla bezrobotnych KREDYCIAK

Data: 2014-09-14 16:10:57
Autor: Ekspertowy
Pożyczki dla bezrobotnych KREDYCIAK
Gdzieś tam na necie znalazłem ofertę Kredyciak na pożyczki bez zaświadczeń. Niestety na żadnym forum nie znalazłem obiektywnej opinii o tej firmie.
Czy ktoś z was miał przyjemność używać produktów Kredyciaka ?

Data: 2014-09-14 11:52:58
Autor: Kris
Po¿yczki dla bezrobotnych KREDYCIAK
W dniu niedziela, 14 wrze¶nia 2014 16:10:57 UTC+2 u¿ytkownik Ekspertowy napisa³:
Gdzie¶ tam na necie znalaz³em ofertê Kredyciak na po¿yczki bez za¶wiadczeñ. Niestety na ¿adnym forum nie znalaz³em obiektywnej opinii o tej firmie.

Czy kto¶ z was mia³ przyjemno¶æ u¿ywaæ produktów Kredyciaka ?

Oferta beznadziejna. Szkoda czasu.

Data: 2014-09-15 08:25:39
Autor: RobertS
[...]

trzymaj siÄ™ z daleka od tego rodzaju firm

RobertS

Data: 2014-09-15 21:52:42
Autor: Rafał Grzelak
Ekspertowy wrote:

Gdzieś tam na necie znalazłem ofertę Kredyciak na pożyczki bez
zaświadczeń. Niestety na żadnym forum nie znalazłem obiektywnej
opinii o tej firmie.  Czy ktoÅ› z was miaÅ‚ przyjemność używać
produktów Kredyciaka ?

Ktos daje pozyczki ludziom bez pracy, ktorzy nie maja perspektyw zeby
oddac?
To musi byc przekret.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-09-16 15:17:04
Autor: RobertS
Pożyczki dla bezrobotnych KREDYCIAK

Ktos daje pozyczki ludziom bez pracy, ktorzy nie maja perspektyw zeby
oddac?
To musi byc przekret.

z pewnością jakiś altruista, rozdaje kasę a ludzie znowu węszą jakiś walec w tym ;-)

RobertS

Data: 2014-09-16 19:52:21
Autor: Rafał Grzelak
RobertS wrote:

> [...]
> zeby oddac?
> To musi byc przekret.
> z pewnością jakiś altruista, rozdaje kasę a ludzie znowu węszą jakiś

To co? Moze by mu tak beatyfikacje...? ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Pożyczki dla bezrobotnych KREDYCIAK